**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Sitt på nattevakt å d e rolig innimellom rundan :)
Superspeinnt på når æ blir gravid....å kossn neste svangerskap blir :)

Hei :)
Eg er ny her inne.
32 år, og vi prøver på barn nr 3 sammen.
Har ei på 13år og en som snart fyller 6år.
Prøvde et par dager før EL, og i dag er det 6 dager til IKM.
Har hatt en ettermiddag med veldig mageknip, i går ettermiddag var det stikking nede i venstre side.
Kjenne litt til det no og, men bare svakt. Ømme bryst, men det er vanlige symptom før TR.
Så er spent no ;)
Kossn går det ? :)

Sitt på nattevakt å d e rolig innimellom rundan :)
Superspeinnt på når æ blir gravid....å kossn neste svangerskap blir :)

Hihi! Samme her!
Sitter nesten med blandete følelser! Kommer plutselig på alle de negative sidene med forrige svangerskap:rolleyes:
men krysser fingrene på at neste svangerskap blir lettere for min del :)

Merket svaaaak rosa slim her i sted, mistenker el! Måtte google det, og der stod det at hvis man hadde blod i slimet så kunne det være ett tegn på sterk el eller noe?! :cool: Måtte jo bare benytte sjangsen haha!:happy

søknad skriving vil ingen ende ta :( lei lei lei.
Skulle helst hatt en jobb i går, og den skulle helst ha blitt kastet i fanget på meg:p
Masse lykke t me jobbsøking!!!Håpe d ordne sæ fort:)

Hihi! Samme her!
Sitter nesten med blandete følelser! Kommer plutselig på alle de negative sidene med forrige svangerskap:rolleyes:
men krysser fingrene på at neste svangerskap blir lettere for min del :)

Merket svaaaak rosa slim her i sted, mistenker el! Måtte google det, og der stod det at hvis man hadde blod i slimet så kunne det være ett tegn på sterk el eller noe?! :cool: Måtte jo bare benytte sjangsen haha!:happy

Æ har vorre så heldig å hatt lette svangerskap, så får vel et skikkelig hardt et neste å siste gang :p
Hørtes ut som EL ja....da e d bærre en ting å gjør,whoop,whoop :love022

Æ lure på kor lang tid dokk innpå her har prøvd å bli gravid ?:)

Sett på nattevakt å bynne å bli en smule trøtt.....:)

Vi begynte i november.

Aaaah.. Da sitter jeg her da, med et barn som ser barnetv og spiser morgensnacks før søndagsbrunsjen.. Jeg skal egentlig skrive en oppgave, men det sitter langt og lengre enn langt inne. Kjedelig..

Ellers har vi prøvd i nøyaktig 1 år nå.. Eller.. 1 år og snart 1 mnd.. Innimellom lurer jeg på hva som er galt, men jeg skyver de tankene fra meg hele tiden..

Dette er vår første pp, var så heldige at med førstemann så satt han med første forsøk også..
Men har igrunn ikke så høye forhåpninger på at denne også sitter på første pp :P

Hei :)
Eg er ny her inne.
32 år, og vi prøver på barn nr 3 sammen.
Har ei på 13år og en som snart fyller 6år.
Prøvde et par dager før EL, og i dag er det 6 dager til IKM.
Har hatt en ettermiddag med veldig mageknip, i går ettermiddag var det stikking nede i venstre side.
Kjenne litt til det no og, men bare svakt. Ømme bryst, men det er vanlige symptom før TR.
Så er spent no ;)
Hei, det var gøy å se at det er flere her inne som har bra sprik mellom barna:-) har ei på 13 og en på 5 jeg, er nå prøvere ved Ivf. Spennende å se :-) lykke til :-D

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Mi første ble lagd på p-pilla,2 mainn rakk æ itj å få mensen før æ vart gravid å 3 mann ble lagd med spiral, så æ trur kanskje at det tar lengre tid gangen her, sia vi planlegge ....håpe det blir en 2014 baby,eller tidlig 2015 :)

Hei, jeg er og relativt ny her inne :D

Vi har vår første pp nå og er veldig spent på om reslutatet viser seg når testen skal tas til uka, har ømme bryst og stikninger, noe jeg ikke har før tr, så man an jo håpe :D
Har ett barn fra før på halvannet som ble til på nuvaring, så håper på en like god overraskelse denne ganger bare uten prevensjon.
Det må være veldig vanskelig å prøve og prøve når testen aldri viser positiv, så all ære til dere som har det vanskelig her inne og krysser fingrene for at vi alle får positiv test i nær fremtid :D

Nå har jeg vært småkvalm om mårran i fem dager, og kvalmen har blitt sterkere for hver dag føles det ut som.
Nå i dag føler jeg liksom små stikk, eller, kanskje ikke stikk, men som om en muskel har småkrampe, slik følelse man har i øye noen ganger, leamus, men da i nederste delen av magen...
Hvis jeg regner ut fra en syklus på ca 30 dager, er min IKM på tirsdag...har kjøpt to tester, som jeg tenkte jeg skulle prøve en av i morgen.
Er veldig redd for at kroppen min bare narrer meg, at jeg bare inbilder meg alt detta, men min beste veninne er skråsikker på at jeg er gravid! haha
Vi får se...
Er litt spent, selv om jeg ikke tørr være det...

Nå har jeg vært småkvalm om mårran i fem dager, og kvalmen har blitt sterkere for hver dag føles det ut som.
Nå i dag føler jeg liksom små stikk, eller, kanskje ikke stikk, men som om en muskel har småkrampe, slik følelse man har i øye noen ganger, leamus, men da i nederste delen av magen...
Hvis jeg regner ut fra en syklus på ca 30 dager, er min IKM på tirsdag...har kjøpt to tester, som jeg tenkte jeg skulle prøve en av i morgen.
Er veldig redd for at kroppen min bare narrer meg, at jeg bare inbilder meg alt detta, men min beste veninne er skråsikker på at jeg er gravid! haha
Vi får se...
Er litt spent, selv om jeg ikke tørr være det...
Speinnanes :)
Lykke til,håpe du e gravid :)

Hei, jeg er og relativt ny her inne :D

Vi har vår første pp nå og er veldig spent på om reslutatet viser seg når testen skal tas til uka, har ømme bryst og stikninger, noe jeg ikke har før tr, så man an jo håpe :D
Har ett barn fra før på halvannet som ble til på nuvaring, så håper på en like god overraskelse denne ganger bare uten prevensjon.
Det må være veldig vanskelig å prøve og prøve når testen aldri viser positiv, så all ære til dere som har det vanskelig her inne og krysser fingrene for at vi alle får positiv test i nær fremtid :D
Masse lykke til :) Høres ut som du har en spire i magen ;)

Aaaah.. Da sitter jeg her da, med et barn som ser barnetv og spiser morgensnacks før søndagsbrunsjen.. Jeg skal egentlig skrive en oppgave, men det sitter langt og lengre enn langt inne. Kjedelig..

Ellers har vi prøvd i nøyaktig 1 år nå.. Eller.. 1 år og snart 1 mnd.. Innimellom lurer jeg på hva som er galt, men jeg skyver de tankene fra meg hele tiden..
Krysse fingran for at spiren sitt snart :) Plutselig så e testen positiv :)

Ja! :)
Men æsj.. Ganske ekkel utfordring med å drikke okseblodet. Hadde kasta opp!:eek:

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp