Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jeg har også kjøpt litt tøy som jeg bare MÅ haHar et lite lager nå. Hihi.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er jo veldig gøy daJeg har faktisk et eget lite lager hos min mor. Hun har laget en kasse til hver av søskene hvor hun har lagret fine barneklær vi selv hadde som liten.
Hva er deres planer i kveld da jenter? Bare skravle ?![]()
Så hyggelig da! Pleier dere drikke vin når dere er ute? Hva tenker du å gjøre ifh til det, ettersom du er dpoJeg skal ut og spise. En venninne av oss fyller år, og hun ønsket å feire med restaurantbesøk
Nå skravler jeg bare litt før vi skal dra, sånn at jeg holder meg på topp 100 listen![]()
Så hyggelig da! Pleier dere drikke vin når dere er ute? Hva tenker du å gjøre ifh til det, ettersom du er dpo![]()
Det går nokk fint å nippe på et glass vin. Tror ikke egget fester seg så tidlig, tidligst 6 dpo. Men har lest at alkohol ikke påvirker fosteret så tidlig, men selv er jeg forsiktig.Jeg er litt usikker egentlig... Tenker kanskje jeg tar et glass som jeg nipper til, for hvis jeg ikke drikker, blir det stilt spørsmål.
Det er vel ennå ingenting som har festet seg?
Det går nokk fint å nippe på et glass vin. Tror ikke egget fester seg så tidlig, tidligst 6 dpo. Men har lest at alkohol ikke påvirker fosteret så tidlig, men selv er jeg forsiktig.![]()
Hva er deres planer i kveld da jenter? Bare skravle ?![]()
Jeg og mannen skal ut og spise, men snakk om å være bortskjemt, for jeg er så trøtt og ville heller vært hjemme.. Regner gjør det også, og vi skal gå til restauranten. SukkHva er deres planer i kveld da jenter? Bare skravle ?![]()
Enig med degJeg tør ikke kjøpe noe ennå, men den dagen jeg står med positiv test i hånden, DA skal jeg kjøpe en søt body![]()
Hørtes koselig ut. Vi var ute å spiste i går, veldig fint. Men enig at det er litt tiltak å komme seg ut døren!Jeg og mannen skal ut og spise, men snakk om å være bortskjemt, for jeg er så trøtt og ville heller vært hjemme.. Regner gjør det også, og vi skal gå til restauranten. SukkBlir helt sikkert koselig så fort vi er der
![]()
Her også. Mannen får besøk. Så jeg tenkte jeg skulle diske opp med jentefilm eller en jenteserie, forum og smågodtFå disse ungene i seng, deretter kan jeg sløve eller skravle eller se tv.
Vi skal en tur til foreldrene mine og slappe avHva er deres planer i kveld da jenter? Bare skravle ?![]()
Deilig med en avslappende kveld dersom du er trøtt daVi skal en tur til foreldrene mine og slappe avjeg sovna på sofaen istad og våkna nå
er så trøtt om dagen
Jeg har også bursdag i april, den beste mnd!