**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg tør ikke kjøpe noe ennå, men den dagen jeg står med positiv test i hånden, DA skal jeg kjøpe en søt body :)

Hehe jeg har også kjøpt litt tøy som jeg bare MÅ ha :) Har et lite lager nå. Hihi.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har faktisk et eget lite lager hos min mor. Hun har laget en kasse til hver av søskene hvor hun har lagret fine barneklær vi selv hadde som liten.

Jeg har faktisk et eget lite lager hos min mor. Hun har laget en kasse til hver av søskene hvor hun har lagret fine barneklær vi selv hadde som liten.
Det er jo veldig gøy da :) Svigermor har også et lite lager til oss, tror mamma også har tatt vare på litt som vi hadde da vi var små :)

Hva er deres planer i kveld da jenter? Bare skravle ?:)

Jeg skal ut og spise. En venninne av oss fyller år, og hun ønsket å feire med restaurantbesøk :)

Nå skravler jeg bare litt før vi skal dra, sånn at jeg holder meg på topp 100 listen ;)

Jeg skal ut og spise. En venninne av oss fyller år, og hun ønsket å feire med restaurantbesøk :)

Nå skravler jeg bare litt før vi skal dra, sånn at jeg holder meg på topp 100 listen ;)
Så hyggelig da! Pleier dere drikke vin når dere er ute? Hva tenker du å gjøre ifh til det, ettersom du er dpo :)

Så hyggelig da! Pleier dere drikke vin når dere er ute? Hva tenker du å gjøre ifh til det, ettersom du er dpo :)

Jeg er litt usikker egentlig... Tenker kanskje jeg tar et glass som jeg nipper til, for hvis jeg ikke drikker, blir det stilt spørsmål.

Det er vel ennå ingenting som har festet seg?

Jeg er litt usikker egentlig... Tenker kanskje jeg tar et glass som jeg nipper til, for hvis jeg ikke drikker, blir det stilt spørsmål.

Det er vel ennå ingenting som har festet seg?
Det går nokk fint å nippe på et glass vin. Tror ikke egget fester seg så tidlig, tidligst 6 dpo. Men har lest at alkohol ikke påvirker fosteret så tidlig, men selv er jeg forsiktig. :)

Det går nokk fint å nippe på et glass vin. Tror ikke egget fester seg så tidlig, tidligst 6 dpo. Men har lest at alkohol ikke påvirker fosteret så tidlig, men selv er jeg forsiktig. :)

Har også hørt det, men vil jo helst være forsiktig. Tidligere har vi pleid å være flere som spleiser på en flaske, da kan jeg bare bli med på den, så ser alle at jeg har vin i glasset mitt ihvertfall ;)

Jeg og mannen skal ut og spise, men snakk om å være bortskjemt, for jeg er så trøtt og ville heller vært hjemme.. Regner gjør det også, og vi skal gå til restauranten. Sukk :P Blir helt sikkert koselig så fort vi er der :D

Jeg tør ikke kjøpe noe ennå, men den dagen jeg står med positiv test i hånden, DA skal jeg kjøpe en søt body :)
Enig med deg :) Da skal jeg kjøpe en søt ting og pakke den inn til mannen :)

Jeg og mannen skal ut og spise, men snakk om å være bortskjemt, for jeg er så trøtt og ville heller vært hjemme.. Regner gjør det også, og vi skal gå til restauranten. Sukk :p Blir helt sikkert koselig så fort vi er der :D
Hørtes koselig ut. Vi var ute å spiste i går, veldig fint. Men enig at det er litt tiltak å komme seg ut døren!

Få disse ungene i seng, deretter kan jeg sløve eller skravle eller se tv.
Her også. Mannen får besøk. Så jeg tenkte jeg skulle diske opp med jentefilm eller en jenteserie, forum og smågodt :)

Vi skal en tur til foreldrene mine og slappe av :) jeg sovna på sofaen istad og våkna nå :p er så trøtt om dagen

Vi skal en tur til foreldrene mine og slappe av :) jeg sovna på sofaen istad og våkna nå :p er så trøtt om dagen
Deilig med en avslappende kveld dersom du er trøtt da ;) Nå er det snart tid for å starte på middagen.

Jøss så mange april jenter vi var da :)

I nærmeste familie er det 5 som har bursdag i april og to venninner og en kompiss. Hehe. Så mye feiringer den mnd!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp