**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
&¤(¤€#"§!!! Det er jæv*** vondt å få akupunktur under hælene! Må igjennom det en gang i uka fordi muskelen under der er betent, så halter om kveldene etter å ha gått på foten. Men håper det fungerer, slitsomt å ikke få til å gå normalt :p

Natta damer! <3

Hei :)
Eg er ny her inne.
32 år, og vi prøver på barn nr 3 sammen.
Har ei på 13år og en som snart fyller 6år.
Prøvde et par dager før EL, og i dag er det 6 dager til IKM.
Har hatt en ettermiddag med veldig mageknip, i går ettermiddag var det stikking nede i venstre side.
Kjenne litt til det no og, men bare svakt. Ømme bryst, men det er vanlige symptom før TR.
Så er spent no ;)

Bigbang theory i kveld <3

Gubbe med omgangssyke, mini hoster og sover dårlig på natta, mamma er trøtt etter for lite søvn. MEN vi koser oss ;-) krysser fingrene for at vi ikke blir smitta!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Måtte lage ny bruker pga innloggingsproblemer.. Sitter og depper litt etter blødning (SA eller XU) de siste dagene. Tom livmor på UL i dag..
Får hoppe opp på hesten igjen, og håpe at spira sitter neste gang! :)

Måtte lage ny bruker pga innloggingsproblemer.. Sitter og depper litt etter blødning (SA eller XU) de siste dagene. Tom livmor på UL i dag..
Får hoppe opp på hesten igjen, og håpe at spira sitter neste gang! :)
Huff så kjedelig :-( masse lykke til neste prøverunde!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Håpet var stort, og skuffelsen stor.

Jeg prøver å beregne neste ikm, og finner at den vel blir enten uke 44 eller uke 45 en plass. Med el om sånn 2-3 uker en plass. Først må jeg bare skikkelig få mensen, og blø den ferdig, så skal vi prøve igjen. Men i kveld skal jeg tillate meg selv å være lei meg, for håpet var så stort, så stort 16 dpo og ikke en eneste dråpe blod. Før etter middag.

Men vi skal prøve igjen.

Håpet var stort, og skuffelsen stor.

Jeg prøver å beregne neste ikm, og finner at den vel blir enten uke 44 eller uke 45 en plass. Med el om sånn 2-3 uker en plass. Først må jeg bare skikkelig få mensen, og blø den ferdig, så skal vi prøve igjen. Men i kveld skal jeg tillate meg selv å være lei meg, for håpet var så stort, så stort 16 dpo og ikke en eneste dråpe blod. Før etter middag.

Men vi skal prøve igjen.

Det er lov til å være lei seg! Håper det snart klaffer for dere :) Klem til deg :)

Håper, håper veldig.

Tiden går. Vi nærmer oss året, men ikke helt enda, har en syklus igjen. vi prøvde på august første gang. Vi prøver på juli nå neste gang.

Så ja, nå skal jeg legge ungene, kooooose med dem (som sikkert slår jeg vrang. Og når jeg er lei meg blir jeg lett sint. Ingen god kombinasjon... nåja... skal få dem i seng) og når ungen sover skal jeg finne en pose potetgull, sette meg tilbake i sofaen under pleddet med pc og mobiltelefon, spille candy crush på mobilen, vurdere å gi etter og registrere meg på facebook, bestemme oss for svømmekurs for en eller begge ungene, lese på nett, spille spill, eller glo på tv, evt armkroken til min mann, eller en halvtimes sykkeltur i kjelleren. Eller bare la være å gjøre noe. Jeg vet ikke.

Jeg må bare bli ferdig med det i kveld. I morgen skal vi på handletur, på søndag i toårsdag, på mandag er det jobb igjen, og mot slutten av neste uke slutter jeg å blø, og da får vi begynne å prøve igjen.

Jeg vil ha en til hund, men er allergisk mot de fleste rasene og har ikke superlyst på en jack til.. Snuser litt på sibirkatt, de kan være allergivennlige. Også vurderer jeg å kjøpe drømmerasen og et arsenal med petal cleanse :P

Jeg vil ha en til hund, men er allergisk mot de fleste rasene og har ikke superlyst på en jack til.. Snuser litt på sibirkatt, de kan være allergivennlige. Også vurderer jeg å kjøpe drømmerasen og et arsenal med petal cleanse :p

Hva er drømmerasen? :)
Har fått drømmerasen min ; Dobermann <3 En fantastisk hund!

Hva er drømmerasen? :)
Har fått drømmerasen min ; Dobermann <3 En fantastisk hund!

Dvergpinscher <3 Vi hadde en snuppe her på prøve, men det gikk ikke. Jeg fikk utslett og pusteproblemer.. River i hjertet mitt å tenke på det.

Dvergpinscher <3 Vi hadde en snuppe her på prøve, men det gikk ikke. Jeg fikk utslett og pusteproblemer.. River i hjertet mitt å tenke på det.

Huff, så kjedelig :( Er det en spesiell pelstype du reagerer på?
Jeg er allergisk mot alle hunder egentlig, men det har gått greit med alle jeg har hatt fra de er valp :)
Tror kroppen blir vandt med hunden etter hvert som den vokser og gror på seg allergiutløsere :P

Nå blir det skravletråd-skravling for min del.
(Ja, og tempetråd-skravling da)

Siden jeg ikke har en uke-xx-tråd å skravle i. jeg vet ikke om det blir uke 43 (neppe) eller 44 (kanskje) eller 45 (slett ikke utrolig) og sistnevnte finnes ikke engang.

Denne PP var jeg innom tre tråder. Jeg vet ikke om jeg orker det denne gangen, så jeg tipper jeg venter til EL er påvist. Sånn om 2-3 uker eller mer. Så inntil da.... NOEN må holde ut og skravle med meg likevel?

Det er plass til alle :)

Sniker meg inn på denne tråden jeg også! :D
Må bare skravle litt!
Har mageknip etter å ha spist godteri og sett film (The Lone Ranger) i godt selskap med mannen. Selvbeherskelse finnes ikke :rolleyes:

OH My EYES!!! Sitter og ser på TLC akkurat nå! Mann som drikker morsmelk av brystene på dama...
Viiiiirkelig? :eek:

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp