**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Altså.... Merkelige greier. Vi har jo bestemt oss for å prøve fra og med neste måned, eller altså slutten av denne. Men jeg har hatt konstante sammentrekninger og sviinger siden EL. Det gir seg liksom ikke. Ikke noe ille altså, men det ER der, og jeg har aldri hatt det før, så nå lurer jeg på om vi har bomma med en måned. Mannen sier det ikke skal ha skjedd noen uhell (kondom), så det skal jo ikke være mulig sånn EGENTLIG. Men disse spirene klarer vel å lure seg frem til målstreken åkke som noen ganger ;) 

DETTE blir jo spennende!... :) Skal ha mensen 17ende etter denne sykluskalenderen, men jeg tenker mer 20ende. Så da er det jo bare å eh.... vente? Jeg BLIR litt lettet hvis jeg får mensen, i og med at jobben min er som den er. Men TRUST me. Det går HELT fint. Bare en omstilling for hjernen når vi planla noe annet ;) 

Godmorgen dagen!

Jeg drikker Grapefrukt-juice hver dag da jeg syntes det er godt!
1 glass til frokost!

Hvis man kun ønsker å drikke det i forbindelse med baby-making, så ta 1 glass etter mensen og drikke til EL-er over. * Sundt og Godt*

Solvipeck er det mange som har gode erfaringer med, men ville kun tatt 1 dose hver dag par dager før EL.... Jeg nippet i meg en liten slurk på EL dagen og utfloden gikk frs EL slim til rennende ;)

Jeg er på 11 DPO og lagde netteopp min egen tråd, men annonserer det her også, litt forsiktig; jeg er gravid!

* Hurra for meg *

KLem : )

Jeg blir så glad når det klaffer for dere og spiren sitter!!=)

BreeVanDeKamp skrev:

Tina pusen skrev:
FYY FLATE ERRE MULIG!!!

Her har ikke TR Vist sin ankomst i det hele tatt, meeen så drar jeg til leke parken med familien min, bror, svigerinne og nevø, å hva skjer mens vi er der??

JO TR KOMMER FOR FULLT!!!!! Godt jeg hadde med tampong, var bare å ta med våtservietter å rusle inn i skogen! haha, nå Skal det bli ille godt med en DUSJ!!!! :p

ja tanta har det å med å komme når det passer aller dårligst

Det er sikekrt å visst.

Var ikke noe artig situasjon det asså :P

Skvaldre skvaldre så tråden blir lang heheh.... hjemmelaga pizza i ovnen...
ellers er jeg dautrøtt.. tror jeg legger meg sammen med mini i dag jeg..
masse utflod, 9dpo, bruke rå være tørr nå..
hvordan var dette med tappen.. bakovervendt tydelig i dag, ikke merka det før.. men det kan vel være så mangt og høyt oppe i alle fall..
føler meg rar.. men kanskje det bare er litt mangel på søvn.. sukk..
blir gal av dette..
jaja! Pizza er godt i alle fall!! :)

Pizza smaker godt! For ikke å snakke om lukten i huset :) 

Skal levere brudekjolen til rens og levere bilen for å montere hengerfeste. Sånt trenger man når en har kjøpt hus med hage! :) Første post på programmet er å grave opp en stor og stygg hekk, som er svartelistet i Norge faktisk ;) 

Og så vurderer jeg å tisse på en pinne snart... Selv om mannen står beint på at ingen uhell har skjedd. 

Æsj, her har vi helt ut masse vann fra gulvet i bilen, å buttet cabinett filteret, men må ringe til verksted i morra, å be dem se på bilen vår.

MØKK LEI ØVERSVØMMELSE INNI BILEN!!!!

:(  Vrengte opp 6 store håndkler.

Fru.Maja skrev:

AlfaOmega skrev:
Godmorgen :)

Jeg tok også en G- test idag, på 6 DPO- og merkelig nok var den blendea hvit...
Å, hvor dum går det an å bli... Snakk om å kaste penger i vasken da jeg vet at det er alt for tidlig.

Jeg har imidlertid bestil G- test som måler HCG på 10 miu på baby or not.
De fleste G- tester har 25 miu, så venter spendt på post nå!
Satser på at den kommer i posten når jeg faktisk an begynne å teste ;)

Trist med bestefaren din Aurum.  Viktig å få lov til å sorge!

Vi ferskinger er nok litt utolmodige ja og har lest litt på forumet med de som sliter... 
Det står respekt å prøve måned etter måned!  Det setter det å lage barn i perspektiv.
Selv om jeg må innrømme at det er vanskelig og jeg er bare i PP2....
Men kanskje man slapper mer av med tingene jo lenger det går? Innser og aksepterer at det kan ta tid :)

da har jeg også bestilt! Takk for tips!!=)

åååååå, de er tom nå når jeg skulle bestille!!!! hvor teit er ikke det da :P liker denne tråden jeg ;)

Aurum skrev:
Eg kjøper på ebay ;) 
der er vertfal ikkje tomt ;)

tar det lang tid før de kommer i posten da?? :)

Veldig greit med skravletråd for meg i dag kjenner jeg. Er egentlig i ny PP, men min kjære mann har så veldig lyst til å være på sommerferie hjemme hos mamman sin (i vakre telemark) mens jeg må jobbe i oslo, så da blir det ikke noe sex rundt EL, så da blir det ikke noe aprilbaby på oss heller. Kanskje vi kan få en maibaby og få baby med bursdag rundt barnefar sin bursdag :D Det hadde jo vært kos ! Men en PP uten testing... gjør bare persiodene enda lenger!

Det gir seg jo ikke...? Har hatt mensensmerter konstant siden eggløsning for en drøy uke siden. Blir spennende å se. Må si jeg gleder meg til mensendatoen for å finne ut av dette... :P

Krysser fingre for deg Labbeliten!!=) gleder meg til EL jeg nå!!=) woohoo.. prøver å få dagene til å gå! merker det at jeg tenker jo ikke sååå mye på det nå som jeg har mensen, men når jeg er i DPO da tror jeg at jeg får ett par diagnoser for å si det sånn;)

Skjønar ikkje de som klarar å holde dere med å teste.
Eg håpar eg klarar det denne PP ;)
Men har mange nok testar å ta av så kan hende fristelsen blir for stor.
Har over 60 EL testar og over 70 G-testar....lagera er fulle til nokre PP til,
ikkje det at det er planen ;)

Takk, Fru Maja! Det er veldig greit om det ikke er noe, siden det passer bedre om en mnd eller to, men er det en spire, omstiller hjernen seg med én gang, og lykkerusen kommer nok som et fyrverkeri åkke som! :)

Alltid spennande i DPO-land, føler meg alltid som ei skrulle dei dagane.
Dagane går så himla sakte, og enn kjenner etter alle symptom....

No har eg faktisk vore å handla grapefrukt-juice og solvipect :)
Håper det hjelper :)

Aurum skrev:
Alltid spennande i DPO-land, føler meg alltid som ei skrulle dei dagane.
Dagane går så himla sakte, og enn kjenner etter alle symptom....

No har eg faktisk vore å handla grapefrukt-juice og solvipect :)
Håper det hjelper :)

det må jeg huske også! Da har jeg bestilt nye el tester og har 5 g-tester liggende samt wild yam..så da er jeg klar for ny pp!!:D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp