Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
April er en fin bursdagsmndI nærmeste familie er det 5 som har bursdag i april og to venninner og en kompiss. Hehe. Så mye feiringer den mnd!
Forrige gang jeg var gravid fikk jeg alltid frokost på sengaJa det er stas med bursdag! Får alltid frokost på senga da. Eneste dagen i året!
Forrige gang jeg var gravid fikk jeg alltid frokost på senga![]()
Det hørtes deilig ut! Flinke mannen din!Ikke så glad i frokost på sengen jeg, men de fleste lørdag og søndag morgenene står mannen opp med ungene og vekker meg i 10 tiden og forteller meg at varme rundstykkener og teen er klar
Endte med at vi var enda mer bortskjemte og tok taxi. Men så var det fullt på den restauranten, så vi ble likevel traskende i regnværet for å finne en annen. Karma!Hørtes koselig ut. Vi var ute å spiste i går, veldig fint. Men enig at det er litt tiltak å komme seg ut døren!
Ikke jeg heller til vanlig, men måtte spise før jeg sto opp ellers var kvalmen uutholdelig!!Ikke så glad i frokost på sengen jeg, men de fleste lørdag og søndag morgenene står mannen opp med ungene og vekker meg i 10 tiden og forteller meg at varme rundstykkener og teen er klar
Hva er planene på morsdagen imorgen da?![]()
Hva er planene på morsdagen imorgen da?![]()
Jo det er vel d! Du får oppdatere i morgen heller!Det skal da ikke jeg kunne svare på.
Er det ikke meningen at jeg skal bli overrasket?
Høres ut som en perfekt dag! Nyt tiden med familien dinUngene har laget kort. Mann og eldste har handlet gave. Vi skal kose oss sammen som familie.
Mamma besøkte vi i dag. Det bare ble sånn, de pusser opp stua og har egentlig ikke hus til besøk. (jeg har jobbet mye og ryddet lite, så jeg har heller ikke hus til besøk...)