Molly
Med lille spira i magen <3
Gleder meg til å bruke denDen var også kjempe fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til å bruke denDen var også kjempe fin!
Det hørtes nydelig ut! Jeg har sølvveske som jeg skal ha til, men er på jakt etter sko. Sølvpumps hørtes jo perfekt ut!Jeg brukte min i august. Hatt den hos sydame siden den var litt lang. Nå sitter den skreddersydd i alle kanterJeg kjøpte sølvpumps som passet så bra til sølvfargen på kjolen, og en fantastisk fin sølvveske.
Du kommer til å bli så fin! Gled deg!
Ja, synes jeg også. Da blir det ikke så rotete.Det hørtes nydelig ut! Jeg har sølvveske som jeg skal ha til, men er på jakt etter sko. Sølvpumps hørtes jo perfekt ut!![]()
Var det en av de du hadde sett på?Kjempe fine kjoler![]()
Ja, dinVar det en av de du hadde sett på?
Så kjedelig! B young butikkene selger også floyd, så man har jo muligheten til å kontakte de butikkene og høre om noen har den igjen.. Men som du sier, de har jo alltid noen fine kjolerVar der istad og den var utsolgt. De har fått inn andre rålekre kjoler men venter litt, håper på spire i magen så venter et par mnd![]()
Enten som melding eller på Mail Tamara.nygaard@sandviks.comNå klarer jeg ikke logge inn på verken pc eller i pad siden jeg trykka feil bruker eller passord for mange ganger. Så det kom bruker stengt.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg har bursdag i April, favoritt mndVi skal i bryllup i mai, gleder meg
![]()
Den var knallsøt! Syntes unger er så skjønne i slike dyredrakter![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg har også bursdag i april!Jeg har også bursdag i april, den beste mnd!
Jeg har også bursdag i april!
TakkSend Mail til tamara. Hun som hjalp meg i går.
Hehe jeg har også kjøpt litt tøy som jeg bare MÅ haMin fremtidige baby.. haaha
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Noen ting blir man bare forelsket i og må ha uansett gravid eller ikke.Hehe jeg har også kjøpt litt tøy som jeg bare MÅ haHar et lite lager nå. Hihi.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app