Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så sliten så sliten.... Sku hatt meg en skikkelig husmor ferie nå ttror eg. Er små kvalm om dagen også.. Går litt omgangssyke på jobb, så er nok derfor desverre.....
hoho, så braaa Blir en lang, men spennende tid i dpo land daHuff... jeg var kvalm store deler av dagen i går. Men i dag er jeg helt fin heldigvis!
Tempen var høy i dag også, så da får jeg bekreftet EL når jeg temper i morgen tidlig.
Er som julaften nesten hehe!
Liker ikke DPO land da.. da er det liksom ikke mer man kan gjøre enn å vente. Utålmodig!
Vi er nok en del som tenker sånn. jeg har 2 stk, men etter en sa for 2 år siden, og en ma i juni i fjor, så håper jeg at d klaffer snart, og at jeg får gått hele svangerskapet Var så dum at i rein fortvilelse så satt jeg inn spiral når jeg var på utskrapingen, angrer på det i dag, siden syklussen og kroppen er helt tullete med bare 3 mnd med spiral men men... Krysser fingra for deg.huff jeg er så utålmodig, jeg har ekstremt lyst på et barn til. vet jeg ikke har prøvd så lenge og at mange sliter. er nok mest det at jeg føler at jeg har ventet ekstra lenge eller mangler noe siden jeg holdt på så lenge med den sa'en satt i i nesten 2 mndr. er nesten uutholdelig å vente...
tusen takk ja krysser fingrene for deg og alle andre her inne ogsåVi er nok en del som tenker sånn. jeg har 2 stk, men etter en sa for 2 år siden, og en ma i juni i fjor, så håper jeg at d klaffer snart, og at jeg får gått hele svangerskapet Var så dum at i rein fortvilelse så satt jeg inn spiral når jeg var på utskrapingen, angrer på det i dag, siden syklussen og kroppen er helt tullete med bare 3 mnd med spiral men men... Krysser fingra for deg.
Heeeei! Da krysser jeg fingrene for deg! Må være slitsomt å prøve å time baby! Men alt til sin tid. * trøste * Noe jeg egentlig gjør selv da jeg vil ha unge på våren, hehe.. Sa til mannen at hvis jeg ikke blir gravid før mai måned så venter vi 1 år..... Tanken på å gå høygravid på sommeren frister ikke! Noen andre som forresten har født unge på sommeren? Blir jo ikke noe bikini-sessong ( ja, overfladisk ;) ) Hvordan er andres tidskjema ? tralalalal
Utvalget av hus er lik 0. D er bare 2 soverom, og når vi allerede har 2 barn er vi avhengig av minst 3. Og siden vi planlegger en til så er d jo greit å ha plass D er en kjeller som ikke er tatt i bruk, dvs at om d finnes en mulighet til å gjøre noe der, så er jo huset i boks.Men om ikke så får vi bare vente til et nytt hus kommer for salg en gang i framtidenVisning er spennende.
Behovet for 1-2 ekstra soverom lar seg noen steder greit ordne, og andre steder... not at all. (I alle fall ikke uten å bygge ut, som tidvis er dyrere enn å kjøpe noe større.) Men det spørs jo også hvor det er, og hvordan utvalget av hus i området er.