**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg kjenner hvertfall veldig god forskjell på tappen hvor med tanke på hvor jeg er i syklusen=) Men jeg er en erfaren tappetafser da;) Men har vært litt vanskelig etter jeg fikk barn og hadde en MA så prøver å bli "kjent" med den igjen..hehe

I dag har jeg så sykt trykk i korseryggen og stikkesmerter i høyresiden av magen. Typiske graviditetstegn for noen, men typiske TR tegn for meg:P kjenner ikke forskjell på menssmerter og svangerskapssymptomer;)

Eneste som holder motet oppe nå er at jeg hadde den samme sviende følelsen i magen dagen etter sex på el-dato som jeg hadde de to andre gangene jeg blei gravid!=)
 


Fru.Maja skrev:
Jeg kjenner hvertfall veldig god forskjell på tappen hvor med tanke på hvor jeg er i syklusen=) Men jeg er en erfaren tappetafser da;) Men har vært litt vanskelig etter jeg fikk barn og hadde en MA så prøver å bli "kjent" med den igjen..hehe

I dag har jeg så sykt trykk i korseryggen og stikkesmerter i høyresiden av magen. Typiske graviditetstegn for noen, men typiske TR tegn for meg:P kjenner ikke forskjell på menssmerter og svangerskapssymptomer;)

Eneste som holder motet oppe nå er at jeg hadde den samme sviende følelsen i magen dagen etter sex på el-dato som jeg hadde de to andre gangene jeg blei gravid!=)

OII, Da er det ikke bare meg da.

I Dag tidlig når jeg sto opp, så sa det på en måte bare PANG!  Å jeg fikk så vondt i ryggen, å på høyre side av maven, at jeg nesten knelte. Sambo spurte om det gikk bra med meg. " jada,  går over snart sikkert" men varte i 1-2 timer, så ble det helt borte. RART.
Imorgen er IKM, Å jeg har den *Går på do å sjekker hele tiden* følelsen, kjennes ut som det er veldig tynd flytende utflod nå også, (Sorry detaljer ) å så stikker det så fælt på midten av maven omtrent, å inni navlen.

Så blir spennende å se om TR kommer i morgen gitt

 
Sånne vondter og symptomer har ikke jeg, bare litt murringer og til tider stikkinger. Noe som er normalt når man venter TR også!=) hvertfall for min del=) Kjente på tappen i dag og den hadde åpna seg litt nå:(
Nå har jeg virkelig slutta å både leite etter symptomer, teste og tenke på IKM dagen=) Lever livet litt, ellers blir jeg fanget av mine egene tanker om svangerskap og symptomer;) hehe

*Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går*
 


Fru.Maja skrev:
Sånne vondter og symptomer har ikke jeg, bare litt murringer og til tider stikkinger. Noe som er normalt når man venter TR også!=) hvertfall for min del=) Kjente på tappen i dag og den hadde åpna seg litt nå:(
Nå har jeg virkelig slutta å både leite etter symptomer, teste og tenke på IKM dagen=) Lever livet litt, ellers blir jeg fanget av mine egene tanker om svangerskap og symptomer;) hehe

*Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går*

du sier noe ;)

I Dag er IKM For meg, å ingen tr har dukket opp, har vært nede på vår stoRE Parkeringsplass å fjernet ALL Ugress ol, fortsatt ingen tegn til tr etter det en gang. Så får bare vente å se da....
 


Tina pusen skrev:


Fru.Maja skrev:
Sånne vondter og symptomer har ikke jeg, bare litt murringer og til tider stikkinger. Noe som er normalt når man venter TR også!=) hvertfall for min del=) Kjente på tappen i dag og den hadde åpna seg litt nå:(
Nå har jeg virkelig slutta å både leite etter symptomer, teste og tenke på IKM dagen=) Lever livet litt, ellers blir jeg fanget av mine egene tanker om svangerskap og symptomer;) hehe

*Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går*

du sier noe ;)

I Dag er IKM For meg, å ingen tr har dukket opp, har vært nede på vår stoRE Parkeringsplass å fjernet ALL Ugress ol, fortsatt ingen tegn til tr etter det en gang. Så får bare vente å se da....


Får håpe hu ikke dukker opp på maaaange måneder!! IKM på mandag her, kjenner murringene i ryggen og magen allerede!;)
 
Det er så nervepirrende i dpo land, føler så med dykk!!
Eg sit og tel dagar fram til EL :p nesten så eg gruar meg til ventetida etterpå!

Klarte nesten å forsnakke meg idag, sjølv om eg ikkje har nokoen graviditet å skjule så klarte eg å seie i eit selskap idag "Eg håper fødselen ikkje går fortare denne gongen, enn sist" Fekk masse rar blikk og spørsmål om "denne gongen?" Eg trur eg blei litt raud, og måtte no sei at vi ønska no oss fleire da! Men at det ikkje er nokon graviditet på gong. 

Men håpar det klaffar snart snart snart :)
Endeleg snart ferdig med mensen no da ;)
Tenker å starte å teste for EL på torsdag ;)
 
God lørdag damer : )

Her har jeg også begynt å få litt murringer, men det har jeg alltid hele uke før mensen!
Tappen er veldig lukket og hard, men vet ikke hvor lukket den pleier å være for meg på denne tiden....Uansett første jeg kan si at den er lukket når jeg har kjent : ) Men leeeenge til IKM her da....

Idag fikk jeg POST fra babyornot.no! Bestilte for 3 dager siden, så nå har jeg 10 miu G-tester som jeg skal svi av imorgen på 9 DPO!!!

Blir jeg ikke gravid denne PP, så innser jeg at jeg må jobbe hardere med å slappe av og ikke lete febrilsk etter symptomer! Har ikke økonomi til det heller ; )
Har ikke vært gravid før, så har uansett ikke peil!


 
Heisann, sveisann! 

Er det plass til en skravler til? ;) Snart tid for å prøve nå! Vi må prøve så godt vi kan å time baby, for jeg jobber frilans. Så det er en god grunn til det. Bommer vi på de 2 PPene som passer greit, så gir vi beng og tar det som det kommer. Men det er verdt forsøket! :) Passer greit, men ikke perfekt å prøve i august. Passer best å prøve i september. Men dårligere i oktober. Så vi har bestemt at vi gjør et forsøk i august også, i tilfelle vi bommer på første forsøket. Men funker det ikke, så funker det ikke. Skader ikke å prøve ;) 

Blir spennende å se om vi er heldige! :) 

Dere da jenter, hva driver dere med en lørdagskveld? 
 
Så synd Fru.Maja... men får håpe TR ikke kommer likevel da..
Hehe, Aurum, ja det hørtes litt flaut ut.. :P
AlfaOmega: jeg har også sånne tester liggende men er bare 6 dpo så eh.. litt lenger å vente for meg...

Ahhh.. ventetida er uutholdelig!!! 
 
FORTSATT Ikke TR :p MEEEEEN Stikkninger i puppa jah, å måtte sove med bøtte på rommet i natt :/ Har masse murringer, å går å sjekker hele tiden om den er kommet. blir gaaaal. hvis ho ikke er dukket opp innen mandag ettermiddag kjøper jeg meg nok en test..
 
God kveld damer! I dag fikk jeg TR jenter:( men er veldig rart, 2 dager før tiden og bare en liten blødning. en liten stripe i bindet og litt på papiret når jeg tørker meg. Ikke friskt blod, men brunt sånn som på slutten av mens og bare vondt i høyre side og i ryggen. Kan det være festblødninger?? Når jeg til vanlig får mensen så blør jeg så mye at første dagen må jeg sikkert bytte bind minimum 4 ganger så dette er veldig unormalt!!?!? har lest litt om feste blødninger nå og det står at der vanligvis skjer mellom 5 og 12 DPO jeg er 12 DPO nå. Føler nesten at det forsatt er litt håp! Det står også at det kan både være rosa lignene og brunt blod og det i mange tilfeller føler med seg mensenlignene kramper og vondter. hvis ikke blødningen øker i løpet av morgendagen så tester jeg til uka!

FAEN DET HADDE VÆRT GØY OM DET KLAFFA PÅ FØRSTE FORSØØØØK!!!
 


Labbeliten skrev:
Heisann, sveisann! 

Er det plass til en skravler til? ;) Snart tid for å prøve nå! Vi må prøve så godt vi kan å time baby, for jeg jobber frilans. Så det er en god grunn til det. Bommer vi på de 2 PPene som passer greit, så gir vi beng og tar det som det kommer. Men det er verdt forsøket! :) Passer greit, men ikke perfekt å prøve i august. Passer best å prøve i september. Men dårligere i oktober. Så vi har bestemt at vi gjør et forsøk i august også, i tilfelle vi bommer på første forsøket. Men funker det ikke, så funker det ikke. Skader ikke å prøve ;) 

Blir spennende å se om vi er heldige! :) 

Dere da jenter, hva driver dere med en lørdagskveld? 


Selføgelig er det plass til deg Labbeliten!! bare hyggelig med flere FS damer!!;) akkurat kommet hjem fra bryllupet til min far og vakre stemor! Gubben snorksover på sofaen og jeg sitter her!=)
 
Da kom tanta for fullt gitt=/ men greit med 24 dagers sykluser for da kommer el fort igjen. Første mens dag 7 juli og el dato 17 juli, fruktbar fra 14 til 19=) bare en uke til=) bedre lykke neste gang til alle som har fått besøk av stygga;)
 
Dumme stygga som kom :(

Men som du sier, ikke lenge til neste EL IGJEN D:

Ingen TR Kommet hos meg enn¨, bare en haug med drømmer, følsomme pupper å murringer, men iingen tr. Kjennes ut som jeg har sånne poking nederst i maven å :P haha, jeg må jo være rar :P
 


Tina pusen skrev:
Dumme stygga som kom :(

Men som du sier, ikke lenge til neste EL IGJEN D:

Ingen TR Kommet hos meg enn¨, bare en haug med drømmer, følsomme pupper å murringer, men iingen tr. Kjennes ut som jeg har sånne poking nederst i maven å :P haha, jeg må jo være rar :P


Håper så virkelig at du er graviiiiiid!!!:D
 
Koselig skravletråd! :) Krysser fingre for at det blir fulltreffer neste gang, Fru.Maja! Og for at pokingen i magen er spiren til Tina pusen som er rampete og banker på ;)

Jeg må bare få sagt, at etter å ha sett på diverse dokumentarserier, der 80% handler om folk som ikke ville bli gravide, men som ble det ved uhell, er det utrolig koselig og fint å se folk som har det på andre måten. At de ønsker dette mer enn noe annet! Litt rart, og veldig fint å tenke på livets under... :) 

Gleder meg SÅNN til det er vår tur! 
 
Tom for EL tester og tom for g-tester. Er noen på vei som måler 10 miu som gubben skal gjemme for meg! denne pp`en blir det verken stress med el tester eller g tester. Nå skal jeg bare slappe av med familien min og nyte sommerferien før mini begynner i barnehagen=) skjer det så skjer det og da dukker ikke tanta opp. Skjer det ikke så kommer stygga igjen og da prøver vi bare igjen=) værre er det ikke!!:D
 
Kjedelig å vente på å kunne teste.. føler på meg at det er noe på gang egentlig men tørr vel ikke håpe for mye. Men denne ventetiden er ikke lett..
 
Da har jeg kjøpt meg en pose full av smågodt og leid skikkelig jentefilm! i dag skal jeg syntes synd på meg selv fordi stygge-tanta kom!!:D
 


Fru.Maja skrev:
Da kom tanta for fullt gitt=/ men greit med 24 dagers sykluser for da kommer el fort igjen. Første mens dag 7 juli og el dato 17 juli, fruktbar fra 14 til 19=) bare en uke til=) bedre lykke neste gang til alle som har fått besøk av stygga;)


Då har vi samme EL dato da Fru.Maja ;)
Blir spennande tider! :)
Kjipt det ikkje klaffa fyste PP, men godt enn har fleire sjansar ;)
Sikkert lurt å slappe av og glømme testing. Men eg klarar ikkje å la vere, men skal prøve å holde meg i skinnet. men måtte teste idag for fekk stigning i tempen så var livredd for tidlig EL, og at eg skulle go glipp av den! Det har nemleg skjedd før. Og med temping og registrering på Fertility Friend så får eg ikkje konstantert EL før etter den har vore, og det er litt seint :/
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp