Har nok en mann som din, blir fort sliten og orkar ikkje.Aurum skrev:
Så prøvar å bekrense hyppigheita til rundt EL, ca annankvar dag.
Og så får resten vere ;)
Er heilt klart eg som er mest gira i tidene rundt EL.
Men merkar fort at når det er nokre dagar sidan så er han på'n han også ;p
Prøvar også å ikkje fortelle han så mykje om når eg har EL og når det nermar seg, for vil helst at han skal ha sex med meg fordi han har lyst, og ikkje fordi han må :)
Og har han ikkje lyst, så har eg mine triks for å få han med likevel ;) ;)
Godt det ikke bare er meg som ''sliter'' med dette.....
Man hører jo om ooooooveralt om hvor pågående mannfolka er, hvor lite de respekterer det når damene ikke har lyst, hvor frustrerende mennene syns det er at damene ikke er villige ( selvfølgelig ikke noe særlig av det her på forumet da...) , men jeg må helt ærlig si at jeg kan relatere med disse mennene, det er forferdelig frustrerende faktisk! Og ikke bare nå i når vi er i prøvetia, men har vært sånn lenge før det og..... man må på en måte jobbe seg fram til at han skal ville ha sex.... teite mannef.... (neida.. er ikke så ille asså .. hehe....)
men for min del som er til dels nymfoman (og da mener jeg ikke det slik man bruker som begrep, jeg mener at jeg HAR diagnosen Nymfoman, blir rett og slett syk hvis jeg ikke får meg noe ), så er mannfolka alltid kjempe''på'' i begynnelsen av et forhold.. Skryter av det til kompiser, er dritfornøyd med at dama ''aldri får nok''. men etter en viss tid dabber det av, har funnet ut at det antagelig er fordi de ikke må ''jakte'' eller jobbe for det..
jaja.. skal ikke være bare bare....
får håpe det klaffet denne gangen da... er jo MAX heldig blir jeg gravid denne PP. Ble bare en runde i senga dagen før EL. så vi får se....
Nei nå følte jeg meg sutrete her.... Er jo seøvfølgelig SUUUUPER glad i gubben, og mangelen på SEX er ikke nok for meg til å ville ha noen andre, så absolutt ikke =) Han er den beste som finnes