**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Måtte jobbe over idag, det var litt kjipt, men nå er helga igang!

Helg, helg, deilige helg!

Jobber ikke overtid på fredager, det får holde at jeg gjør det mandag, tirsdag og onsdag, fra neste uke kanskje bare to dager i uka :)))

Vi er ikke så stor bedrift, så det hender jeg må ofre meg litt :) Men det går fint. Jobber aldri flere timer over. Skulle vært ute med bikkja egentlig, men er så sliiiiten!

Av og til må man jo bare ofre seg ja, det er sånn det av og til.

Hunden lufter heldigvis mannen, så det slipper jeg tenke på.

Heldig du er :) Mannen min er ikke hjemme, så jeg må nok ut! :P

Leggetid.

Mannen har vel egentlig ikke luftet hunden enda, men det ER hans greie, så han skal gjøre det nå før han legger seg. (altså, lufte henne, ikke gå tur, bare kveldslufting)

Jeg legger meg nå. (så derved er jeg antakelig på BV-app fra senga om et kvarters tid...)

Heldigvis ikke overtid for meg, bare hvis sykdom... Jobber døgnkontinuerlig turnus så kan ha helg midt i uken noen ganger ;P Trives igrunn veldig godt med slik turnus :D

Deilig med helg, akk kommet hjem fra feiring for min lillebror som ble 18 i dag :D

Resten av helgen blir total relax... og humping hoohooo! :P

Tenker å legge meg jeg også, men det har jeg jo tenkt siden ti :P

hehehe.. kan fort bli sånn noen ganger ;)

Syns det blir sånn litt for ofte i grunn, får høre det av gubben hele tida :P

heheh :D her e det sånn at selv om jeg blir å drøye'an en stund, så e det eg som kommer meg først i seng som oftest..

MEN, no e det jo også helg, lov til å hale ut litt ;)

Lov, Joda. Men ungene sover ikke så mye lenger selv om det er helg, en time siden jeg ble vekket... Så derfor ikke så lurt for meg å drøye leggingen. Men jeg gjør det jo.

Lov, Joda. Men ungene sover ikke så mye lenger selv om det er helg, en time siden jeg ble vekket... Så derfor ikke så lurt for meg å drøye leggingen. Men jeg gjør det jo.

Aaai, tenkte jammen meg ikke så langt huff hehe... ingen barn her ennå nemlig :P

Deilig lørdag! :D Nå har vi avsluttet dagen med The Avangers (kongefilm) og en god tur med bursdagsdyret (bikkja ble 6 år idag). Nå skal jeg slenge meg på senga med den nye boka mi! Gleder meg!

Aff man skal kose seg annen hver dag, man skal ikke stresse, man skal spise folat som fungerer på en daglig påminnelse om at du ønsker deg barn, man temper og tester for EL, men prøver å ikke stresse med det hele! Jeg blir helt stressa av å prøver å ikke stresse..!!

kveldens utblåsning :P

Selvsagt, det er jo bare å ikke tenke på det, så blir du gravid. Det et det som skal til, ikke tenke på det!

Som om det er mulig... Og som om det hjelper, man må nemlig tenke på det for å gjøre det...

Ikke sant, blir sprø av alle som råder oss til å ikke tenke på det! Det er jo både folk som har barn og folk som ikke har barn. "For all del, ikke stress med det"

Prøver; Jeg må bare si at jeg digger avataren din! :D

Hoho ekko ekko! Er det noen her?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp