**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg sov litt på sofaen i sted, og er veldig klar for å sove mer, må bare ordrne julekortene, jobbe en time og pakke inn en del gaver...

Sent from my LT26w using Tapatalk 2

herliget for en kveld... ungene lagt etter en slitsom dag, huset ser ikkje ut, kjøkkenbordet full av papir og drit for innpakning, klær klar til å henges opp..men hvor tror dere mor er havnet??? ;) jo i sofaen og har tenkt å bli værende :P

herliget for en kveld... ungene lagt etter en slitsom dag, huset ser ikkje ut, kjøkkenbordet full av papir og drit for innpakning, klær klar til å henges opp..men hvor tror dere mor er havnet??? ;) jo i sofaen og har tenkt å bli værende :p
Hehe, ikkje værst.. :laughing014 Trenger noen sånne kvelder innimellom!! Jeg er så umenneskelig sliten for tiden, men får ikke sove godt om natten heller :confused2 Så er liksom i en skikkelig vond sirkel.... :sad010 Håper det løsner snart....... Så nå sier jeg GOD NATT til dere alle :sleep002

da håper eg du er så trøtt i kveld at du sovner som en stein og sover godt helt til i morgen tidlig ;) natta :)

da håper eg du er så trøtt i kveld at du sovner som en stein og sover godt helt til i morgen tidlig ;) natta :)
Neeeesten en hel natt :gen014 Men ikke noe hjelp på kropps følelsen.. verker over alt av tretthet.... kjempe kjedelig.... Men nå er d bare 1 dag igjen før jule ferie :happy112

Gledelig jul.... som er så godt som over for denne gang :gen014 Her har vi hatt en flott feiring, men minstemann har vært slapp og litt lunefull i hele dag, så målte han nå på kveldingen, og han har da 39,7 i feber . Stakkars lille.. så da er d 4.dagen med feber nå, så vurderer legevakt i mårra... blæææ

Er det noe liv her inne på skravletråden da? Siden jeg er ny her inne- iallefall på denne siden og har nytt nick så kan jeg jo presentere meg litt.. Jeg er 29 år og har ei lita ei som ble født i mars 2010, så nå er det på tide med småsøsken ;) hun har gått lenge nå og fortalt oss at hun vil ha en lillebror og han skal hete Hördur (etter ett barn i bhg hennes). HAHA! tar gledelig imot en lillebror selv om hun ikke kommer til å få navneønsket oppfylt ;-)

Alt bra med dere her inne? Hvordan skal dere feire nyttårsaften?

Sent from my LT18i using BV Forum

Velkommen skal du være miss piggy :)

Her skjer det lite egentlig, slapper av og nyter årets og julas siste fridag. I morgen starter hverdagen igjen for meg med rett på 6 dagers arbeidsuke.

Eldstebarnet er på besøk hos nabobarnet og minstebarnet har fått besøk av bestevennen. De sitter å spiller Minecraft på data.

Jeg har tent masse lys og bare nyyyter siste rest av julefølelsen, til uka skal julestasen bort.

Takk for det! Da håper jeg kvelden din nytes for fullt :) det blir godt å komme tilbake til hverdagen igjen sånn egentlig, selv om jeg er veldig glad for at jeg har ferie enda noen dager :) jeg begynner på jobb først på onsdag jeg. Her nytes dagene med god mat, tente lys og kosing med familien. I morgen blir det å feire nyttårsaften hjem til gode venner med barn :)

Snart_3? : høres forresten veldig tøft ut å begynne rett på 6 dagers arbeidsuke. Phew!

Snart_3? : høres forresten veldig tøft ut å begynne rett på 6 dagers arbeidsuke. Phew!

Har først 3 arbeidsdager, så fri 1 dag, så er det 4 arbeidsdager før jeg har 1 fridag igjen (jobber til helgen, jobber turnus). Så her er juleferien definitivt over i morgen.

Har først 3 arbeidsdager, så fri 1 dag, så er det 4 arbeidsdager før jeg har 1 fridag igjen (jobber til helgen, jobber turnus). Så her er juleferien definitivt over i morgen.

Ah, skjønner! Sleng føttene på bordet og nyt restene av kvelden :)

blææææ... her "nyter" eg en av de siste fridagene med å begynne å bli syk.. Kjenner eg kroppen riktig ligg eg strekk i måren :BangHead Vondt i hals og hode, og diverse andre steder.. jaja. Begynner bli klar for hverdag igjen.

Kan man kjenne at man er gravid allerede nå? Hadde eggløsning rundt den 21 desember. Og kjenner masse rart i høyre og litt i venstre side i magen, og er SÅÅÅÅÅ sulten heeeele tiden. Kjenne rut som noen sitter og poker meg i magen men har ikke andre tegn :/ SPENT <3

Har foresten også fått sååå ekstrem loktesans :P kjenner alt mulig :O uff e heilt forferdelig hehe xD

Jaaaa <3 Ska test rundt den 7-10 januar da. Men klar jo neeeesten ikke og vente til da =)

blææææ... her "nyter" eg en av de siste fridagene med å begynne å bli syk.. Kjenner eg kroppen riktig ligg eg strekk i måren :BangHead Vondt i hals og hode, og diverse andre steder.. jaja. Begynner bli klar for hverdag igjen.

Æsj da :( høres ikke bra ut! Ser ut til at vi ikke klarer å bli kvitt den dritten vi heller... Rett før jul lå vi alle rett ut i omgangssjuke og første juledag fikk litja feber og kraftig forkjølelse. I dag er den første dagen vi kunne ta hu med ut og nå er kjæresten blitt sjuk.. Så da står vel jeg for tur. Bah. Masse god bedring til deg :)

Jaaaa <3 Ska test rundt den 7-10 januar da. Men klar jo neeeesten ikke og vente til da =)

Så spennende da :) jeg hadde nok sikkert ikke klart å vente så lenge. Hehe. Jeg er alt for nysgjerrig :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp