**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Kan noen rive av syv ark på kalenderen og få denne ventetiden overstått?!?!..... 

Jeg blir litt smårar av dette mysteriet, og er VELDIG klar for å finne ut av det. Hvis jeg har blitt gravid, så er jeg i så tilfelle så fruktbar at litt søl på utsiden, ved kondombruk (sorry detaljene) var det som skulle til. Jeg har ikke alle detaljene, men mannen er ganske skråsikker på at intet er skjedd ;) Hvis jeg IKKE er gravid, så lurer jeg på hva i all verden som foregår med kroppen min. Jeg har slått meg til ro med begge deler, selv om planen var å vente til etter neste mens. Nå er jeg bare nysgjerrig på å finne ut hvilken av de det er ;) 

hjemme fra dyreparken og hyttetur med el så denne gangen håper jeg vi traff. Kjente el smerter i hele går og skal egentlig ha el på mandag men negativ el test i dag så tipper den var der i går! NÅ har jeg lotion utflod og i går var det mer slimetet så håper vi traff!!=)

Eg trur eg har EL i morgon eller Tirsdag, kjenner det stikker, men ingen positiv EL test eller temp stigning. Så eg satsar på at den er på veg ;)

La inn aksjar idag, og så blir det vel full aktivitet i dagane som kjem også.
Kryssar alt eg har for at det går!
Har så inderleg lyst på ein April baby!!

Då har eg faktisk ringt å bestilt meg ein time med akupuntur og homeopati.
Gjekk med henne når eg var gravid med vesla for fødselsforberedande akupunktur.
Og var veldig fornøgd.

Så nå tenkte eg å få litt hjelp, i det minste berre for å slappe av.
Så fekk time allereie på Onsdag :) Så då håpar eg det gjer susen. Må berre prøve

Aurum skrev:
Då har eg faktisk ringt å bestilt meg ein time med akupuntur og homeopati.
Gjekk med henne når eg var gravid med vesla for fødselsforberedande akupunktur.
Og var veldig fornøgd.

Så nå tenkte eg å få litt hjelp, i det minste berre for å slappe av.
Så fekk time allereie på Onsdag :) Så då håpar eg det gjer susen. Må berre prøve

krysser fingrene for at det gjør susen, og april spiren sitter;)

jeg kjenner veldig at jeg er klar for å få barn nr 3 ;)men hadde ik forventet at d sku være så vanskelig :/ blir faktisk veldig lei meg . men hva får man gjort da. blir ik noe bedre av å tenke mye på d heller vel.

sitter nå her jeg da med mine ønsker og tanker , å tenker at jeg håper å tru at menstruasjon min nå har stabilisert seg etter å ha endelig fått tr på besøk igjen, gått 3 uker på overtid. så nå må jeg vel regne om igjen på nytt..... håpe håpe.

akkurat blitt tante til en nydelig gutt og snart får ei god venninde av meg baby,så blir mye titting i baby butikker osv;) drømme seg bort, sånn vil jeg ha å sånn vil jeg ha hihi trallalalalal

helt syk på å få en liten spire igjen;)

Da er jeg temmeig sikker på at el har vært så har tatt min første dose wildyam i dag! Krysser virkelig fingrene for positiv test om 14 dager!=)

Jaa! Er innom her fleire gongar for dag, akkurat som eg skulle bli noko meir gravid av den grunn ;)

Har ikm på torsdag, og blir sprøøø av dpo land! Sist svangerskap testa eg negativt dagen før ikm, og positivt dagen etter ikm. Så i teorien kan eg ikkje forvente positiv test før evt. fredag om ting er likt denne gongen. Har hatt stikking og smerter i livmora i over ei veke, og er supertrøtt, men puppane mine er ikkje vonde..sjølv om dei sikkert snart blir det av all knipinga mi emoticon Hadde dei vore ømme, så hadde eg vore sikker på eg var gravid. For sann ellers kjenner det nemlig slik ut! Drives me crazy..

Ellers har vi vore i selskap i kveld, så no sitt eg her kvalm av alt for mykje kake, og kjenner på kor det river i livmora..jessda

Håper dosen gjør susen, Fru.Maja! ;D 

Skjønner at det er fælt å vente, Hoppetussa 27! :( Jeg tok meg selv i å tenke på hvor mye jeg gleder meg, og at jeg synes faktisk det er rart å se gravide damer nå som jeg er så klar for det selv, og vi har jo ikke engang begynt å prøve! Så kan tenke meg det er langtekkelig om man har prøvd en stund :( Men vi heier på deg!!! :) 

Her er jeg driiiitspent på om jeg får mensen i løpet av uka. Skal ha den mellom i morgen og fredag en gang. Og ja, planen er å få den altså. Om jeg har blitt gravid, har mannen Terminator sperm... :P Eller spøkelses sperm, som flyr igjennom... ja, nok detaljer. Det er et mysterie om det har skjedd! Veldig spent... Om jeg ikke er gravid, hvilket jeg ikke har grunn til å være, så lurer jeg på grunnen til disse magekrampene i over to uker nå. Det må være alle bakkene opp til nye jobben, og kantinedama har ferie, så vi har fått baguetter i to uker! Magen er ikke vant til mengder av brød. Baby eller baguetter... hahah ;) 

Wohoooo!!! Heier på IKM for Bond! :D HVOR gøy hadde det ikke vært om alle spirene (for de som har prøvd før, og bommet), hadde rottet seg sammen og ventet på oss andre, slik at hele tråden ble aprilbarn? <3 

Wohoooo!!! Heier på IKM for Bond! :D HVOR gøy hadde det ikke vært om alle spirene (for de som har prøvd før, og bommet), hadde rottet seg sammen og ventet på oss andre, slik at hele tråden ble aprilbarn? <3 

Gooood morning girls!!:) Da sitter jeg å lader opp til joggetur før mannen og mini står opp! Jeg har vært så lat den siste måneden, men i dag skal jeg gi meg selv ett spark i rumpa å komme meg ut igjen! Kan ikke sitte på rumpa hjemme å vente på positiv test hele tiden! Jeg går jo glipp av livet!!!!! som jeg har sagt før: Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går!<3

Ha en SUPER dag jenter!

Fru.Maja skrev:
Gooood morning girls!!:) Da sitter jeg å lader opp til joggetur før mannen og mini står opp! Jeg har vært så lat den siste måneden, men i dag skal jeg gi meg selv ett spark i rumpa å komme meg ut igjen! Kan ikke sitte på rumpa hjemme å vente på positiv test hele tiden! Jeg går jo glipp av livet!!!!! som jeg har sagt før: Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går!<3

Ha en SUPER dag jenter!

Hopper inn i skravlingen litt jeg ! =) Ååååå det der likte jeg Fru Maja!! =) Likte det veldig godt! =D

Jessjess skrev:

Fru.Maja skrev:

Ha en SUPER dag jenter!

Hopper inn i skravlingen litt jeg ! =) Ååååå det der likte jeg Fru Maja!! =) Likte det veldig godt! =D

Ja det er jo sant!! man gleder seg jo alltid til ting som kommer, så hvorfor ikke glede seg over det som er akkurat nå. Hadde en lang samtale med meg selv i går om at jeg går jo nesten under jorda når jeg er i dpo og i sorg når mensen kommer. Men herregud hva holder jeg på med?? jeg har en nydelig familie og en fantastisk sønn på 20 måneder, det er sommer og ferie og nå skal jeg bli en livsnyter. Blir jeg gravid så kommer ikke mensen, enkelt og greit. Blir ikke noe mer gravid om jeg tar 20 g-tester før IKM!!! nå skal jeg kose meg og gjøre alt vi ellers ikke har tid til ellers som jeg har gleda meg til i hele vinter! Derfor syntes jeg det ordtaket passet så godt!!:D

Sist øydela eg meg sjølv fordi eg var så overbevist om at det hadde klaffa.
alle symptom og tegn var tilstades, samtidig som at EL og samleie klaffa perfekt, og masse el smerter, tempstigning, og heile pakka.

Eg gledde meg berre til neste dag fordi eg kunne teste igjen, og kanskje den var positiv då.
Denne gongen skal eg prøve å halde meg, og gi meg sjølv ein "premie" kvar dag eg klarar å halde meg frå å teste.
Litt ala;
- Om eg ikkje testar idag så skal eg bruke gavekortet på aromaterapi denne veka
- Om eg ikkje testar idag skal eg unne meg eit deilig bad, og egen pleie til kvelden
- Om eg ikkje testar idag så får eg ete sjokoladen i kjøleskapet i kveld.

Og om eg sprekk og testar så er "straffa" at eg ikkje får..... Skal tru om det går? :p

I dag slo el testen ut da, så da har jeg vel el i morgen=) ikke til å bli klok på denne syklusen.. nå gidder jeg ikke denne super prøvinga lengre..kommer ingenting ut av det utenom frynsete nerver;)

Fru.Maja skrev:
I dag slo el testen ut da, så da har jeg vel el i morgen=) ikke til å bli klok på denne syklusen.. nå gidder jeg ikke denne super prøvinga lengre..kommer ingenting ut av det utenom frynsete nerver;)

Kva skjer? satsa på du har hoppa i høyet og at du har gjort det som skal til ;)

Her insisterar både babycompen og FF at eg hadde EL på mandag. Eg og EL testane mine er ikkje einige i det, for dei slo ut med EL tirsdag, men vi får sjå  :p har uansett hatt sex annankvar dag så då må det vel vere nokre sjansar ;)

åssen får dere mannfolka med på så mye sex som dere snakker om...? annenhver dag og freier... Her er vi vel nesten litt motsatt av de klisjeene, for det er jeg som vil ha sex hele tia, og gubben som er for trøtt (ofte)

Jeg får meg jo noe til tider selvfølgelig, og er veeeeldig flink på ''smiger'' når det er i periodene rundt EL. men utenom det blir det lite....

Så skjønner ikke helt hvordan vi skal få til dette her uten å ha mer sex enn vi har nå...

Han er jo med på prøvinga seff, men føler det blir fryktelig vanskelig når jeg må mase meg til sex omtrent... :/  (mon tro om han ikke helt skjønner sammenhengen mellom sex og graviditet)

Har nok en mann som din, blir fort sliten og orkar ikkje.
Så prøvar å bekrense hyppigheita til rundt EL, ca annankvar dag. 

Og så får resten vere ;)
Er heilt klart eg som er mest gira i tidene rundt EL.
Men merkar fort at når det er nokre dagar sidan så er han på'n han også ;p

Prøvar også å ikkje fortelle han så mykje om når eg har EL og når det nermar seg, for vil helst at han skal ha sex med meg fordi han har lyst, og ikkje fordi han må :)

Og har han ikkje lyst, så har eg mine triks for å få han med likevel ;) ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp