Bruker27ma
Andre møte med forumet
6 dager over ikm her, noen flere? Tørr ikke å teste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ikkje værst.. Trenger noen sånne kvelder innimellom!! Jeg er så umenneskelig sliten for tiden, men får ikke sove godt om natten heller Så er liksom i en skikkelig vond sirkel.... Håper det løsner snart....... Så nå sier jeg GOD NATT til dere alleherliget for en kveld... ungene lagt etter en slitsom dag, huset ser ikkje ut, kjøkkenbordet full av papir og drit for innpakning, klær klar til å henges opp..men hvor tror dere mor er havnet??? jo i sofaen og har tenkt å bli værende
Neeeesten en hel natt Men ikke noe hjelp på kropps følelsen.. verker over alt av tretthet.... kjempe kjedelig.... Men nå er d bare 1 dag igjen før jule ferieda håper eg du er så trøtt i kveld at du sovner som en stein og sover godt helt til i morgen tidlig natta
Snart_3? : høres forresten veldig tøft ut å begynne rett på 6 dagers arbeidsuke. Phew!
Sent from my LT18i using BV Forum
Har først 3 arbeidsdager, så fri 1 dag, så er det 4 arbeidsdager før jeg har 1 fridag igjen (jobber til helgen, jobber turnus). Så her er juleferien definitivt over i morgen.
Har foresten også fått sååå ekstrem loktesans kjenner alt mulig :O uff e heilt forferdelig hehe xD
blææææ... her "nyter" eg en av de siste fridagene med å begynne å bli syk.. Kjenner eg kroppen riktig ligg eg strekk i måren Vondt i hals og hode, og diverse andre steder.. jaja. Begynner bli klar for hverdag igjen.
Jaaaa <3 Ska test rundt den 7-10 januar da. Men klar jo neeeesten ikke og vente til da =)