&¤(¤€#"§!!! Det er jæv*** vondt å få akupunktur under hælene! Må igjennom det en gang i uka fordi muskelen under der er betent, så halter om kveldene etter å ha gått på foten. Men håper det fungerer, slitsomt å ikke få til å gå normalt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff så kjedelig :-( masse lykke til neste prøverunde!Måtte lage ny bruker pga innloggingsproblemer.. Sitter og depper litt etter blødning (SA eller XU) de siste dagene. Tom livmor på UL i dag..
Får hoppe opp på hesten igjen, og håpe at spira sitter neste gang!![]()
Huff så kjedelig :-( masse lykke til neste prøverunde!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Håpet var stort, og skuffelsen stor.
Jeg prøver å beregne neste ikm, og finner at den vel blir enten uke 44 eller uke 45 en plass. Med el om sånn 2-3 uker en plass. Først må jeg bare skikkelig få mensen, og blø den ferdig, så skal vi prøve igjen. Men i kveld skal jeg tillate meg selv å være lei meg, for håpet var så stort, så stort 16 dpo og ikke en eneste dråpe blod. Før etter middag.
Men vi skal prøve igjen.
Jeg vil ha en til hund, men er allergisk mot de fleste rasene og har ikke superlyst på en jack til.. Snuser litt på sibirkatt, de kan være allergivennlige. Også vurderer jeg å kjøpe drømmerasen og et arsenal med petal cleanse![]()
Hva er drømmerasen?
Har fått drømmerasen min ; Dobermann <3 En fantastisk hund!
Dvergpinscher <3 Vi hadde en snuppe her på prøve, men det gikk ikke. Jeg fikk utslett og pusteproblemer.. River i hjertet mitt å tenke på det.