**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg veit ikke når det skjer noe her, kan få eggløsning idag eller om to uker :P

Hva sår du? :)

Spennende da Sara, kjekt med ting som spirer og gror! :)

Her stikker jeg ganske ofte innom selv om jeg er på jobb jeg også.. men jeg jobber kun 8 timers dager da. Synes det holder i massevis skal jeg være ærlig :P

Tjah, jeg har begynt å trene igjen. Trener via. Xbox Kinect - og har facetime med søs. Så trener vi de samme tingene. Utrolig kjekt og sinnsykt slitsomt :P

(Også slipper vi å forlate huset for å trene, ekstra pluss!) :P

Jeg får nok el om to eller fire uker eller mellom der en plass. Nå har jeg mens, det er kjedelig det!

Jeg har sådd litt grønnsaker, Chili og paprika så langt, og litt blomster. Det blir mer etterhvert.

Jeg har en hageblogg der jeg skriver om dette, men den er koblet til meg som person og siden prøvingen ikke er noe jeg vil fortelle noen, deler jeg ikke den på åpent forum på dette tidspunkt. Kan vurdere å gi link til interesserte som lover å si fra om de da finner ut hvem jeg er, og å ikke fortelle noen at vi prøver på en til...

Så flink du er som får det til da! Jeg må ha planter som har kommet over frøfasen og nesten har nådd tenårene før jeg kan prøve meg på dem :P Jeg dreper alt av frø og spirer! Enten vanner jeg for mye ellers vanner jeg for lite, enten ser potta ut som en ørken, selv om jeg vanner hver dag, ellers gror det MUGG i et lag øverst i jordskorpa! :scratch Jeg er iallefall ikke født med grønne fingre :smiley-ashamed005

Tjah, jeg har begynt å trene igjen. Trener via. Xbox Kinect - og har facetime med søs. Så trener vi de samme tingene. Utrolig kjekt og sinnsykt slitsomt :p

(Også slipper vi å forlate huset for å trene, ekstra pluss!) :p

Haha jeg elsker dagens teknologi! Har playstation selv, og syns det er kjempe gøy å trene på den egentlig, men jeg jobber fult og er gørrsliten når jeg kommer hjem! Jeg orker rett og slett ikke, selv om jeg vet jeg burde :P Har wii med balanceboard også, der var jeg jo "kjempe flink" en periode på et par uker også datt jeg av igjen. :smiley-ashamed005

Haha jeg elsker dagens teknologi! Har playstation selv, og syns det er kjempe gøy å trene på den egentlig, men jeg jobber fult og er gørrsliten når jeg kommer hjem! Jeg orker rett og slett ikke, selv om jeg vet jeg burde :p Har wii med balanceboard også, der var jeg jo "kjempe flink" en periode på et par uker også datt jeg av igjen. :smiley-ashamed005

Haha, høres ut som meg du :P
Vi har også Wii med balanceboard, men du blir litt lei av å stå på det brettet - dessuten var det lett å jukse! :finger004

Men med Kinecten så leser den hver minste bevegelse, og da MÅ du trene skikkelig. Så får du "kjeft" hvis du går bort eller setter deg ned for å hvile! :laughing002

Burde jeg hatt en sånn kanskje?

Jeg kan så, få det til å spire, er flinkere med planter jeg har hatt fra frø enn de jeg får som plante, men trene??? Nei...

Off det høres ut som jeg burde hatt xbox :P Men jeg vil ikke skilles med hverken playstation eller wiien min!

Hihi da blir gubben lite imponert! Her i huset er det jeg som er tekno- og spillfreaken :D

Herlig.. nå sitter jeg stuck på jobb.. Krangla me gubben om en filleting og nå sa jeg han trengte ikke hente meg. Vet ikke hvorfor jeg var sur engang :(

Så bussen blir uaktuell siden da er jeg ikke hjemme før om 1 time eller mer.. å gå blir for langt, taxi for dyrt... dumme hue mitt. Hva skal jeg nå gjøre liksom? Blææææ:P

Naw jeg kjenner så igjen! Jeg er helt håpløs! :laughing002 Det fornuftige er vel å si unnskyld :p Lykke til!

Kom du deg hjem?

Naw jeg kjenner så igjen! Jeg er helt håpløs! :laughing002 Det fornuftige er vel å si unnskyld :p Lykke til!

Kom du deg hjem?

Hehe.. jeg endte opp med en taxi og ble nesten slengt i veggen av mannen :D
Haha, neida... han tok det fint. Men jeg fikk ikke shoppe noe den kvelden kan du si ;)

Men jeg sa unnskyld ja.. og når han ikke hentet meg så ble jeg nesten like sur. Men da jeg kom hjem så var alt glemt. Han er så god den mannen, jeg kan ikke være langsint på han :p :love7

Jeg ender med buss i dag. Bilen kjørte for en time siden, bussen går litt etter åtte.

Ikke fordi vi krangler da, det et planlagt. Dumme overtid@!!

Er det noe skravling her da ?
Driver dere med i helga? :-)
Her slapper vi av, lillegull sto opp 06.15, så tidlig morgen her :-) Men herlig det er de :-) :D

Jeg er sulten, vi skal straks spise tacorestene fra igår. Også er jeg smålei for jeg skulle egentlig vært med venninner i kveld på vinkveld, men har hatt så vondt i hue den siste uka at jeg orket ikke. Også skal mannebeinet på fest i kveld og føler ikke helt for å joine siden jeg skulle vært et annet sted.. Baff!

God morgen!

God morgen til deg også.

Jeg er skravleklar! Men er det konkurranse enda?

Skravler uansett jeg. Kommet meg på jobb. Mye å gjøre da, men regn med å se meg her jevnt og trutt, 12 timer er lenge for hodet å konsentrere seg...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp