Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fru.Maja skrev:
Har glømt det lenge no, dei har ikkje det på kiwi-butikken så måtte litt lenger til coop-mega for å finne den.Aurum skrev:
Det er denne ikkje sant?
Kor mykje skal ein drikke for dag? :)
ja og den er god også!!=)
Så kjedelig da.. Hva er det som gjør at du mister matlysten sånn da? Kanskje det finnes noe kosttilskudd eller noe som kan øke matlysten? Klart du kan finne shaker og lignende som inneholder tilskudd, men tror nok ikke det er så heldig for kroppen i det lange løp.. alt som er rennende er lett å fordøye og virker litt mer uheldig på feks blodsukkeret i det lange løp.. kroppen trenger fiber og noe å jobbe med... Kanskje du kan høre på apoteket eller helsekost om de har noen gode råd?Sylvia80 skrev:
Sender deg masse matlyst-støv jeg! :)
Takk for svar, Fru.Maja! :DLabbeliten skrev:
Men dere, hvordan får dere den tickeren med syklusinfo og sånn? Og mange har jo forskjellige typer. Hvor finner man de?
Hihihi... jeg bare smiler og ler i dag og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg jeg eller hva jeg skal tro... eller tenke.. eller gjøre.. eller ikke gjøre.. eller si.. hahha! Helt tussete...Sylvia80 skrev:
Veksler mellom å tenke at det er sant, jeg er gravid! Jeg er virkelig det! Og: Næhei! Tullehøne.. TR kommer nok,bare vent!! Hhahaha... hormonell før... enda verre nå!!!