**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Her i huset er vi mer sommer-folk. Juni og august. Også lillesøster som er nå i februar da

Hehe det er koselig med mange feiringer da :) jeg elsker å ha bursdag :p

Ja det er stas med bursdag! Får alltid frokost på senga da. Eneste dagen i året!

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg alltid frokost på senga :)

Ikke så glad i frokost på sengen jeg, men de fleste lørdag og søndag morgenene står mannen opp med ungene og vekker meg i 10 tiden og forteller meg at varme rundstykkener og teen er klar

Ikke så glad i frokost på sengen jeg, men de fleste lørdag og søndag morgenene står mannen opp med ungene og vekker meg i 10 tiden og forteller meg at varme rundstykkener og teen er klar
Det hørtes deilig ut! Flinke mannen din!

Hva er planene på morsdagen imorgen da?:)

Hørtes koselig ut. Vi var ute å spiste i går, veldig fint. Men enig at det er litt tiltak å komme seg ut døren!
Endte med at vi var enda mer bortskjemte og tok taxi. Men så var det fullt på den restauranten, så vi ble likevel traskende i regnværet for å finne en annen. Karma! :P

God og mett nå, men får vel presse meg til å få slengt det derre sukkerbrødet i ovnen.. At jeg alltid skal utsette ting..

Ikke jeg heller til vanlig, men måtte spise før jeg sto opp ellers var kvalmen uutholdelig!!

Hva er planene på morsdagen imorgen da?:)

Ungene har laget kort. Mann og eldste har handlet gave. Vi skal kose oss sammen som familie.

Mamma besøkte vi i dag. Det bare ble sånn, de pusser opp stua og har egentlig ikke hus til besøk. (jeg har jobbet mye og ryddet lite, så jeg har heller ikke hus til besøk...)

Ungene har laget kort. Mann og eldste har handlet gave. Vi skal kose oss sammen som familie.

Mamma besøkte vi i dag. Det bare ble sånn, de pusser opp stua og har egentlig ikke hus til besøk. (jeg har jobbet mye og ryddet lite, så jeg har heller ikke hus til besøk...)
Høres ut som en perfekt dag! Nyt tiden med familien din :)

Min første morsdag i morgen. Forventer ingen verdens ting. Ingen av oss har vært ute av døra siden torsdag. Begrenset hva han kan ha funnet på eller kjøpt med....

Har dere hatt en fin lørdag da? Tidlig opp i morgen for dåp, blir koselig :) Masse god mat og kaker :)

Kos deg!

Her er det morsdag i dag.

Og jeg er kanskje, kanskje 2 dpo

Han sto opp med vesla halv syv, jeg ligger fortsatt i senga. Hører han rydder kjøkkenet. Tror jammen jeg blir liggende litt til. Krysser fingrene for at du er 2 dpo og at aksjene har sikret seg en bra plass.

Gratulerer med morsdagen til alle mødre ! :D
Her ble det morsdagsaksjer i natt, og EL kommer snikende i morgen/overimorgen, så nå er jeg avslappet :) Skal kose oss med god mat og masse OL idag :)

Gratulerer med morsdag til dere som er mamma!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp