Molly
Med lille spira i magen <3
24 mai. Dere da?Hvem dato skal dere?Jaa, det skal bli deilig! Selv om jeg synes det er kjempe koselig at andre gifter skulle jeg fortsatt en liten del av meg ønske jeg kunne oppleve det bare littegrann igjen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
24 mai. Dere da?Hvem dato skal dere?Jaa, det skal bli deilig! Selv om jeg synes det er kjempe koselig at andre gifter skulle jeg fortsatt en liten del av meg ønske jeg kunne oppleve det bare littegrann igjen
![]()
31 mai24 mai. Dere da?
Jeg hadde også STORE planer om å ha ganske så stor mage rundt da. Håper jeg har en liten mage da31 maiMen lurer på hva jeg skal ha på meg... Jeg hadde jo drømmen om å være offentlig gravid på den tiden og ha en liten mage men det ble det ikke
![]()
Måtte bare dele dette med dere. Er ikke det verdens søteste? Kjøpte når jeg var på primark i londom for et par uker siden![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så fin. Hvem er det til?![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så de hadde så mange fine tilbud på Floyd så lurer på om jeg skal ta turen innom der i dagJeg hadde også STORE planer om å ha ganske så stor mage rundt da. Håper jeg har en liten mage daJeg har kjøpt kjole jeg
Eg nydelig fotsid kjole, der det er plass til en liten mage også evnt.
Jeg kjøpte min på FloydSå de hadde så mange fine tilbud på Floyd så lurer på om jeg skal ta turen innom der i dagHvis vi blir gravide denne pp, så er jo vi jo godt over 12 uker da
![]()
Min fremtidige baby.. haahaSå fin. Hvem er det til?
Ja, veldig. Har sett på noen med ganske dyp smaragdgrønn fargeJeg kjøpte min på FloydNydelige kjoler der.
Det kan høres ut som den jeg har. Fra FLOYD! Med sølvstach under brysten?Ja, veldig. Har sett på noen med ganske dyp smaragdgrønn fargeJeg har nettopp gått fra helt blond til ganske mørk med litt forskjellige nyanser pluss grønne øyne så tror jeg den blir råfin
![]()
Haha min er også smaragdgrønn fotsid med sølvstach under bryste. Kanskje den samme? Den er nydelig!!Det kan høres ut som den jeg har. Fra FLOYD! Med sølvstach under brysten?
Haha, jaaaDet kan høres ut som den jeg har. Fra FLOYD! Med sølvstach under brysten?
Den var også kjempe fin!Nesten lik, min ser ut som på bildet (tatt fra google) i samme farge som din![]()