Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Typisk i juletiden at all sykdom kommer.... Her låg minstemann fra fredag før julaften, og hadde feber 1 uke. heldigvis frisk igjen nå. Men da er d min tur, og jenta vår hoster om natten... Men men.. Nytt år med nye muligheter straks.. Gleder oss Håper alle får nyttårsønsket sitt oppfylt her inneÆsj da høres ikke bra ut! Ser ut til at vi ikke klarer å bli kvitt den dritten vi heller... Rett før jul lå vi alle rett ut i omgangssjuke og første juledag fikk litja feber og kraftig forkjølelse. I dag er den første dagen vi kunne ta hu med ut og nå er kjæresten blitt sjuk.. Så da står vel jeg for tur. Bah. Masse god bedring til deg
Sent from my LT18i using BV Forum
Så spennende da jeg hadde nok sikkert ikke klart å vente så lenge. Hehe. Jeg er alt for nysgjerrig
Veit ikke om æ klar vent sååå lenge æ heller, venta på pakke fra ebay, kan ikke test før den kommer uansett. Men regna me den kommer før fredagen Krysser alt æ har =)
Hihi, får håpe den kommer fort fram krysser alt jeg har med deg!
Godt nyttår.
Jeg fikk EL tester fra Ebay i går.. Tok bare 1 mnd før de kom *utålmodig*
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
En måned?? Oi.. Her kom de på under 14 dager.
Kikker innom.. Har hatt sjau i noen dager så formen har vært rimelig laber kan man si. Nå derimot er jeg frisk igjen og fit for fight
Sent from my GT-I9100 using BV Forum