**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg brukte min i august. Hatt den hos sydame siden den var litt lang. Nå sitter den skreddersydd i alle kanter :D Jeg kjøpte sølvpumps som passet så bra til sølvfargen på kjolen, og en fantastisk fin sølvveske.

Du kommer til å bli så fin! Gled deg!

Jeg brukte min i august. Hatt den hos sydame siden den var litt lang. Nå sitter den skreddersydd i alle kanter :D Jeg kjøpte sølvpumps som passet så bra til sølvfargen på kjolen, og en fantastisk fin sølvveske.

Du kommer til å bli så fin! Gled deg!
Det hørtes nydelig ut! Jeg har sølvveske som jeg skal ha til, men er på jakt etter sko. Sølvpumps hørtes jo perfekt ut! :)

Kjempe fine kjoler :)

Var der istad og den var utsolgt. De har fått inn andre rålekre kjoler men venter litt, håper på spire i magen så venter et par mnd :)

Var der istad og den var utsolgt. De har fått inn andre rålekre kjoler men venter litt, håper på spire i magen så venter et par mnd :)
Så kjedelig! B young butikkene selger også floyd, så man har jo muligheten til å kontakte de butikkene og høre om noen har den igjen.. Men som du sier, de har jo alltid noen fine kjoler :)

Nå klarer jeg ikke logge inn på verken pc eller i pad siden jeg trykka feil bruker eller passord for mange ganger. Så det kom bruker stengt. :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

bybuda3e.jpg

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Den var knallsøt! Syntes unger er så skjønne i slike dyredrakter :)

Jeg har også bursdag i april!

Statistisk sett har folk flest i Norge bursdag i april. Husker ikke hvor jeg leste det, men 23. april er den dagen flest folk er født på.

Min fremtidige baby.. haaha

Hehe jeg har også kjøpt litt tøy som jeg bare MÅ ha :) Har et lite lager nå. Hihi.

Hehe jeg har også kjøpt litt tøy som jeg bare MÅ ha :) Har et lite lager nå. Hihi.

Noen ting blir man bare forelsket i og må ha uansett gravid eller ikke.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp