**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
En barnedomsvenninne av mannen er gravid for andre gang.. Veit jo ikke om de har prøvd lenge på nr to, men med den første klarte de det på første forsøk.. Sukk det er noen som har det!

Kan jeg spørre hvor lenger dere har prøvd?

Kan jeg spørre hvor lenger dere har prøvd?

Vært pillefri i 15 mnd nå i oktober. Prøvd veldig aktivt fra desember 2012, type teste etter el osv. Før det hadde vi "bare" sex :)

Vært pillefri i 15 mnd nå i oktober. Prøvd veldig aktivt fra desember 2012, type teste etter el osv. Før det hadde vi "bare" sex :)

Må hver frustrerende. Håpe det klaffer for dere snart!!!

Må hver frustrerende, er det første barnet dere venter på? Håpe det klaffer for dere også snart. Jeg har ei venninne, hun og samboere også prøvde lenge, men fikk hjelp til slutt, men jeg fikk så vondt inni meg for hun sa ikke noe om dette til noen, mens mange venninner ble gravide og snakke om dette hele tiden, jeg var blant en av dem.

Det må hver så utrolig frustrerende!!
Xer alt jeg har for alle som venter og venter og prøver og prøver....

Oj her hengte dataen seg opp...ups..

Vi brukte 18 mnd på eldste. Slikt er ikke kjekt, nei.
Særlig ikke når noen rundt en klarer det på første forsøk.
Eller som uhell.

Men slikt skjer, og sånn er det. I jakten på barn nummer tre har jeg funnet en slags balanse. likevekt.

Ja, noen får sine på første forsøk, min svigerinne savner det å faktisk få prøve, lure, undre, de bare bestemmer seg for at "jada", og vips så er hun gravid. Jeg får ikke mine like lett. Men sånn er det nå bare. Jeg er meget klar over at min innstilling til dette er preget av de to ungene som sover i kjelleren. Jeg er mor. Jakten på den første er vond. Jakten på den andre tok oss bare 8 mnd, fra jeg fikk igjen mensen da, vel og merke. Den var ikke helt lett den heller, nei.

Men nå, denne bonusen her. Nei, lett er den ikke, jeg har mine frustrasjoner, og særlig omkring mine ustabile sykluser. Og en SA gjorde ikke sitt ti å hjelpe der, nei. Men likevel, jeg har en slags visshet, en trygghet, det kommer til å ordne seg. Tiden bare går, og noen ganger vil jeg syte over det, absolutt, men på det jevne er det enklere. Noe en eller annen plass på veien fra ufrivillig barnløs til tobarnsmor, har forandret meg litt. Det er godt.

Hadde Ikm i går(sønd)
Fikk spotting fred kveld, og menslignande blødning
Lørd. Som bare varte den dagen. Ikkje komt noke meir.
Noken som veit ka det kan vær?
Tok en billigtest, i dag... Negativ...

Må hver frustrerende, er det første barnet dere venter på? Håpe det klaffer for dere også snart. Jeg har ei venninne, hun og samboere også prøvde lenge, men fikk hjelp til slutt, men jeg fikk så vondt inni meg for hun sa ikke noe om dette til noen, mens mange venninner ble gravide og snakke om dette hele tiden, jeg var blant en av dem.

Det må hver så utrolig frustrerende!!
Xer alt jeg har for alle som venter og venter og prøver og prøver....

Ja, vi venter på første :)

God natt damer! *besvime under dyna*

2 eldste i bhagen å æ å minsta kose oss heim å har tent opp i ovn :) Blir snart en trilletur i regnet, så inn å ta oss et bad før vi lage middag t mainn å de to eldste kjæm heim:)
Ka dokker gjør idag da?:)

2 eldste i bhagen å æ å minsta kose oss heim å har tent opp i ovn :) Blir snart en trilletur i regnet, så inn å ta oss et bad før vi lage middag t mainn å de to eldste kjæm heim:)
Ka dokker gjør idag da?:)

Snuppa har fått fri fra barnehagen, så vi koser oss hjemme :)
Nrk super, perle, male , tegne og tur i skogen står på planen i dag :)

Er så rolig på jobb idag at jeg smyger meg inn er pittelitt!
Arbeidsmoralen er på bunnen fortiden :/

Jeg har vært på trening, satt brøddeig, rydda og vaska litt og nå koser jeg meg med en film og en kopp deilig grønn te <3 guttungen er med bf å leker men kommer snart hjem igjen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har vært på trening, satt brøddeig, rydda og vaska litt og nå koser jeg meg med en film og en kopp deilig grønn te <3 guttungen er med bf å leker men kommer snart hjem igjen ;)

Hallo??? Jeg vil også være så flink!! :P

Utslitt...!! Mah gaaad jeg trenger ferie :P

Jeg er så spent så spent. Min svigerinne var på sykehuset i går å fikk befruktet ett egg. Hun er frisk som en fisk og har barn fra før. Min bror er nesten steril. Svært få levende sæd celler og de er ikke særlig svømme dyktige. De har prøvd sjøl i fire år. Endelig fikk de hjelp. Å jeg ber om at dette må gå bra. Dette fortjener de virkelig. Håpe verdens beste onkel nå får bli passe sjøl :D

Wuhu! Både The Big Bang theory OG Ylvis i kveld :D

Jeg er så spent så spent. Min svigerinne var på sykehuset i går å fikk befruktet ett egg. Hun er frisk som en fisk og har barn fra før. Min bror er nesten steril. Svært få levende sæd celler og de er ikke særlig svømme dyktige. De har prøvd sjøl i fire år. Endelig fikk de hjelp. Å jeg ber om at dette må gå bra. Dette fortjener de virkelig. Håpe verdens beste onkel nå får bli passe sjøl :D

Krysser fingre med deg :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp