Slutta med pilla i Mars 2004, måtte i følge legen ha prøvd ett år før vi fikk hjelp.
Da måtte jeg begynne å ta tempen hver dag og skrive opp den i tre måneder, før vi fikk videre hjelp.
Etter det var det han som fikk sjekket sæd, alt ok.
Så var det min tur for å sjekke eggledere, alt ok.
Teste for mye forskjellig, tok blodprøver og husker ikke alt, men begge to friske som fisker.
Tror vi begynnte med kunstig inseminasjon i slutten av 2006, fikk 6 prøvinger, og ingen lykktes.
Våren 2007 ble det slutt, og vi skulle tenke over IVF over sommeren, men det ble aldri til det.
Så vi drev vel på i 3 år ca.
Husker med gru alle sprøyteme med pergotime (tror jeg de het) og den digre sprøyta jeg måtte ta for å få EL, de var vonde.
Mye hormoner, mye håp, var veldig sårt.
Så er redd for å ha det samme skje igjen.
Har jo ikke blitt noe yngre med åra heller![]()
Skjønner godt at du gruer deg til å sette i gang igjen... Håper alt klaffer denne gangen, og at du slipper dette styret igjen. Har du ustabil syklus i og med at du fikk pergo? Har du spurt legen om du nå må prøve ett år igjen for å få hjelp med ny mann? Det kan jo hende du feks kunne gå direkte på IVF feks om 6 måneder, for å slippe den psykiske belastningen om å prøve lenge igjen. Det kan jo hende det klaffer med en gang med ny mann da