Victor Emìl (som i Emiil). Er det fint?
Kjempefint!
vente ei tulle 20 Juli ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Victor Emìl (som i Emiil). Er det fint?
Kjempefint!
vente ei tulle 20 Juli ♡
Jupp! Jeg syns det var fint iallfallVictor Emìl (som i Emiil). Er det fint?
Ja det synes jeg var fint ♡Victor Emìl (som i Emiil). Er det fint?
Både Julie og Vilde ser ut til å stortrivesSå koselig Hvordan er det med lille Julie? Trives hun ute i den store vide verden?
Når jeg teller med både fb og de som har svart at de er fra området så er vi 23 +Ja selvfølgelig, det var jo to Er dere mange som bor i Haugesund området?
Når jeg teller med både fb og de som har svart at de er fra området så er vi 23 +
Men det er bare ca 10 som er aktive og prøver å få til å være med på treffene våre foreløpig hvertfall.
Ja hadde vært koselig å få med oss alle en gang. Men vi ender opp med å være 4-6 stk som møtes hver gang.Oi såpss ja. Så koselig med såpass mange da
Så satt jeg nå her...
Typen begynner på jobb kl 06.00, og da våkner jeg jo selv også...
Er så tragisk, for jeg blir så trøtt i løpet av dagen. Normalt sett tar jeg meg en middagshvil, men idag har jeg så mye å gjøre at det neppe blir tid til det...
Ser det popper ut babyer i hutt og vær for tiden... er litt misunnelig da jeg såvidt merker tegn til modning selv...
Ser for meg at jeg ender opp med en august baby...
Jaja...en får smøre seg med tålmodighet... enn så lenge får jeg kose meg med strikket mitt...
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Flink du er å finne ting da! Jeg er vel den eneste i familien som ikke fikk et eneste gen med interiør...Skal nok se han kommer når han skal Jeg hadde lite tegn den første gangen jeg også, nesten så du burde være glad til for de murringene jeg har hatt i ryggen i det siste kunne hvem som helst fått gratis av meg!...
Jaja.
I dag er jeg lykkelig fordi jeg har levd i interiørverden (igjen). Jeg har malt skap og vært på en gårdsbutikk som selger interiørskatter.
Var på leting etter fin/ tjukk tråd til å ha rundt spisestolene og jeg fant en type som duger inntil videre.
Fant meg et lite skilt med sitatet ''Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv''..
Et lite fint som passet til å henge på en sånn lysestakegreie jeg har på veggen. Fant også en fin pute med følgende setning; Det store i livet ligger ikke foran deg, men er hos deg her og nå.
Og i tillegg var jeg innom et bruktmarked og handlet meg en trekasse med ''selters fra nora'' + solo på.
Synes den var fin. Solo er jo ikke akkurat eid av Nora nå lenger.
Den kassen skal jeg ha pledd oppi.
Elsker å pynte, pynte, pynte!
Fant også spisestue i går så gleder meg stort til den kommer til uka!!!
Flink du er å finne ting da! Jeg er vel den eneste i familien som ikke fikk et eneste gen med interiør...
Så nå som de store tingene er på plass, så har jeg en situasjon... kan ikke innrede fint jeg!
Har du noen tips, mottas de med takk
Hvordan ble spisestuen da?
Vi setter det opp i løpet av morgendagen. (Fått det inn i leiligheten nå, men typen skal på lønningspils - og jeg har ingen planer med å sette det opp selv).
Så får putte ut et bilde i morgen eller noe
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Kjøpte et spisebord på salg til 2000kr i oljet eik med plass til 6 stk (bohus), har jo fine stoler i svart skinn så jeg fikk tak på lyse trekk til dem (og med litt tråder og sløyfer blir det nok ikke så verst).
Det er forøvrig et klaffebord så jeg kjøpte 2 tillegsplater og da har vi plass til 12 om vi ønsker det. Det kommer til uka antakeligvis. Tror det blir lekkert.