**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.

Fru.Maja skrev:

Sylvia80 skrev:
Hihihi... jeg bare smiler og ler i dag og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg jeg eller hva jeg skal tro... eller tenke.. eller gjøre.. eller ikke gjøre.. eller si.. hahha! Helt tussete... 
Veksler mellom å tenke at det er sant, jeg er gravid! Jeg er virkelig det! Og: Næhei! Tullehøne.. TR kommer nok,bare vent!! Hhahaha... hormonell før... enda verre nå!!!

Håper virkelig at spiren sitter for deg nå?? kanskje du har nevnt det før, men hvor lenge har dere vært prøvere?=)

var 5 pp-en nå etter en MA i uke 10.. har en gutt på 2 og har ikke brukt prevansjon siden (kondom en kort periode etter han ble født) men heller ikke prøvd aktivt før i år.. 
Vi brukte lang tid på han.. flere år, og var under utredning da det ble oppdaga at han satt der inne! Sambo har få svømmere, (pr definisjon ikke fertil :P) og jeg har pcos, så sjansene våre var små.. vi har da likevel klart det flere ganger nå!

Sylvia80 skrev:

Fru.Maja skrev:

Sylvia80 skrev:
Hihihi... jeg bare smiler og ler i dag og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg jeg eller hva jeg skal tro... eller tenke.. eller gjøre.. eller ikke gjøre.. eller si.. hahha! Helt tussete... 
Veksler mellom å tenke at det er sant, jeg er gravid! Jeg er virkelig det! Og: Næhei! Tullehøne.. TR kommer nok,bare vent!! Hhahaha... hormonell før... enda verre nå!!!

Håper virkelig at spiren sitter for deg nå?? kanskje du har nevnt det før, men hvor lenge har dere vært prøvere?=)

var 5 pp-en nå etter en MA i uke 10.. har en gutt på 2 og har ikke brukt prevansjon siden (kondom en kort periode etter han ble født) men heller ikke prøvd aktivt før i år.. 
Vi brukte lang tid på han.. flere år, og var under utredning da det ble oppdaga at han satt der inne! Sambo har få svømmere, (pr definisjon ikke fertil :P) og jeg har pcos, så sjansene våre var små.. vi har da likevel klart det flere ganger nå!

da satser vi på at du er gravid og at den sitter tia ut denne gangen=) ma i uke 5-6 her rett før jul så er både spent og nervøs selv!

Fru.Maja skrev:

Sylvia80 skrev:

Fru.Maja skrev:

Sylvia80 skrev:

da satser vi på at du er gravid og at den sitter tia ut denne gangen=) ma i uke 5-6 her rett før jul så er både spent og nervøs selv!

Ja det er ikke noe kjekt å oppleve, er ganske nervøs her også.. kommer nok ikke til å gi seg før etter 12te uke.. vi hadde sett hjertet slå og alt, det var egentlig fælt.. 
Håper ingen av oss må oppleve det igjen... Satser på at spiren sitter hos deg også snart! <3

Sylvia80 skrev:

Ååh så gøy, vil også ha den følelsen :)) Hehe.. Men som jeg har sakt flere andre plasser.. Håper virkelig spiren sitter denne gang :))

Gubben er fornøyd da! Siden jeg har litt uregelmessige sykluser og EL gjerne dukker opp når den selv vil så har jeg sagt at vi MÅ ha sex hver dag frem til event TR dukker opp siste dagen i denne måneden! Fikk bare ett stort glis i retur for å si det sånn;) haha

Heldi at mannen gliser og er med. Eg har slitt ut min mann 

Fekk som svar "eg er ein gammal mann, eg har ikkje ork til å halde på sånn lenger"
Hehehe, forrige pp prøvde eg å få han med på ei tredje runde på EL dagen, men han orka ikkje :p 
Sånn er det å ha en eldre mann ;p (Er berre 33 da ;)

Så eg prøvar å vere "Snill" å la han sleppe unna med annankvar dag ;) og så får han kvile seg når eg har mens....haha....

Her er mannen drittlei alt babyprat....så prøvar å unngå det.... men klarar ikkje å lavere heilt. Til og med mine veninner er litt lei :p

Aurum skrev:
Heldi at mannen gliser og er med. Eg har slitt ut min mann 

Fekk som svar "eg er ein gammal mann, eg har ikkje ork til å halde på sånn lenger"
Hehehe, forrige pp prøvde eg å få han med på ei tredje runde på EL dagen, men han orka ikkje :p 
Sånn er det å ha en eldre mann ;p (Er berre 33 da ;)

Så eg prøvar å vere "Snill" å la han sleppe unna med annankvar dag ;) og så får han kvile seg når eg har mens....haha....

Her er mannen drittlei alt babyprat....så prøvar å unngå det.... men klarar ikkje å lavere heilt. Til og med mine veninner er litt lei :p

Ja den dagen gubben min går lei så er det noe alvorlig galt!!;) har heldigvis styrt greit unna babyprat med andre enn gubben, dere og venninner som også prøver!

Men merker som sist at jeg er mye mer avslappet nå i pp2 enn pp1!

Du vet du har korste sykluser når el-smerter krysser siste dagen med mensen! Får alltid el-smerter noen dager før el og frem til el er over!

Sylvia80 skrev:

Fru.Maja skrev:
Du vet du har korste sykluser når el-smerter krysser siste dagen med mensen! Får alltid el-smerter noen dager før el og frem til el er over!

Men såå bra da!! Da kommer den snart!! Og poff så er du dpo! :)

jeg vet!!!!! elsker korte sykluser! For fasen mellom el og mens er lang nok heldigvis! 12 dager!

Sylvia80 skrev:

Fru.Maja skrev:

Men såå bra da!! Da kommer den snart!! Og poff så er du dpo! :)

jeg vet!!!!! elsker korte sykluser! For fasen mellom el og mens er lang nok heldigvis! 12 dager!

Aurum: ser du også ahr relativt korte sykluser..har du noen gang opplevd at el kommer dagen etter mens er ferdig?? har spotta bittebittelitt i dag..bare litt brunt, men jeg her el-smerter!?!?! er det mulig??

Fru.Maja skrev:
Aurum: ser du også ahr relativt korte sykluser..har du noen gang opplevd at el kommer dagen etter mens er ferdig?? har spotta bittebittelitt i dag..bare litt brunt, men jeg her el-smerter!?!?! er det mulig??

Ja var i pp3 og pp4  kom EL allereie dag 10 og 12. Eg tempa med Babycomp og førte inn i Fertilityfriend. Siden FF ikkje merkerar EL før etter den har vore, og eg testa med EL test for seint så hadde EL vore før eg viste det.  hadde også ein tidlig EL i pp7 men den fanga eg opp med tidlig EL testing. Så eg begynner å teste etter EL tidlig for å vere sikker på å klaffe.
Eg har hatt milde og til tider manglande EL så har ikkje kjent så mykje til dei. Har vore sterkara EL smerter siste PP.

Eg kjenner EL stikningar no og er på dag 10...dvs. ca 4 dagar før EL om den kjem etter planen. Så du kan nok kjenne EL smerter allereie dag 6 om du har tidlig EL.

misunner litt dei korte syklusane dine ;)
Føler du får fleire sjansar, med kortare mellomrom ;)

når jeg var på do istad, var det litt rosa på papiret! så da er vel tr her :/ *dumme tr*
men så har jeg tenkt litt på det med lutealfasen, for jeg hadde el den 30juni, og man skal jo ikke telle med el dag og første mensdag, så da har jeg en lutealfase på 11 dager, d er jo nesten en defekt lutealfase!! herrefre alt man liksom skal tenke på, =S
hva tror dere?? er det noe man kan ta for å få el tidligere i syklusen?

Ja jeg får jo på en måte flere sjanser over kort tid=) og heldigvis kjenner jeg veldig godt på kroppen når jeg har el. men nå blir det bare å kjøre på med sex hver dag så misser vi hvertfall ikke el om den skulle dukke opp tidligere enn anntatt=)

kjenner det stikker litt i begge sider. brukar av og til å kunne kjenne kva side som slepper egget, men no er det litt stikking i beggeto så lurer på kva kroppen tenker ;)

Lurer også på om den grapefruktjuica er venndrivande??
Har sprunge på do som aldri før idag, veldi ulikt meg!
Men kan ha noko med å gjere at eg har helt i meg en liter av den juica idag me da 

Hehe.. jaja, tråden blir jo lengre...
Jeg begynte å tenke på dette med å kjenne jeg også hvilken side egget modnes på.. jeg har kun hatt høyre side hver eneste syklus i år, helt til denne syklusen.. Da hadde jeg ekstreme smerter på begge sider.. Håper virkelig ikke kroppen slapp TO egg... 
Døøøør om jeg skulle få tvillinger... Hahahhaha!!!
Mye tvillinge ri slekta da, og sambos mor er trilling av alle ting... men jeg er ikke bygd for flerlingsvangerskap.. bittelita og smalt bekken.. og alle slags svangerskapsplager.. tror ikke det ville gå bra... Alt man skal bekymre seg for! 

Jaja, da har vi gjort vårt for at 2 pp skal bli siste pp.. hehe
Kjøpte meg el tester fra billige tester, men fikk ikke utslag på de. Så de skal jeg ikke kjøpe igjen.

Jeg har regelmessige sykluser, så jeg er ganske så sikker på at jeg har el hver mnd. 
Har tidligere prøvd cb el tester og fått utslag da.
Irriterer meg a jeg ikke husker når i syklysen jeg hadde el. (første gang jeg prøvde el testene ble jeg gravid, og sønnen er resultatet) Andre gangen var i februar, men da var det bare for å finne el, og det ble da ikke noe pp. Glemte selvfølgelig å skrive ned når.. 

jeje, nå har vi hatt sex annenhver dag i el perioden, så da er det bare å krysse fingrene. (har dårlig følelse denne pp, men hååååååper)

Tanken har slått meg at det er to egg som løsnar, men sidan det er så himla vanskelig å befrukte eit egg så skal vel sjansen for at eg klarar å blir gravid med tvillingar ganske liten ;p

Er på dag 11 idag, så i går før sex brukte eg pree-seed, og så hadde eg i ein softcup for å hindre at spermen rann ut (sorry detaljar) I håp om at det kan øke sjansane.
Og så drikk eg Grapefruktjuice og solvipect :D 

Baby baby kome til oss <3emoticon

Da har jeg gått til innkjøp av bidronning-gele og wild yam :) så denne pp'en SKAL det gå ;) haha.., har fått time hos gyn i august og, vil ikke vente 1 år før utredning.. Men håper seff at jeg slipper :))

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp