**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
:happy119 Vil bare få Ønske Alle Sammen Ett Godt Nytt ÅR i dag :happy119
Tidlig ute, men vi skal ha familie på middag så kommer nok til å gå i ett fremover nå
Håper alle får en superduper dag :-D

Æsj da :( høres ikke bra ut! Ser ut til at vi ikke klarer å bli kvitt den dritten vi heller... Rett før jul lå vi alle rett ut i omgangssjuke og første juledag fikk litja feber og kraftig forkjølelse. I dag er den første dagen vi kunne ta hu med ut og nå er kjæresten blitt sjuk.. Så da står vel jeg for tur. Bah. Masse god bedring til deg :)

Sent from my LT18i using BV Forum
Typisk i juletiden at all sykdom kommer.... Her låg minstemann fra fredag før julaften, og hadde feber 1 uke. heldigvis frisk igjen nå. Men da er d min tur, og jenta vår hoster om natten... Men men.. Nytt år med nye muligheter straks.. Gleder oss :dance018 Håper alle får nyttårsønsket sitt oppfylt her inne

Så spennende da :) jeg hadde nok sikkert ikke klart å vente så lenge. Hehe. Jeg er alt for nysgjerrig :p

Veit ikke om æ klar vent sååå lenge æ heller, venta på pakke fra ebay, kan ikke test før den kommer uansett. Men regna me den kommer før fredagen ;) Krysser alt æ har =)

Veit ikke om æ klar vent sååå lenge æ heller, venta på pakke fra ebay, kan ikke test før den kommer uansett. Men regna me den kommer før fredagen ;) Krysser alt æ har =)

Hihi, får håpe den kommer fort fram :) krysser alt jeg har med deg!

Godt nytt år!

Jeg venter også på pakke fra ebay som jeg lurer på om kommer i tide, men det er el tester som jeg tenkte prøve.

Skriver fra mobilen. Bvapp.

Godt nyttår.

Jeg fikk EL tester fra Ebay i går.. Tok bare 1 mnd før de kom *utålmodig*

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Godt nyttår.

Jeg fikk EL tester fra Ebay i går.. Tok bare 1 mnd før de kom *utålmodig*

En måned?? Oi.. Her kom de på under 14 dager.

Kommer jo mye an på hvor selgeren bor og hvordan de sendes. Mine skal komme innen en mnd ellers får jeg pengene tilbake eller det sendes nye. Tror det var innen31 dager. I alle fall, med jul også tar det jo fort litt tid. Jeg venter spent, og lurer på om de kommer før el.

Koselig å se at skravletråden fortsatt blir brukt!!=) Håper spiren sitter fort for dere alle:D

Skravle kan vi jo finfint gjøre, stadig vekk. Noe må vi jo gjøre mens vi venter.

Mine ebaytester kom i går forresten. Og er negative som bare det.

Kikker innom.. Har hatt sjau i noen dager så formen har vært rimelig laber kan man si. Nå derimot er jeg frisk igjen og fit for fight :-)

Kikker innom.. Har hatt sjau i noen dager så formen har vært rimelig laber kan man si. Nå derimot er jeg frisk igjen og fit for fight :-)

Uff! Fint du er frisk igjen nå :)

Negativ test, Men ikke noe TR enda. Rart. Kan den være positiv forde? =) Sluttet på pillen den 2 desember ca. hadde mens 8-9 desember caca, egentlig bare litt blødning 8, så EL ca 22 desember. Er det for tidlig og teste nå ?=) har endel symtomer syns jeg, men kan være innbildning også seff, siden ønske er såå stort.
Symtomer- Trøtt, Stikking/murring i magen, uffatelig go loktesans, hodepine. Ikke noe mer egentlig. Sist jeg slutta på pilla tok det laaaaang tid før det satt. Hadde gidd opp tilslutt, og da satt den :P

Spørsmålet er, hvor sikker er du på at du hadde EL ca . desember? Dersom du HADDE det, så er det ikke for tidlig å teste nå, men dersom det baserer seg på "El uker etter mens" så er du antakelig bare rett og slett på villspor. Som i at det egentlig ikke er sånn spesielt sannsynlig at EL kom akkurat da, det første forsøket etter pillene.

Pleier du ha stabil 28 dagers syklus, når du ikke går på piller? Husker du om du kom rett inn i den etter forrige pilleslutt? Det er ikke så merkelig om denne syklusen her kanskje er litt lenger, el evt kom litt senere?

Har aldri had mens før æ begynte på piller da æ var 18år gammel. Da fikk æ hver månede til samme tid/dag etc =) Men første gang æ sluttet på pillen hadde æ så og si aldri mens, bare en sjelden gang. Kan gå uker/måneder til go me år mellom hver mens. Så sist ble æ gravid uten og ha had mens først. Så klarer ikke helt og skjønne alt dette me el/mens/gravid osv. Siden æ IKKE hadde mens men ble gravid liksom. Men brukte sånn mellom 4-8 måneder sist. Litt usikker. Gidde som sakt opp, så plutselig va æ gravid hehe xD Har altid had 3 uker på pilla så 1 uke uten og da fikk jeg mens ALTID til samme tid, men overhode ikke my. E sååå lite at æ vill nesten ikke kall det mens hehe =) aldri had mens smerta eller noe tegn før at nu skjer det osv. Hehe æ e litt rar/sær veit det, meeeeen sånn e det bare. E bare mæ det =) Å e ikke siker æ hadde el akurat den dagen men syns æ kjente antydning te det, ikke vondt men sånn rar mage følelse/uggen på en måte, men ska ikke vær hundre prosent siker altså. Såe kanskje æ kan bli gravid uansett når i en måne da og ikke akurat på el eller rundt det, kem veit. Kroppen min e litt merkelig syns æ :P

El dagen regna æ foresten ut her så veit ikke 100% sikert som sakt =)

Da er jeg ca 99% sikker på at den datoen for el er feil. Veldig feil og muligheten er at du ikke har hatt el enda.

Mensen når du går på piller er ikke din syklus. Det er det pillene som styrer, så da blir det regelmessig og fint, men det er bare pillene, kroppen din har ikke noe med dette å gjøre. Siden syklusen var sånn på villspor sist du sluttet, er det sånn din kropp egentlig fungerer og det er ingen grunn til å tro du skal få mens etter fire uker nå, dessverre.

Jeg vet hvordan det er, da jeg sluttet fikk jeg mens sånn med 20-90 dagers mellomrom, el fikk jeg først etter er halvår eller noe sånn. Og gravid tok det meg halvannet år å bli. Da var vi ikke prøvere den tiden uten el, jeg sluttet ikke for å prøve med en gang.

For tiden er jeg på dag 20 av syklusen min, og om den blir som forrige kan jeg få el neste uke. Tålmodighet er en dyd...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp