**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er så sliten så sliten.... Sku hatt meg en skikkelig husmor ferie nå ttror eg. Er små kvalm om dagen også.. :oops: Går litt omgangssyke på jobb, så er nok derfor desverre.....

Hodet mitt liker ikke at jeg er på jobb i ca 12 timer. Det krever avbrekk. Tankene flyr.

Skriver fra mobilen. Bvapp.

Er så sliten så sliten.... Sku hatt meg en skikkelig husmor ferie nå ttror eg. Er små kvalm om dagen også.. :oops: Går litt omgangssyke på jobb, så er nok derfor desverre.....

Huff... jeg var kvalm store deler av dagen i går. Men i dag er jeg helt fin heldigvis! :D
Tempen var høy i dag også, så da får jeg bekreftet EL når jeg temper i morgen tidlig.
Er som julaften nesten ;) hehe!

Liker ikke DPO land da.. da er det liksom ikke mer man kan gjøre enn å vente. Utålmodig! :P

huff jeg er så utålmodig, jeg har ekstremt lyst på et barn til. vet jeg ikke har prøvd så lenge og at mange sliter. er nok mest det at jeg føler at jeg har ventet ekstra lenge eller mangler noe siden jeg holdt på så lenge med den sa'en satt i i nesten 2 mndr. er nesten uutholdelig å vente...

Huff... jeg var kvalm store deler av dagen i går. Men i dag er jeg helt fin heldigvis! :D
Tempen var høy i dag også, så da får jeg bekreftet EL når jeg temper i morgen tidlig.
Er som julaften nesten ;) hehe!

Liker ikke DPO land da.. da er det liksom ikke mer man kan gjøre enn å vente. Utålmodig! :p
hoho, så braaa :thumleft Blir en lang, men spennende tid i dpo land da ;)

huff jeg er så utålmodig, jeg har ekstremt lyst på et barn til. vet jeg ikke har prøvd så lenge og at mange sliter. er nok mest det at jeg føler at jeg har ventet ekstra lenge eller mangler noe siden jeg holdt på så lenge med den sa'en satt i i nesten 2 mndr. er nesten uutholdelig å vente...
Vi er nok en del som tenker sånn. :) jeg har 2 stk, men etter en sa for 2 år siden, og en ma i juni i fjor, så håper jeg at d klaffer snart, og at jeg får gått hele svangerskapet :) Var så dum at i rein fortvilelse så satt jeg inn spiral når jeg var på utskrapingen, angrer på det i dag, siden syklussen og kroppen er helt tullete med bare 3 mnd med spiral o_O men men... Krysser fingra for deg. :love017

Vi er nok en del som tenker sånn. :) jeg har 2 stk, men etter en sa for 2 år siden, og en ma i juni i fjor, så håper jeg at d klaffer snart, og at jeg får gått hele svangerskapet :) Var så dum at i rein fortvilelse så satt jeg inn spiral når jeg var på utskrapingen, angrer på det i dag, siden syklussen og kroppen er helt tullete med bare 3 mnd med spiral o_O men men... Krysser fingra for deg. :love017
tusen takk :-) ja krysser fingrene for deg og alle andre her inne også :-)

hyyyyyyl... Hater å ha tr.... er jo konstant sulten, og spiser bare drit... :smiley-angry019

Heeeei! Da krysser jeg fingrene for deg! Må være slitsomt å prøve å time baby! Men alt til sin tid. * trøste * Noe jeg egentlig gjør selv da jeg vil ha unge på våren, hehe.. Sa til mannen at hvis jeg ikke blir gravid før mai måned så venter vi 1 år..... Tanken på å gå høygravid på sommeren frister ikke! Noen andre som forresten har født unge på sommeren? Blir jo ikke noe bikini-sessong ( ja, overfladisk ;) ) Hvordan er andres tidskjema ? tralalalal

ser dette er en "gammel" post men kan svare deg allikevel jeg! Min sønn er født i midten av juli. Varmeste sommeren som har vært siden han kom! vi er så heldig å ha scømmebasseng i Hagen, så de siste 3 ukene før han badebasseng jeg ute. Sola meg og bada masse. hadde sånne lange pøllesaker som jeg lå å fløyt på uti vannet. Kjemper herlig oppladning til fødselen. Så min opplevelse av å føde på sommeren er bare positivt. Har ikke vært så brun og fin siden da.

Etter vi ko hjem fra sykehuset, snudde været om, ikke like varmt og fint. Men fortsatt herlig. Passa meg ypperlig!

Min første er født i august. Det året var det KNALLVARMT i juli. Jeg drakk vann med isbiter og satt i skyggen. Varmt ja, men på ingen måte mer plagsomt enn å være høygravid på vinteren, min andre er født i februar, og det å gå med diger mage på sommeren, når man bare tråkker i et par sandaler og går ut, er på en del måter enklere enn når man må snøre på seg vintersko, få ei varm jakke til å passe over magen, og passe på å ikke gli på isen...

På et vis har jeg lyst på et vårbarn, men tar det helt som det kommer. (Hvordan det med "blir jeg ikke gravid før mai, venter vi et år" skal di et vårbarn er jeg mer usikker på, jeg ble gravid i mai med februarungen min, vårunger er vel stort sett unfanget i juni-august?)

Jeg har en født i august, et år d var sjit varmt. Holdt meg en del inne pga mye vann i kroppen, men kan ikke si at eg syntes d var noe værre, enn med den jeg har født i desember :confused013

Pluss at jeg ble helt gal etter å knaskre isbiter. hadde til og med med meg masse på føden og knaska i vei under fødselen, stor krise når jeg var tom!! Hehe!

Jeg husker følgende: VARMT. Meg på veranda i skyggen av parasollen. Halvlisterglass fylles halvveis med isbiter og viderer ied kaldt vann ("amerikansk kjøleskap") og drikkes med sugerør. Når glasset er tomt er isbitene smeltet, og jeg må på do... Så fyller jeg glasset igjen og setter meg på verandaen igjen. Etter altså sånn en halvtimes tid er glasset tomt, isbitene smeltet og.... jeg må på do... Sånn gikk nå dagene...

Men altså, egentlig mer behagelig det enn den der vinter-varianten synes jeg. Bare det å skulle ta nyfødtbaby ut i ISKULDE, er litt mer pes enn å gå på den første trilleturen med baby i sommersol...

Jeg er suuuuper spent på morgendagen!! Skal på visning på et hus... :) Vi leier et lite gammelt hus nå, men har lyst på vårt eget... Det er like lite , og om ikke eldre, MEN da får vi o muligheten til å pusse opp, og gjøre akkurat hva vi vil med det... Men d krever at vi ser en løsning I MÅREN på hvordan vi får laget 1-2 soverom til :confused013 Så d spørs jo.....

Visning er spennende.

Behovet for 1-2 ekstra soverom lar seg noen steder greit ordne, og andre steder... not at all. (I alle fall ikke uten å bygge ut, som tidvis er dyrere enn å kjøpe noe større.) Men det spørs jo også hvor det er, og hvordan utvalget av hus i området er.

Visning er spennende.

Behovet for 1-2 ekstra soverom lar seg noen steder greit ordne, og andre steder... not at all. (I alle fall ikke uten å bygge ut, som tidvis er dyrere enn å kjøpe noe større.) Men det spørs jo også hvor det er, og hvordan utvalget av hus i området er.
Utvalget av hus er lik 0. D er bare 2 soverom, og når vi allerede har 2 barn er vi avhengig av minst 3. Og siden vi planlegger en til så er d jo greit å ha plass :p D er en kjeller som ikke er tatt i bruk, dvs at om d finnes en mulighet til å gjøre noe der, så er jo huset i boks.Men om ikke så får vi bare vente til et nytt hus kommer for salg en gang i framtiden :rolleyes:

Det spørs hvordan den kjelleren er da.

Vi kjøpte hus i fjor sommer, med fire soverom. For tiden er bare to i bruk, et til oss og et til ungene (Ja, våre deler selv om vi har mange rom. De liker det, og jeg synes det er veldig greit. Men de skal få egne rom etterhvert.) Vi ville ha fire rom, for ja, nå prøver vi jo på nummer tre. (Ideelt sett ville jeg hatt fem, et gjesterom også siden vi bor langt unna svigerfamilien, men de kommer ikke såååå ofte, og det er mulig å legge sammen unger for å låne ut et rom ved behov, når den tid kommer. (Det er jo jeg vokst opp med, mitt rom var gjesterom så når vi hadde overnattingsgjester overnattet jeg hos min bror)

Vel, jeg skal ikke klage, vi har hus med fire soverom, og nydelig beliggenhet. Et bad som MÅ gjøres noe med og et kjøkken jeg VIL gjøre noe med kan nok fort la pengene løpe litt, men vi kan nå bo her sånn ei stund, så det går fint det.

Åh en skravletråd! Her hører jeg hjemme :D Jeg er helt ny her og har meldt meg inn fordi vi prøver å bli gravide. Det er så koselig å lese om andres erfaringer!

Høres deilig ut med fire soverom, vi har egentlig tre, men forrige huseier har åpnet opp veggen mellom to av dem. Når vi blir gravide blir det å lukke, før den tid er det kjøkkenet som står for tur :)

Blir ikke hus i denne omgang... Skal heller prøve få kjøpt d vi leier nå ;) Koselig at du kom inn her FruJohnsen.... :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp