**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg er også utslitt etter helga, men har slett ikke sånne ting å skryte av da.

Jeg bare kom hjem fra min brors bryllup klokken fire på lørdag. Spiste frokost klokken ti på søndag, hadde da vært våken i over en halvtime. La meg likevel ikke før klokka var nærmere midtnatt i går, og hadde vekking på 06.00 (som ble slumret en gang) for å komme meg på jobb.

Trøtt.

Ungene er også trøtte, men nekter visst å legge seg nede, hører jeg...

Jeg har da kommet meg på bena i dag og plukket mange kilo epler. Skal lage eplekake og eple mos. Noen flere ideer
På hva mor kan lage til sine små?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hatt en skikkelig tung dag i dag. Går rundt med klump i halsen, og små gråter i ny og ne. Kjempe sliten, og alt for mye som skjer denne uken. Tviler også på at d klaffet denne pp. Har hatt for mye annet å tenke på.. Bah :( Klarer vi oss denne uken uten å knekke helt, så håper eg virkelig snart vi får oppleve noe positivt :)

Hatt en skikkelig tung dag i dag. Går rundt med klump i halsen, og små gråter i ny og ne. Kjempe sliten, og alt for mye som skjer denne uken. Tviler også på at d klaffet denne pp. Har hatt for mye annet å tenke på.. Bah :( Klarer vi oss denne uken uten å knekke helt, så håper eg virkelig snart vi får oppleve noe positivt :)
off hørtes ut som du hadde en vond dag. Håper du klarer å snu dt og få det mer positivte. Er ikke kjekt å ha slike dager.. :love2

Jeg har da kommet meg på bena i dag og plukket mange kilo epler. Skal lage eplekake og eple mos. Noen flere ideer
På hva mor kan lage til sine små?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er usikker pleier å lage eplekake av det meste av epler jeg plukker, vet ikke hvor mye du har fått plukket. Jeg pleier å ta eplekakeoppskriften og lage det om til muffins, enklere å dele ut til ungene og greit å ha i frysen.

åååå... mannen min ringte å sa det var bolig tilsalgs i bygda vi bor (ikke så ofte noe er til salgs) har så veldig lyst på boligen, men er usikker på om vi får lån til å kjøpe. nå klarer jeg ikke å tenke på noe annet. Jeg vil så gjerne kjøpe det huset.

Jeg vet at hater er et hardt ord, men jeg HATER virkelig å bestille nye vare, vente på det og når det kommer så virker det ikke!! :mad::mad::mad:

Sendt fra appen :)

Det er jo ikke akkurat min favoritt-aktivitet det, nei...

I natt drømte jeg at jeg skulle gifte meg. men ingenting var på stell. brudekjolen hadde hull, og store kaffeflekker overalt. hadde glemt både sko og brudebukett ett eller annet sted. og måtte derfor gå med store klumpete boots:P
hadde også glemt ett eller annet til guttungen og. så brå våknet jeg av sambo som bråker, og morran starter kaotisk med en sur og trassete unge, som ikke vil kle på seg og får raserianfall :( og kranglet opp i det hele med sambo, siden han ikke "rakk" å levere guttungen i bhg.

I natt drømte jeg at jeg skulle gifte meg. men ingenting var på stell. brudekjolen hadde hull, og store kaffeflekker overalt. hadde glemt både sko og brudebukett ett eller annet sted. og måtte derfor gå med store klumpete boots:p
hadde også glemt ett eller annet til guttungen og. så brå våknet jeg av sambo som bråker, og morran starter kaotisk med en sur og trassete unge, som ikke vil kle på seg og får raserianfall :( og kranglet opp i det hele med sambo, siden han ikke "rakk" å levere guttungen i bhg.
Hørtes ikke kjekt ut, først mye rot i drømmen og så fortsetter det når en står opp. Håper alt ordnet seg til slutt. Er kjedelig med slike dager.

Har barnefri helg og måtte vokne for å ta tempen og etter det fikk jeg ikke til å sove skikkelig igjen *bummer* :p Hadde en veldig hopp på temperaturen min i dag som jeg ikke forstår meg på

Sendt fra appen :)

Kjeder meg i kveld.

Ja, jeg har et hus å rydde, det trengs, men har ikke ork...
Det er ikke noe særlig på tv, nå ser jeg "secret princes", om sånne "undercover" prinser på jakt etter den store kjærligheten, det er jo sånnsett ikke noen høydare akkurat, men snart skal jeg ned og overta leggingen av ungene mens mannen går på forballtrening, og så skal jeg kjede meg her alene hjemme til han kommer i ti-tida.

Jeg finner ikke noe spennende på nettet engang og lurer på om jeg må finne meg ei bok i kjelleren eller noe sånn.

Pretty woman...

Og bok i reklamepausene...

Og forum underveis, minst to.

Ja, snart kommer mannen hjem :)

nok en dag med kvalme og hode vondt :/ hatt siden torsdag. og tanta er på besøk, får ikke blitt verre mandag enn dette.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp