**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Gratulerer med morsdagen alle mammaer her inne :-D

Får håpe at neste år er jeg og en av mammaene <3

Gratulerer med morsdagen alle mammaer her inne :-D

Får håpe at neste år er jeg og en av mammaene <3

Samme her! I dag er det min egen mamma som skal feires :)

Vi var heldigvis der i går en liten tur. Mamma har passet et barnebarn som ikke kunne være i bhg pga diaré....

Nå er vi ferdige i dåp til verdens herligste tantegull! Neste gang håper jeg det vi som har dåp <3

gratulerer med morsdagen til alle som feierer:):):) her måtte jeg teste i dag, bare fordi det er morsdag, men nada tegn til at den var positv, er en uke til ikm, så er kanskje tidlig å teste? sist testet jeg ikke før uke 3, men nå er jeg bare utolmodig.......

Nå er vi ferdige i dåp til verdens herligste tantegull! Neste gang håper jeg det vi som har dåp <3

Så kjekt.

La oss håpe du kan holde dåp sånn ca på denne tiden neste år :)

gratulerer med morsdagen til alle som feierer:):):) her måtte jeg teste i dag, bare fordi det er morsdag, men nada tegn til at den var positv, er en uke til ikm, så er kanskje tidlig å teste? sist testet jeg ikke før uke 3, men nå er jeg bare utolmodig.......

Ei uke før ikm er tidlig ja, for tidlig for 99,9%, så det er ikke så rart.

Ei uke før ikm er tidlig ja, for tidlig for 99,9%, så det er ikke så rart.
kjedelig.... har bare så mye stikking og murring så trodde at når man kjente såpass var det ok å teste ;)

Så kjekt.

La oss håpe du kan holde dåp sånn ca på denne tiden neste år :)
Ja håper mange av oss får holde dåp på denne tiden :)

Det hadde vært kjekt det, ja.

Nå skal jeg på kino med lillesøster og mamma og se boktyven :) Har dere hatt en fin morsdag? Jeg har gitt opp den felles tråden litt :p

Fin morsdag så langt ja :)

Skravler gjerne i flere tråder på en gang jeg ;)

Jaja, her er det generelt lite prat, bare babling og på den andre er det faktisk mer skravling?! Eh.... Kremt... ;)

Da sover ungene, og jeg er klar for kveldens innsats.

Nå har jeg nettopp grini meg gjennom 2 timer av boktyven :p kjempe fin film! :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp