Bruker27ma
Andre møte med forumet
6 dager over ikm her, noen flere? Tørr ikke å teste 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hehe, ikkje værst..herliget for en kveld... ungene lagt etter en slitsom dag, huset ser ikkje ut, kjøkkenbordet full av papir og drit for innpakning, klær klar til å henges opp..men hvor tror dere mor er havnet???jo i sofaen og har tenkt å bli værende
![]()
Trenger noen sånne kvelder innimellom!! Jeg er så umenneskelig sliten for tiden, men får ikke sove godt om natten heller
Så er liksom i en skikkelig vond sirkel....
Håper det løsner snart....... Så nå sier jeg GOD NATT til dere alle 
Neeeesten en hel nattda håper eg du er så trøtt i kveld at du sovner som en stein og sover godt helt til i morgen tidlignatta
![]()
Men ikke noe hjelp på kropps følelsen.. verker over alt av tretthet.... kjempe kjedelig.... Men nå er d bare 1 dag igjen før jule ferie 
Her har vi hatt en flott feiring, men minstemann har vært slapp og litt lunefull i hele dag, så målte han nå på kveldingen, og han har da 39,7 i feber . Stakkars lille.. så da er d 4.dagen med feber nå, så vurderer legevakt i mårra... blæææSnart_3? : høres forresten veldig tøft ut å begynne rett på 6 dagers arbeidsuke. Phew!
Sent from my LT18i using BV Forum
Har først 3 arbeidsdager, så fri 1 dag, så er det 4 arbeidsdager før jeg har 1 fridag igjen (jobber til helgen, jobber turnus). Så her er juleferien definitivt over i morgen.
Har foresten også fått sååå ekstrem loktesanskjenner alt mulig :O uff e heilt forferdelig hehe xD
blææææ... her "nyter" eg en av de siste fridagene med å begynne å bli syk.. Kjenner eg kroppen riktig ligg eg strekk i mårenVondt i hals og hode, og diverse andre steder.. jaja. Begynner bli klar for hverdag igjen.
Jaaaa <3 Ska test rundt den 7-10 januar da. Men klar jo neeeesten ikke og vente til da =)