**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Sitter å ser på app'en min ang syklusen min, og lurer på hva fruktbarhetsprognose vil si? 4 dager før EL er det markert og 3 dager etter

Sendt fra app'en :-)

Hva slags app bruker du? Generelt er du fruktbar noen dager før el, og innil dagen etterpå, er ikke app'en helt sikker på når du har el, kan den angi noen dager til, kanskje?

Den heter woman log, og eggløsningen er markert med eget symbol :)

Sendt fra app'en :-)

Stolt av meg selv! Kom akkurat hjem etter en times gåtur med kjæresten, fikk utforsket litt av nærmiljøet. Utrolig fint her, angrer ikke en dag for at vi flyttet hit :D

Flott at dere har funnet en fin plass å bo :)

Skal i teorien kunne teste (med forbehold om negativ test) på onsdag med Docmorris sine tester, om de kan slå ut 1 uke før ikm. Hadde et håp om å klare å vente til søndag da :P

En uke før er overoptimistisk angitt altså, selv om den er sensitiv. 7 dpo er det egentlig ganske ubetydelig om det er du eller mannen som tar den, vent noen dager til...

Har som mål å vente til søndag
bth_please-f-please-girl-wish-smiley-em.gif

Ooohhhuuuuææææ!!!!!

Vi har kjøpt ny sofa. Eller to da, med hjørner og litt styr. Og på salg, men 40k likevel !!! Tidligere har vi arvet sofa og kjøpt på ikea, så dette var skumle greier !

To mnd til vi får dem.

Ooohhhuuuuææææ!!!!!

Vi har kjøpt ny sofa. Eller to da, med hjørner og litt styr. Og på salg, men 40k likevel !!! Tidligere har vi arvet sofa og kjøpt på ikea, så dette var skumle greier !

To mnd til vi får dem.
Alltid en herlig følelse å velge ut en sofa en vil ha selv og ikke en som er arvet. Gratla så mye

Ja, det skal bli kjekt å få dem i hus, og deretter minst et nytt bord tenker jeg, og mannen tenker ny tv, og muligens et mer innholdsrikt møbel under den (utnytte plassen, her er lite veggplass pga mye skråtak og vindu på hele den lange veggen med hull høyde). Han fabulerer om diverse for å utnytte plassen bedre, og få en litt annen stil.

Og deretter følger fort det å male stua, men da har jeg lyst å gjøre noe med det meget slitte og lite pene parkettgulvet også (det er god parkett altså, men veldig slitt (og veldig gul)) og den henger sammen med akkurat samme parkett, men eeeeeeenda vesentig mer slitt på kjøkkenet (virkelig, der er det ILLE altså, mye lakk som er borte og derved er det grått) Det må pusset grundig ned og lakkes på nytt om det skal bli bra, evt rett og slett legge noe over. Men kjøkkengulvet, det har jeg både lyst til å ta NÅ siden det er så ille (og derved umulig å egentlig vaske skikkelig) men samtidig, jeg har lyst til å bytte ut kjøkkenet i sin helhelt også, og det er jo dumt å ta gulvet før vi tar skapene, så...

Innen vi tar fatt på sånne prosjekter bør mannen ha fått ny jobb, han har sagt opp den han hadde, og har ingen ny, så fra 1. november har han pr nå ikke noe å gjøre. (Han måtte si opp, vi har flyttet, og han hadde fått avtale om å jobbe herfra i den gamle jobben en periode, men fra 1. november måtte han begynne å møte opp på kontoret igjen, og det er altså 8 timer herfra så det er ikke så aktuelt.) Han søker nå stadig nye jobber, så jeg satser på at han snart får en, og da får vi finne ut av hvilket tempo økonomien tillater på prosjektene jeg har i hodet. Badet bør nemlig absolutt også tas...

.

Har funnet tilbake til strikketøyet igjen. Snart halvveis med mor Signe? Babyteppe . Nøstebarn sitt. Har drevet å laget en del sånne etter jeg lagde til minstemann, så er dette veninner har fått i babygaver. Nå håper eg på en positiv test før eg er ferdig, så eg kan beholde dette. Hvis ikke begynner jeg på enda et nytt ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Siste dag av ferien.

I morgen er det jobb. Barnehage for ungene. Jobb. JOBB! Jeg husker knapt hva jeg jobber med (hatt FIRE uker ferie jo!)

Jeg har pakket en diger blå ikeapose til hver av ungene med alt av klær til å fylle garderoben.

Lillejenta mi er størst på småbarnsavdelingen nå. Om der ikke har begynt en "stor" unge på avdelingen tror jeg hun er eldst.

Og guttungen, den lille babygutten jeg fikk på brystet for snart 5 år siden, ja, han er FØRSKOLEGUTT dette året.

Og mor skal på jobb. Egentlig skulle jeg offentliggjort baby nummer tre på jobb i morgen. Egentlig skulle det vært umulig å skjule, for egentlig skulle jeg vært synlig gravid nå. Men det er jeg jo ikke.

Jaja, sånn går det nå. En gang skal det bli!

Jeg undrer. Kan man ha eggløsning selv om man ikke får positiv el test? (strimler) . Noen med erfaring?:-)

Jeg undrer. Kan man ha eggløsning selv om man ikke får positiv el test? (strimler) . Noen med erfaring?:-)

Æim bækk...!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp