**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Har glømt det lenge no, dei har ikkje det på kiwi-butikken så måtte litt lenger til coop-mega for å finne den.
Det er denne ikkje sant?

Kor mykje skal ein drikke for dag? :)

Aurum skrev:
Har glømt det lenge no, dei har ikkje det på kiwi-butikken så måtte litt lenger til coop-mega for å finne den.
Det er denne ikkje sant?

ja og den er god også!!=)

Jeg skulle virkelig ønske at kroppen ikke trengte mat!! Jeg er ikke noe spesielt glad i mat sånn generelt, men nå som det er så varmt så mister jeg matlysten helt. Alt smaker bare æsj igrunn. Men problemet er et vekta raser. Jeg er 163 og veier 57 kg og det er jo passe, men for 3 dager siden veide jeg 59. Får i meg nok væske, men problemet er jo at jeg gjerne lever på væske! noen som vet om man får kjøpt type shaker som ikke er til for å slanke seg? som inneholder masse kalorier. Jeg vil virkelig ikke mer ned i vekt! jeg blir lissom ALDRI sulten så da tenker jeg ikke på at jeg må spise!

Så kjedelig da.. Hva er det som gjør at du mister matlysten sånn da? Kanskje det finnes noe kosttilskudd eller noe som kan øke matlysten? Klart du kan finne shaker og lignende som inneholder tilskudd, men tror nok ikke det er så heldig for kroppen i det lange løp.. alt som er rennende er lett å fordøye og virker litt mer uheldig på feks blodsukkeret i det lange løp.. kroppen trenger fiber og noe å jobbe med... Kanskje du kan høre på apoteket eller helsekost om de har noen gode råd?
Sender deg masse matlyst-støv jeg! :)

Veit kva du meinar med vekta Fru.Maja, eg sleit lenge med å kome meg over 50kg. Drakk noko som heiter Meritene, som du får på apoteket. Det er pulver som du blandar i vatn eller melk. Eg kjøpte den med sjokoladesmak som eg blanda i melk, og prøvde å late som om det var sjokomelk. Smakar ikkje så godt, men inneheld mykje godt for å gå opp i vekt.

Jeg prøvde den en gang for moro skyld, og jeg klarer ikke få den ned :-S Altfor surt og bittert. Men hva er det andre dere skriver om? Wild yam? Og babyklister? What is it? Kanskje jeg skal prøve noe av det? :) (Så sant det ikke er en spire som har lurt seg inn allerede, uten at jeg har gitt klarsignalet :P)

Fru.Maja skrev:

Aurum skrev:
Det er denne ikkje sant?

ja og den er god også!!=)

Wild yam er ett kosttilskudd som skal brukes i dpo-land=) skal visst hjelpe egget å feste, om det virker er en ting, det er uansett ikke skadelig=) mange som mener det funker=)

Sylvia80 skrev:
Så kjedelig da.. Hva er det som gjør at du mister matlysten sånn da? Kanskje det finnes noe kosttilskudd eller noe som kan øke matlysten? Klart du kan finne shaker og lignende som inneholder tilskudd, men tror nok ikke det er så heldig for kroppen i det lange løp.. alt som er rennende er lett å fordøye og virker litt mer uheldig på feks blodsukkeret i det lange løp.. kroppen trenger fiber og noe å jobbe med... Kanskje du kan høre på apoteket eller helsekost om de har noen gode råd?
Sender deg masse matlyst-støv jeg! :)

Er varmen som gjør det!

Labbeliten skrev:
Takk for svar, Fru.Maja! :D 

Men dere, hvordan får dere den tickeren med syklusinfo og sånn? Og mange har jo forskjellige typer. Hvor finner man de? 

Berre trykk på en av våre tickere så kjem du til sida der du kan lage en :)
Så kjem du til ei side der du får ei html kode. Den kopierar du og limer den inn under signaturer og ticker her på dine sider på BV :)

Tusen takk! ;)

Driver dere med i kveld da, jenter? Jeg gjør INGENTING! Fikk levert brudekjolen til rens, ringene til gravering, og bilen til hengerfestemontering i går, så i dag kunne jeg ha sofatjeneste etter jobb :P Har holdt på å duppe av i hele dag. Må lære meg å finne senga LITT tidligere ;) Hvis ikke får jeg tastaturspor i panna ;) 

Neih, har henta barnet med mormor og morfar, rydda litt i huset.
Prøvd å ordne noko sosialt samvær med veninner, men det er vist ikkje så lett.
Så tenker det blir rolig heime-kveld.
Litt uggen etter å ha drukke litt vel mykje grapefrukjuice ;p
(Mannen tok eit glas og lurte på kvifor i alle dager eg hadde kjøpt 3L av ei så ekkel juice)

Elles så kjem eg på at det er tid for å skifte på sengetøy. Så kanskje ha på nytt, ta eit langt bad, og så er det så himmelst å legge seg reing og god i reine sengekle...mmmm...*nyt*

Tja... rydder og tar unna litt klær.. tenker på hva jeg skal pakke til helga.. vi skal til hafjell og lilleputthammer med mini.. søs og broren min med alle barna sine skal også så det blir kjekt.. sjelden vi sees.. Siste ferieinnspurt før jeg starter jobb igjen på mandag...

Du veit du er verpesyk når du er på dag 5 av syklusen og ligger med beina i været etter sex. Altså ikke 5 dager DPO, men 5 dager fra første dagen av siste mens..haha! oh yes!;)

Haha ;)
Var vel ikkje betre sjølv når eg satte inn Softcup etter sex på dag 7 i syklusen ;p

eg blir galen av dette....heilt vilt...grur meg nesten til DPO.....det er da eg virkelig blir ille....

Hadde ett lite behov for å skravle litt jeg og :D regner med at tr er rett rundt hjørne så gjør meg klar for en ny pp, tror jeg også skal gå til innkjøp av tranebær juice ;) Her hjemme har jeg holdt på å rydde i alle eskene vi har stående nede (vi flyttet i november) så var på tide å få pakket ut siste rest :P hehe.. Synes forresten litt synn på sambo, da jeg hadde min "siste" røyk på mandag, + tr er sikkert rundt hjørne og er litt gretten for at d sikkert ikke er noe spire på gang :/ så jeg er altså ikke noe gøy å være med for tiden! Off haha, må le litt også.. HormonellB**** rett å slett :/

Jeg er også sykt gretten mot sambo om dagen! Sikkert på grunn av at det ikke klaffa denne pp`en sammen med litt good old fashion PMS!!;) og jeg som deg Aurum: Gruer meg nesten til DPO! For da bare tenker jeg og snakker om;.."hvis jeg er gravid, om jeg er gravid, kanskje jeg er gravid?..åå tenk om vi får en jente denne gangen, lurer på hvor mye jeg legger på meg denne gangen, hvis jeg er gravid nå så skal jeg hvertfall trene".. osv osv osv..ikke rart gubben blir driiiiit lei av meg..haha;)

Jeg slappa mye mer av når vi planla førstemann. Testa litt vel mye den gangen også, men da visste jeg ikke hva jeg gikk til så hadde ingen forventninger. Men siden det klaffa på 2 pp den gangen så merker jeg at jeg på en måte har visse forventninger til meg selv denne gangen:p og ALLE spør jo: når kommer andre mann??..

Hihihi... jeg bare smiler og ler i dag og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg jeg eller hva jeg skal tro... eller tenke.. eller gjøre.. eller ikke gjøre.. eller si.. hahha! Helt tussete... 
Veksler mellom å tenke at det er sant, jeg er gravid! Jeg er virkelig det! Og: Næhei! Tullehøne.. TR kommer nok,bare vent!! Hhahaha... hormonell før... enda verre nå!!!

Sylvia80 skrev:
Hihihi... jeg bare smiler og ler i dag og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg jeg eller hva jeg skal tro... eller tenke.. eller gjøre.. eller ikke gjøre.. eller si.. hahha! Helt tussete... 
Veksler mellom å tenke at det er sant, jeg er gravid! Jeg er virkelig det! Og: Næhei! Tullehøne.. TR kommer nok,bare vent!! Hhahaha... hormonell før... enda verre nå!!!

Håper virkelig at spiren sitter for deg nå?? kanskje du har nevnt det før, men hvor lenge har dere vært prøvere?=)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp