**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
God søndag!

Kjipt med TR damer, men man har jo ikke annet valg enn å begynne på nytt med godt mot! Samt lurt å unne seg noe ekstra når TR er på besøk :)

Jeg ble skikkelig sur da det ikke klaffet på 1. forsøk, men etter litt lesing og visdom, så må vi jo bare ta det som det kommer!!!! For de fleste blir det jo barn til slutt : )

Jeg er på er 9 DPO og forbreder meg til besøk på fredagen.. Det er nok best det!!!

FYY FLATE ERRE MULIG!!!

Her har ikke TR Vist sin ankomst i det hele tatt, meeen så drar jeg til leke parken med familien min, bror, svigerinne og nevø, å hva skjer mens vi er der??

JO TR KOMMER FOR FULLT!!!!! Godt jeg hadde med tampong, var bare å ta med våtservietter å rusle inn i skogen! haha, nå Skal det bli ille godt med en DUSJ!!!! :p

Det var dumt, Tina pusen! :((( Nå ser det jo ut som at alle spirene i tråden her blir augustspirer, så det er kanskje sånn at de rotter seg sammen slik at alle i tråden blir april-babyer? ;)

Tina pusen skrev:
FYY FLATE ERRE MULIG!!!

Her har ikke TR Vist sin ankomst i det hele tatt, meeen så drar jeg til leke parken med familien min, bror, svigerinne og nevø, å hva skjer mens vi er der??

JO TR KOMMER FOR FULLT!!!!! Godt jeg hadde med tampong, var bare å ta med våtservietter å rusle inn i skogen! haha, nå Skal det bli ille godt med en DUSJ!!!! :p

ja tanta har det å med å komme når det passer aller dårligst

Nå gleder jeg meg til TR er over så jeg kan telle ned dagene til el igjen!!:D
Også trenger jeg ikke vente på august en gang for å se om tr kommer! ikm 30 !=) Litt greit med kort syklus noen ganger. August virker 100 år unna, men den 30 er jo bare i slutten av måneden!!=)

Fru.Maja skrev:
Nå gleder jeg meg til TR er over så jeg kan telle ned dagene til el igjen!!:D
Også trenger jeg ikke vente på august en gang for å se om tr kommer! ikm 30 !=) Litt greit med kort syklus noen ganger. August virker 100 år unna, men den 30 er jo bare i slutten av måneden!!=)

Sånn er det for meg også nå.. -plutselig! Sykluser på 26-27 dager.. og jeg som alltid har hatt eviglange sykluser.. Men veldig glad for det altså! :)

Prisar meg lukkeleg for at eg ikkje har lange syklusar!
Det må ikkje vere kjekt, og så har ein no ferre sjansar på ei år :/
For korte syklusar er vel heller ikkje kjekt? Kan vel bli for kort lutealfase, og vanskeligare for egget å feste seg?
Får vere gla eg har nokonlunde stabile syklusar +/- 2 dagar :)

No nærmar det seg snart, så har tenkt å begynne med grapefruktjuice snart og solvipect nærmare helga :)
Skal ut på fest i helga :) So satsar på det blir siste festen på ei lang stund ;)

Hihi.. lurer også på å prøve grapefruktjuice og solvipect neste, i tillegg til pre-seed og babyklister... Da MÅ det vel klaffe hæ?? Hvis det ikke mot all formodning skulle gå denne ppen da.. Hehhe... Jaja.. bare å vente og vente...

Hvordan bruker man grapefruktjuice og solvipect, hvor mye og når? Fra mens kommer eller fra etter mens og fram til el? 

har bestilt wild yam jeg da=) skal hjelpe egget å feste seg=) noen som har prøvd det før??

Mja litt usikker.
Men grapefruktjuicen skal ver gi meir EL-slim?
Så greit å begynne med det ei stund før EL, so eg begynner i morgen, ei veke før EL.
Solvipect skal vel tynne ut slimet og gjere det meir spermvennleg? ;) så eg tenker ei 3-4 dagar før EL ;)

Men det er berre slik eg tenker, ingen fasit på det trur eg.

Har berre 7 ampuller til pree-seed så tenker å bruke det ved samleiene nermast EL.
Og så Babyklister etter EL. Om den berre kjem i posten snart :O
Hadde bestilt Bidronninggele og vitex i samme bestilling, men er vel forseint når den kjem fram? 

Fru.Maja skrev:
har bestilt wild yam jeg da=) skal hjelpe egget å feste seg=) noen som har prøvd det før??

anyone??=)

Prøvde det forrige periode uten hell.
Har nokre få igjen så kan vel ikkje skade å prøve litt til ;)

ser når eg googlar at nokre meiner det hjelper

Hei alle sammen :)

Må bare dele med noen, siden vi holder hemmelig for alle rundt oss at vi har bestemt oss for å prøve. Første pp nå og ikm på fredag. Er så spent at jeg holder på å flippe ut, har "alle" symptomer på at jeg er gravid. MEN så har jeg slutta på pilla nå etter 10 år, så jeg aner jo ikke hvordan el kjennes ut og om jeg vil ha vondt i magen fra el til ikm.. huff, var godt å skrive det ned, blir så spent når jeg leser det dere andre skriver, har blitt helt hekta på å lese disse trådene her inne hehe :-) Blir jo helt tullete av denne prøvingen hehe!

God kveld til dere alle sammen :)

Elah skrev:
Hei alle sammen :)

Må bare dele med noen, siden vi holder hemmelig for alle rundt oss at vi har bestemt oss for å prøve. Første pp nå og ikm på fredag. Er så spent at jeg holder på å flippe ut, har "alle" symptomer på at jeg er gravid. MEN så har jeg slutta på pilla nå etter 10 år, så jeg aner jo ikke hvordan el kjennes ut og om jeg vil ha vondt i magen fra el til ikm.. huff, var godt å skrive det ned, blir så spent når jeg leser det dere andre skriver, har blitt helt hekta på å lese disse trådene her inne hehe :-) Blir jo helt tullete av denne prøvingen hehe!

God kveld til dere alle sammen :)

Hei og velkommen hit!! ja det er ikke bare du som lir tullete av prøvingen! jeg blir mildt sagt sinnsyk,,..hehe=) lykke til og håper spiren sitter veldig snart! Dette er vel det eneste forumet der vi ønsker at folk forsvinner like fort som de kommer! så håper du får ett koselig, men kort opphold her hos oss!!:D

Rar ja, er vertfal godt å sjå at det er fleire som er like skrullete og tullete ;)

Artig å sjå samme spørsmål frå nybegynnere som eg hadde når eg begynte å prøve.
Og så er det veldig greit å få tips og råd, og ikkje minst støtte frå andre i samme situajon ;)

Godt å høre at andre føler seg sinnsyke også hehe! Lurer på hvordan det skal gå framover hvis jeg ikke lykkes asap hehe ;-)
Må si det har hjulpet meg masse og lese alle innlegg de siste ukene, man lærer jo virkelig mye nytt. Aldri intr meg for barn eller hatt lyst på barn, før nå, når man endelig har funnet "den rette"..

Det er jammen meg godt å se at alt man tenker/føler/kjenner på kroppen er normalt :-) Håper virkelig selv at jeg kan hoppe videre til neste forum snart hehe, det sammer til dere alle..

Første prøveperiodene uten å lykkast var spesielt tungt, vertfal fordi eg ikkje trudde at det skulle vere noko problem. Men så las eg mykje her inne og fann ut at det var mange som hadde prøvd mykje lenger enn meg, og det setter ting i perspektiv ;)

Men ikkje tru at du må belage deg på mange prøveperioder, men ikkje bli skuffa om spiren ikkje sit med ein gong ;) 

Kjenner no etter fleire PP at eg lengtar etter ein spire, berre meir og meir!
Trur det skal bli ekstra godt med ein positiv test etter å ha prøvd ei stund.

No er eg mest frustrert over at eg framleis spottar etter mensen. Hadde mensen i 4 dagar og er no på dag 3 med spotting.  og 7 dagar med mens "plager" er litt for mykje for meg :p

Kan ikke dere som er langt uti DPO land bare teste!!?? så får jeg stillt min store nysgjærrighet;) hehe

Sånn da har jeg fått lagt gubben!!=) Noen ganger syntes jeg det er nydelig å sitte oppe ett par timer ekstra helt alene og bare glo på tv og henge på BV. rydde og surre litt for meg selv! Fant akkurat en positiv ting med TR: kaffekopp og snus;) hehe slutta å røyke for 3 år siden og gikk over på snus. Fra fruktbar periode og frem til TR så er jeg veldig forsiktig med kaffe og kutter ut all nikotin helt. Men nå som TR kom så slår jeg på stortromma og tar meg en snus. Like så greit å snu om på det negative og lage litt positive ting for meg selv. ellers blir jeg gal i denne prøveperioden!så her sitter jeg å lager takkekort etter bryllupet og venter på "Kourney & Khloe takes over Miami" på Bliss. (mamsen trenger litt trashTV i smug!!) Hva gjør dere herlige FS jenter i kveld??=)

Noen her som er gode på å lage ticker forresten??

Enig i den testinga, skjønar ikkje korleis dei klarar å vente? ;P
Har  fleire titals G-testar om dei vil ha ein? ;P hehehe...

Her er det cupcakes produksjon til begravelse i morgon. Første brettet  med cupcakes blei ikkje steikt heilt gjennom, og andre brettet blei dei steikt litt vel lenge, og så satsar eg på at tredje brettet blir perfekt ;) Skrudde ned varmen litt og flytta rista eit hakk ned.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp