*SKRAVLETRÅD*

wæææ... eg har begynt å lekke!! :P orke ikkje gå med bh pga solbrent rygg.. :confused:
ka gjør dåkke når d lekke? :P

wæææ... eg har begynt å lekke!! :P orke ikkje gå med bh pga solbrent rygg.. :confused:
ka gjør dåkke når d lekke? :P
Har singlet ammetopper med innlegg

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Så spennende Maria :) Masse lykke til :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Hadde rier frem til klokka var halv fire i natt. På det meste hadde jeg 5 i løpet av 10 minutter og da varte den sterkeste i opp mot 2 minutter. Men så dabbet det søren meg av og forsvant helt igjen. :(
Så jeg gikk og la meg, slet med å sove men det gikk til slutt. Sitter her nå og håper de kommer tilbake snart!
Kjenner at kroppen jobber men riene lar vente på seg.
Fikk hvertfall en påminnelse om hvordan det var!!! :p

Hadde rier frem til klokka var halv fire i natt. På det meste hadde jeg 5 i løpet av 10 minutter og da varte den sterkeste i opp mot 2 minutter. Men så dabbet det søren meg av og forsvant helt igjen. :(
Så jeg gikk og la meg, slet med å sove men det gikk til slutt. Sitter her nå og håper de kommer tilbake snart!
Kjenner at kroppen jobber men riene lar vente på seg.
Fikk hvertfall en påminnelse om hvordan det var!!! :p
:(:(:(:( for en nedtur!
MEN, tror ikke det er lenge igjen for deg nå...
Masse lykke til :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Er så trøtt idag. ..vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...
Sovet hele natta, vekka av jobb tlf til typen kl 06.30, stod opp, men sovna på sofaen igjen...sovet 1 time nå, men er helt ødelagt...
Håper jeg får litt energi i løpet av dagen...

Eg har sovet dårlig i natt! Så når eg våkna halv åtte fant eg ut eg like godt kunne stå opp å reise en tur på jobben og hilse på kollegaene mine en siste gang før babyen komme :)
var koseligt å være litt sosial igjen itte gammalt :) hehe :p

Prinsen har vært flink og sovet i sin egen seng meste av natta så mammaen også har fått sovet litt :D
Trikset er at han ikke må ligge rett på rygg men litt på siden ;)
Og nå har han snart sovet 2 timer i vugga i stua etter frokosten :)
Dette går rette veien :D

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Er så trøtt idag. ..vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...
Sovet hele natta, vekka av jobb tlf til typen kl 06.30, stod opp, men sovna på sofaen igjen...sovet 1 time nå, men er helt ødelagt...
Håper jeg får litt energi i løpet av dagen...

Du får legge deg nedpå og slappe av litt. :)

Jordmor sa det samme som sist. Hodet langt ned. Kan komme når som helst.. Bla bla.. Huff.
Tror jeg går og legger meg. Blir litt lei. Hvorfor fikk jeg rier når det ikke førte noe sted? :( Lureri!!!!! :P

plutselig skjer det? :P her sitter mannen å maser om at no MÅ fødselen begynne... han har det travelt han for han vil jo at hu ska komme den 10...:P

Back
Topp