**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hvem dato skal dere? :) Jaa, det skal bli deilig! Selv om jeg synes det er kjempe koselig at andre gifter skulle jeg fortsatt en liten del av meg ønske jeg kunne oppleve det bare littegrann igjen :p
24 mai. Dere da?

24 mai. Dere da?
31 mai :D Men lurer på hva jeg skal ha på meg... Jeg hadde jo drømmen om å være offentlig gravid på den tiden og ha en liten mage men det ble det ikke :(

31 mai :D Men lurer på hva jeg skal ha på meg... Jeg hadde jo drømmen om å være offentlig gravid på den tiden og ha en liten mage men det ble det ikke :(
Jeg hadde også STORE planer om å ha ganske så stor mage rundt da. Håper jeg har en liten mage da ;) Jeg har kjøpt kjole jeg :) Eg nydelig fotsid kjole, der det er plass til en liten mage også evnt.

bybuda3e.jpg

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei nå må jeg på trening. Skravles senere :)

Jeg hadde også STORE planer om å ha ganske så stor mage rundt da. Håper jeg har en liten mage da ;) Jeg har kjøpt kjole jeg :) Eg nydelig fotsid kjole, der det er plass til en liten mage også evnt.
Så de hadde så mange fine tilbud på Floyd så lurer på om jeg skal ta turen innom der i dag :) Hvis vi blir gravide denne pp, så er jo vi jo godt over 12 uker da :D

Så de hadde så mange fine tilbud på Floyd så lurer på om jeg skal ta turen innom der i dag :) Hvis vi blir gravide denne pp, så er jo vi jo godt over 12 uker da :D
Jeg kjøpte min på Floyd :D Nydelige kjoler der.

Jeg kjøpte min på Floyd :D Nydelige kjoler der.
Ja, veldig. Har sett på noen med ganske dyp smaragdgrønn farge :) Jeg har nettopp gått fra helt blond til ganske mørk med litt forskjellige nyanser pluss grønne øyne så tror jeg den blir råfin :D

Ja, veldig. Har sett på noen med ganske dyp smaragdgrønn farge :) Jeg har nettopp gått fra helt blond til ganske mørk med litt forskjellige nyanser pluss grønne øyne så tror jeg den blir råfin :D
Det kan høres ut som den jeg har. Fra FLOYD! Med sølvstach under brysten?

Det kan høres ut som den jeg har. Fra FLOYD! Med sølvstach under brysten?
Haha min er også smaragdgrønn fotsid med sølvstach under bryste. Kanskje den samme? Den er nydelig!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har deres armer eller noe som går nedover armene eller tube?

Min har tykke stropper på kanskje 4 cm? Kan legge ut bilde når jeg kommer hjem:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nesten lik, min ser ut som på bildet (tatt fra google) i samme farge som din :)

Vedlegg

• mw1_7197.jpg
    mw1_7197.jpg
    24,9 KB · Visninger: 73
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp