Igår var jeg på besøk hos moren min. Der var 2 av mine søstre også, inkludert den ukesgamle Nikolai. Den ene søstera mi sa frivillig at hun kunne skifte på bleie - og jeg fulgte villig med i håp om å lære noe... må si at læringskurven min var stupbratt; var en bæsjebleie. Ny bleie var ikke gjort klar på forhånd, så idet den gamle bleien var kommet av, kom det en fis i type gul sprutbæsj på klær til den lille og søstera mi. I tillegg, så måtte han selvfølgelig tømme blæra - nedover, igjen på søstera mi. For å toppe det hele, så tissa han igjen, denne gangen oppover, over seg selv.
Alle disse hendelsene skjedde i en brøkdel av et sekund.
Tror jeg ikke har ledd så mye på lenge
Så note for self; bleieskift - ha bleie klar + flytt klær FØR gammel bleie tas av
I går var også typen i det gavmilde hjørnet...
Han kjøpte ny telefon til meg ( samsung galaxyS4) som forsinket bursdagsgave. I tillegg kjøpte han en Kenwood kjøkkenmaskin til oss, så nå får jeg endelig kommet igang med å lage barsel mat
Jeg er ikke så vant til å få gaver, så var rene julaften for meg igår
Men nå får jeg vel legge sammen alle nyvaska babyklær og sette dem på plass.
Redebygging er toppers
Sola skinner ute, men nå må jeg bare få dette gjort, så kan jeg heller nyte sol når baby er velkommen i hus ( når alt er klart med andre ord )
Ha en super dag, folkens!
Alle disse hendelsene skjedde i en brøkdel av et sekund.
Tror jeg ikke har ledd så mye på lenge
Så note for self; bleieskift - ha bleie klar + flytt klær FØR gammel bleie tas av
I går var også typen i det gavmilde hjørnet...
Han kjøpte ny telefon til meg ( samsung galaxyS4) som forsinket bursdagsgave. I tillegg kjøpte han en Kenwood kjøkkenmaskin til oss, så nå får jeg endelig kommet igang med å lage barsel mat
Jeg er ikke så vant til å få gaver, så var rene julaften for meg igår
Men nå får jeg vel legge sammen alle nyvaska babyklær og sette dem på plass.
Redebygging er toppers
Sola skinner ute, men nå må jeg bare få dette gjort, så kan jeg heller nyte sol når baby er velkommen i hus ( når alt er klart med andre ord )
Ha en super dag, folkens!