**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Yay!! :D Følte meg ensom et øyeblikk der..!

Jeg er her mer eller mindre alltid, vet du :)

Avhengig.

Men jeg har bare bedrevet litt sånn der monolog i tempetråden jeg...

Hehehe ja, jeg prøver i bidra! Men jeg er ikke innom her når jeg er på jobb, så da blir det litt av- tid :)

Jeg er ikke eeeeeegentlig det jeg heller, men en og annen snartur fra appen blir det gjerne...

Men da leser jeg mer enn jeg skriver altså, innom for å se oppdateringer fra mum loves her babies bl.a

Ikke sant. Jeg er innom en liten tur og leser i pausa mi da :) Men det er litt hemmelig at vi prøver, så da vil jeg ikke at noen skal se hva jeg er inne på :P

Jeg går aldri. aldri, aldri inn fra jobb-pc'n, sånn i tilfelle, rottefelle at det skulle være noen som oppdaget.

Men på mobilen, sånn kjapt mens ingen ser det, jeg har eget kontor, så det går fint...

Jeg er inne på app jeg også, men vi sitter så tett på pauserommet, og jeg har stor skjerm :P

Jeg gjør det ikke på pauserommet da nei. Heller i det pausen er over, eller i det jeg er på vei til pause, sjekker kjapt mobilen før jeg går til lunsj.

Tihi! Avhengig ja ^^,

Jaja, nå er det natta på meg! Sees i morgen! :D

Lalletid ja.

Nattinatt.

Taco til middag idag, vi tok fredagen på forskudd! Mannen må antakeligvis jobbe i morgen og jeg skal ut og spise med gamle høyskoleklassen min :D Blir kos! Kort dag i morgen også, jeg avspaserer fra tolv :D

Åhh, det hørtes deilig ut.

Jeg synes sånnsett at jeg hadde kort dag i dag, gikk fem på fire. Sånn siden jeg normalt har jobbet ti åtte på torsdager den siste halvannen måneden...

Høres slitsomt ut. Får du mer gunstige arbeidstider om du får mer ansvar på jobb?

Slett ikke. Men disse tidene er unntaket, det er årsoppgjør. Normalt sett jobber jeg bare vanlige 37.5 timers uker, med full fleksibilitet om når og hvor, hjemmekontor eller på jobb og sånn. Det er bare overtid nå på nyåret.

Okei, men det høres deilig ut da! :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp