**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
TRØTT!
Har svigersbesøk og full av hormoner :p

Bare trøtt jeg.

Ikke besøk, ikke hormoner, bare... trøtt. Lyst til å legge meg..

Vinkveld med jentene <3 Vi måtte visst ha en før jeg ble "feit" hi hi ^^

God morgen, jenter :) I dag står cake pops på agendaen... Blir spennende å se om jeg får det til...

Åh det har jeg lyst til å prøve å lage også! :D Oppdater oss på hvordan det går da!

God morgen alle sammen :)

Min tur til å stå opp med småtrolla i dag... Så jeg er tidlig oppe... Håper alle får en strålende dag :)

Det er min tur å sove i dag, så jeg ligger her mens mannen er på badet med ungene. De bader. Men jeg sover ikke.

Kaaaldt!! -15 grader ute. Det var ikke så kaldt da vi la oss i går, så glemte å sette på varmeovnen på stua.. det får vi igjen for i dag kan man jo si.. 17,8 grader inne på stua. Glad vi har vedfyring så stiger nå varmen rimelig raskt iallefall.

Sitter og ser på 4 stjerners middag, hun eksen til Petter er litt kort :P Litt blond liksom! Veldig søt da :)

Sitter og ser på 4 stjerners middag, hun eksen til Petter er litt kort :P Litt blond liksom! Veldig søt da :)
hu Nordtømme?
trur faktisk hun var innom jobb for noen år siden. pittelita! sikkert 1.50 liksom:D no affence til dere som er små altså:)

lå å trykka på tlf aaaaltfor leeenge inatt, trøttttt:confused:

Jeg kjeeeeeder meg... Baaaah... Skjer det noe artig på en mandag da jenter?

Jeg er så dritlei jobben min for tiden.. er jo ikke annet en sure miner. Skikkelig dårlig miljø for tiden.. det gjør arbeidsdagene laaaange... :(

(Nesten så jeg håper jeg spyr som en gris snart så jeg kan sykemelde meg og slippe dette!!)

Er vel ikke bra for knøttet å stresse så mye uansett... (ja, jeg prøver å finne unnskyldninger!:D)

Jeg er på jobb til kl 21 ikveld. Hadde ett batteriskift nå liksom, thats it!

hu Nordtømme?
trur faktisk hun var innom jobb for noen år siden. pittelita! sikkert 1.50 liksom:D no affence til dere som er små altså:)

Ja, Mari. Tihi så søt da ^^ Jeg er bare 1.60, så er ikke så mye større :P

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp