**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
VIL du ha mensen??? Har dere ikke begynt å prøve ennå kanskje?

Dagen er noe bedre nå, etter lunsj og litt frisk luft :gen053
Det blåser opp til storm så spørs hvordan det blir med Kongeparken!

Ja, jeg vil ha mensen :smiley-bounce005 Fjernet spiralen i går seddu. Så er klar for å få igang syklusen sånn at vi får begynt å prøve på ordentlig ... :cool05 Hvordan gikk d i kongeparken i dag???? Jeg ble ferdig med alle julegavene i dag, eller, kom på at jeg selvsagt har 5 igjen :smiley-angry019 Det tar jo ingen ende..... :sad010 men d løser seg :dance011

Og sånn btw!!!! Jeg har begynt å blø, ordentlig :cool05 Det er jo flott... :laughing021 Nei, så nå er eg spent på kortid neste gang blir, for tror ikke d er vits å tenke på syklus denne mnd....... eller? erfaringer???

Ja, jeg vil ha mensen :smiley-bounce005 Fjernet spiralen i går seddu. Så er klar for å få igang syklusen sånn at vi får begynt å prøve på ordentlig ... :cool05 Hvordan gikk d i kongeparken i dag???? Jeg ble ferdig med alle julegavene i dag, eller, kom på at jeg selvsagt har 5 igjen :smiley-angry019 Det tar jo ingen ende..... :sad010 men d løser seg :dance011

Daaaa skjønner jeg :D
Kongeparken var KALD! Men store og små koste seg voldsomt ;) Jeg hvisket ett stille ønske om septemberbaby til nissen - så får håpe han hørte på meg! :p

Og sånn btw!!!! Jeg har begynt å blø, ordentlig :cool05 Det er jo flott... :laughing021 Nei, så nå er eg spent på kortid neste gang blir, for tror ikke d er vits å tenke på syklus denne mnd....... eller? erfaringer???

Hmmm... Høres ut som om det er mensen. Og det er jo bra! Du må bruke bind/tamponger?? :p

Hmmm... Høres ut som om det er mensen. Og det er jo bra! Du må bruke bind/tamponger?? :p
Jepp, d må jeg vettu.. og d har eg ikke brukt på 4 mnd :laughing002 Flott deeet..
Har til å med pms smerter, så d er jo veldig lovende :smiley-angry016
Skal noe kjekt i dag da???
Her skal vi pakke inn de siste julegavene, og i bursdags besøk med minstemann senere.. Blir en rolig og deilig helg.....

Jepp, d må jeg vettu.. og d har eg ikke brukt på 4 mnd :laughing002 Flott deeet..
Har til å med pms smerter, så d er jo veldig lovende :smiley-angry016
Skal noe kjekt i dag da???
Her skal vi pakke inn de siste julegavene, og i bursdags besøk med minstemann senere.. Blir en rolig og deilig helg.....

Frøkna er hos pappa'n, så her har jeg og mannen i mitt liv hatt det veldig kos i dag :angel9
If you know what I mean :happy112

Ellers så ryddes det og gjøres klar julepynt vi kan henge på treet når frøkna kommer hjem - ifølge FF så er jeg fertil i dag så håper svømmerene svømmer for harde livet :dance011 :cool05

Frøkna er hos pappa'n, så her har jeg og mannen i mitt liv hatt det veldig kos i dag :angel9
If you know what I mean :happy112

Ellers så ryddes det og gjøres klar julepynt vi kan henge på treet når frøkna kommer hjem - ifølge FF så er jeg fertil i dag så håper svømmerene svømmer for harde livet :dance011 :cool05
oooooooooooo nice :rolleyes: Det er jo en veeeeldig grei lørdag da :D Heier på dere og svømmerene som bør gjøre jobben sin :hug007 heia heia.... Og ha en fin fin lørdag videre.... ALLE sammen

For en nervepirrende håndballkamp a gitt!!!

Jeg har vært syk i helga, men føler meg mye bedre nå :) Så satser på at jeg er klar for jobben igjen i morgen.

Noen som føler for å skravle i dag da?

Jeg sitter hjemme idag, og det kan bli en lang dag. Jeg er syk, febersyk, og ikke på jobb. Jeg har en laaaaaaaang liste med ting jeg skulle gjort på jobb denne uken, og en lang liste over ting jeg skulle gjort hjemme denne uken. Siste uken før jul.

Så jeg håper i alle fall at jeg blir fort bra igjen, for dette har jeg ikke tid til.

I mellomtiden er det ganske kjedelig å sitte i sofaen, men jeg har ikke ork til stort mer...

Noen som føler for å skravle i dag da?

Jeg sitter hjemme idag, og det kan bli en lang dag. Jeg er syk, febersyk, og ikke på jobb. Jeg har en laaaaaaaang liste med ting jeg skulle gjort på jobb denne uken, og en lang liste over ting jeg skulle gjort hjemme denne uken. Siste uken før jul.

Så jeg håper i alle fall at jeg blir fort bra igjen, for dette har jeg ikke tid til.

I mellomtiden er det ganske kjedelig å sitte i sofaen, men jeg har ikke ork til stort mer...

Alltid skravlesjuk
clear.png
:D
Huff.. ikke kjekt å være syk.. hva er galt? Influensa? :(

Her sitter jeg på jobb og grubler over den teite grafen FF har gitt meg.. ikke enig at EL allerede har vært.. så man får bare fortsette humpinga :excited001

Nei, heldigvis ikke influensa. Bare et eller annet virus antar jeg. Hoste, litt sår hals, litt tett i nesen, en del snørr, og feber.

Jeg har ikke tatt febernedsettende siden i morges, og føler meg relativt oppegående (vel, "oppesittende", for når jeg er ute og går merker jeg at jeg er sliten) men satser på å komme meg på jobb i morgen.

Nei, heldigvis ikke influensa. Bare et eller annet virus antar jeg. Hoste, litt sår hals, litt tett i nesen, en del snørr, og feber.

Jeg har ikke tatt febernedsettende siden i morges, og føler meg relativt oppegående (vel, "oppesittende", for når jeg er ute og går merker jeg at jeg er sliten) men satser på å komme meg på jobb i morgen.

Høres bra ut! Ikke kjekt å være sjuk.. slet selv med hals i forrige uka som var - men er helt fint nå! Bank i bordet.
Hva jobber du med? Må du være mye "oppegående" da?

Her sitter jeg i resepsjon så blir mye sitting for min del :p

Nei, jeg sitter jo ved en pc når jeg er på jobb også.

Men det er veldig stor forskjell på å sitte/ligge i sofaen og surfe på forum, og å sitte på kontoret. Ja, for den del, å jobbe hjemmefra har jeg full frihet til, men hodet mitt orker ikke konsentrere seg. Jeg skulle jobbe et par timer i gårkveld. Jeg ha opp etter en halvtime, jeg bare glodde på skjermen og tenkte "ja, for å løse denne oppgaven må jeg gjøre sånn og slik og sånn, det forstår jeg men..." ikke søren om jeg fikk meg til å gjøre det. Konsentrasjon er ikke min styrke når jeg har feber...

Nei, jeg sitter jo ved en pc når jeg er på jobb også.

Men det er veldig stor forskjell på å sitte/ligge i sofaen og surfe på forum, og å sitte på kontoret. Ja, for den del, å jobbe hjemmefra har jeg full frihet til, men hodet mitt orker ikke konsentrere seg. Jeg skulle jobbe et par timer i gårkveld. Jeg ha opp etter en halvtime, jeg bare glodde på skjermen og tenkte "ja, for å løse denne oppgaven må jeg gjøre sånn og slik og sånn, det forstår jeg men..." ikke søren om jeg fikk meg til å gjøre det. Konsentrasjon er ikke min styrke når jeg har feber...

Urk.. nei men det er jo helt forståelig. Når man blir sjuk er jo kroppen sin måte å si "stress ned, ta en pause" på :computer012

Kjenner jeg er skikkelig trøtt i dag - ble nok aaaaltfor sen i seng i går ja. De hersens helgene... :coffee2

Gaaah.. snørra renner, jeg nyser og er sår i halsen. Trodde virkelig at jeg var bedre i dag så dro på jobb.. men fikk vondt i halsen utover dagen. Har fri i morgen så satser på at det går seg til da.

Murringer i magen og krysser seriøst fingrene for at TR holder seg laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna!!

Gaaah.. snørra renner, jeg nyser og er sår i halsen. Trodde virkelig at jeg var bedre i dag så dro på jobb.. men fikk vondt i halsen utover dagen. Har fri i morgen så satser på at det går seg til da.

Murringer i magen og krysser seriøst fingrene for at TR holder seg laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna!!
Uff, her også nyses det i ett!!! :angry5 Blir sprøø... Akkurat vært på zumba, er bare 1 gang til denne uken, så er d pause en stund :( MEN får snart elipse maskin i posten, så d må jo blir knall??? :rolleyes:
Har også bestilt Vitex, sånn at jeg har d klart til neste mnd i tilfelle alt er på bærtur.. Er verdt et forsøk... xsmile3 Håååper også at du ikk ser noe til TR på leeeeenge..... :dance018

Forferdelig dag!!! Helt toatalt utslitt etter jobb i dag :( Bært et stakkars sykt barn gjennom hele bergen, og ble til slutt spydd på. For så å ikke kunne ta pause fordi jeg måtte gå 15 min før for å rekke barna i barnehagen sin... HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL......... Orker ikke omgangssyken for 2.gang altså....

Da satt eg her da med en omgangssyk jente:( eg som hadde så mange ærend idag og alt... jaja jul blir det vel uansett ;) Alt vel med dere alle idag?

Omgangssyken er sånn tyyypisk julefenomen... noe skikkelig dritt :smiley-angry019 God bedring i heimen....
I dag tror eg at eg kan sovne stående, vært nære på noen ganger... :smiley-ashamed008 Så blir tiiiidlig kveld her for å i d sånn...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp