Jeg vil si at det går som en drøm.
Han har vært blid og fornøyd hele tiden.
Vi hadde han i bilsetet på flyet og han koste seg der med favorittleka si når han ikke sov.
Ammet han ved takeoff og han hadde tutten ved landing.
Han takler varmen greit. Litt vanskeligere å sove lengre hviler på dagtid, men han klarer seg fint med flere små også.
Må amme oftere da han er tørst, men det gjør ikke noe. Finner alltid en skygge å sette oss i
Han sover hele natta. Sovner i 21-22 tiden og våkner igjen i 6-7 tiden
Vi har også tatt enn liten dukkert i bassenget. (det holder 29-30 ° og vi har testet at det er rent nok) Leier privat villa så renholdet er bra
Vis vedlegget 31959
Nå vil det sikkert variere fra liten til liten hvordan de takler det. Men for vår del er dette definitivt noe jeg gledelig gjør igjen med Charlie Alexander ♥
Veldig praktisk at jeg ammer da, men dere som gir flaske er sikkert så rutinerte på det at dere klarer det fint også.
Vi er nesten hver kveld på restaurant og spiser. Og Charlie Alexander har oppført seg kjempe fint. Sjarmerer alle i senk ♥
Noen ganger sovner han der i vogna og sover videre til morgen, andre kvelder sovner han når vi kommer tilbake til villaen.
Jeg vil anbefale det om dere har en like god baby som meg
Vis vedlegget 31960
♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥
Så herlig å høre altså! Fullammer jo jeg også, og tenker at det er megapraktisk! Vi ligger litt an til å prøve oss på en tur, driver og bearbeider mannen på det ;-) hihi! Min baby er jo også generelt veldig mye fornøyd, rolig og sover godt, så jeg håper vi også kan få en gode opplevelse av å reise med ham.
Er det plass til bilstolen i et flysete? Maxicosi?
Takk takk for svar, og nyyyt! Av en eller annen grunn har jeg tenkt at dere er hjemme igjen, aner ikke hvorfor ;-) Så her maser jeg midt i ferien din ;-) Uff!