**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Den normale arbeidssituasjonen min er fin. Overtidstiden er litt mer slitsom, men jeg tjener jo penger på det også da. Den nye rollen med mer ansvar, der jeg i praksis trer mer eller mindre inn i rollen til "min veileder" og får en annen til å hjelpe meg, medfører på ingen måte mindre jobb neste årsoppgjør (men jeg har jo ideelt sett ikke tenkt å være der da...Det avhenger dog av at vi lykkes fort)

Men mest av alt er det myyyyyye å lære, og derved mye å gjøre de neste månedene også. Det er nemlig skissert at det meste av oppgaveoverførselen mellom oss skal være på plass i april. Det er dog ikke egentlig noen person klar til å overta mine oppgaver pr i dag, denne skal muligens ansettes, men DET lar seg jo ikke gjøre før påske, så enten blir det "oppgaveskvis" eller så må en del fordeles litt på noen andre, i alle fall i en periode, vi får se, jeg vet ikke hvordan det blir, jeg får nok vite mer.

Spennende blir et absolutt, men litt sånn... "men, jeg har jo tenkt å bli gravid...." tanker surrer i hodet innimellom...

I dag er en tung dag kjenner jeg.. har ikke grått siden fredag og ting har gått rimelig greit. Men jeg har nok vært gjennom endel av stadiene i sorgprosessen.. nå tror jeg at jeg nærmer meg aksept fasen for jeg begynner å gråte igjen, og jeg er uvel.. kvalm og dårlig rett og slett :(

Har ennå smerter. . Så det burde ikke være tvil.. skal ringe legekontoret for å be om UL.. jeg tror jeg må se det er tomt inni der.. :(

I dag er en tung dag kjenner jeg.. har ikke grått siden fredag og ting har gått rimelig greit. Men jeg har nok vært gjennom endel av stadiene i sorgprosessen.. nå tror jeg at jeg nærmer meg aksept fasen for jeg begynner å gråte igjen, og jeg er uvel.. kvalm og dårlig rett og slett :(

Har ennå smerter. . Så det burde ikke være tvil.. skal ringe legekontoret for å be om UL.. jeg tror jeg må se det er tomt inni der.. :(

Klem til deg, føler med dere begge

Jadda, nå står jeg på hue for å rydde heimen til vi får middagsbesøk i kveld. Det ser mildt sagt jævlig ut her... Mannen gjør dessverre ikke mye husarbeid når jeg ikke gjør det.. Men men. Brette opp ermene! ;)

smiley-chores003 :smiley-chores004 :smiley-chores011 :smiley-chores020 :thefinger

Selv om jeg har mer lyst å se på seriene jeg har lastet ned...:smiley-angelic008

blææææ--- var til legen i dag. Sku få svar på ct fra bihulene, men bildene var ikke kommet inn enda (tok på fredag)... Utrolig kjipt, for er såååå slitsomt å gå å ha så vondt uten at de gjør noe med det :oops: Sliter med d at jeg er trett store deler av dagen, og verker i hele kroppen (holdt på sånn av å på i noen år nå, men siste 6 mnd omtrent kronisk).. Også tar legen meg ikke på alvor, og lar d gå og gå, og blir ikke klokere etter legebesøk :sad010 er så slitsomt... blir å bestille time på Volvat nå tror eg.....

blææææ--- var til legen i dag. Sku få svar på ct fra bihulene, men bildene var ikke kommet inn enda (tok på fredag)... Utrolig kjipt, for er såååå slitsomt å gå å ha så vondt uten at de gjør noe med det :oops: Sliter med d at jeg er trett store deler av dagen, og verker i hele kroppen (holdt på sånn av å på i noen år nå, men siste 6 mnd omtrent kronisk).. Også tar legen meg ikke på alvor, og lar d gå og gå, og blir ikke klokere etter legebesøk :sad010 er så slitsomt... blir å bestille time på Volvat nå tror eg.....

årrrh, er så frustrerende når man ikke blir tatt Seriøst... :(
håper du får svar snart!!

årrrh, er så frustrerende når man ikke blir tatt Seriøst... :(
håper du får svar snart!!
Det håper eg og.... Klarer snart ikke mer av den verkingen :( Klarer ikke jobbe 100% per dags dato, for etter en dag på jobb ligger eg i sofaen og halvsover, og verker i hele kroppen..... jaja, Det kan bare bli bedre nå.....

Bah.. Hjemme med sykt barn i dag og jeg er så sinnsykt trøtt. Har TR på besøk og er uberhormonell.
Føler meg skikkelig barnslig her jeg sitter å dagdrømmer om prøvingen som vi "snart" skal begynne på.

Ser jeg er ikke den eneste som holder an litt med prøving pga av barnehageplass osv. Huff.
Skikkelig slitsomt å måtte vente med prøving pga noen dumme regler. :(
Men må man så må man. :/

Hva har folket planlagt for helgen?

Jeg velger å ikke stoppe prøvingen pga barnehageplass... Det løser seg altid her jeg bor... Og blir det helt krise så jobber jeg i Barnehage selv, og ansatte står nesten fremst i køen. Men vil jo selvsagt ha et nytt barn i samme bhg som minstemann vil komme til å fremdeles gå i når den tid kommer :) Men tenker som så, det løser seg :rolleyes:
Vi skal å stå på ski i måren. Ungene gleder seg vilt.... :happy093 Værre med meg, har ikke stått på ski på maaaange år..... :p

Noen fordeler må dere vel få lov å ha :D

Vi skal og ut på ski i morgen, men med TR på besøk så er jeg utrolig trøtt så jeg kan ikke si jeg gleder meg sånn innmari. *ler*

God søndagsettermiddag jenter!! Jammen meg kom ikke ryddesjauet "på besøk" så nå har jeg ryddet soverommet og vasket ned nesten hele kjøkkenet... det utrolige var, at det føles superdigg å rydde og vaske hahahah :whacky011

Det der har jeg også erfaring med.. Det er ikke noe ålreit i det hele tatt! Jeg snakket med tre forskjellige leger, og ble til slutt stemplet som deprimert. Det fikk jeg strøket vekk fra journalen min, for det kjente jeg meg IKKE igjen i. Havnet til slutt på sykehus pga et migrene anfall, og der møtte jeg veldig koselige leger. De sa jeg måtte bytte lege, for sånn gikk det ikke an å bli møtt. Nå har jeg ny lege og får bedre medisiner og kiropraktor. Har fortsatt dårlige dager med mye verking og sånn, men jeg er bedre iallefall. Jeg gikk på antidepressiva som skulle roe med musklene og gi meg mer nattesøvn.. Det sluttet jeg fort med, kjente meg ikke igjen på de medisinene, skummelt! Ønsker deg lykke til og håper du får hjelp!

Vi har gått søndagstur idag med litt godt i sekken! Ble 6 km, ikke så voldsomt mye, men hoftene mine streiket så da var det bare å snu :) Deilig vær her!

Mann og barn har gått søndagstur mens jeg satt inne. fint vær, men rett og slett deilig og slappe av syntes jeg.
Jeg skal ta gjennomgående kjøkkentjeneste etter at ungene er i seng, og legge sammen litt tørr klesvask.

Soverommet vårt trenger en superrydding, men da snakker vi om et mange dagers prosjekt, ukesvis antakelig, og det er greit, vi tar det litt etter litt.

Det der har jeg også erfaring med.. Det er ikke noe ålreit i det hele tatt! Jeg snakket med tre forskjellige leger, og ble til slutt stemplet som deprimert. Det fikk jeg strøket vekk fra journalen min, for det kjente jeg meg IKKE igjen i. Havnet til slutt på sykehus pga et migrene anfall, og der møtte jeg veldig koselige leger. De sa jeg måtte bytte lege, for sånn gikk det ikke an å bli møtt. Nå har jeg ny lege og får bedre medisiner og kiropraktor. Har fortsatt dårlige dager med mye verking og sånn, men jeg er bedre iallefall. Jeg gikk på antidepressiva som skulle roe med musklene og gi meg mer nattesøvn.. Det sluttet jeg fort med, kjente meg ikke igjen på de medisinene, skummelt! Ønsker deg lykke til og håper du får hjelp!
Uff, ja, er litt sånn jeg føler det også nå..... :( Immunforsvaret er ihvertfall også heeeelt på bærtur. For kan ikke huske sist jeg gikk 2 uker uten å være forkjølet eller noe lignende.... Kjedelig......

Detter er vår uke til å sette askjer mot en spire.... SELVSAGT er begge begynt å harke.. Som i at vi er i startfasen av forkjølelse begge 2.... ååååååå... Håper ikke gubben blir SYK til helgen asså.... :blob8

Detter er vår uke til å sette askjer mot en spire.... SELVSAGT er begge begynt å harke.. Som i at vi er i startfasen av forkjølelse begge 2.... ååååååå... Håper ikke gubben blir SYK til helgen asså.... :blob8

Det er noe dritt det der, har vært mye sykdom rundtomkring de siste ukene! :( Menne, om han blir syk så gjør det ingenting sålenge han orker en "runde i ringen" ;) Får håpe dere får lagt inn aksjer til tross for sykdom da :D

Det er noe dritt det der, har vært mye sykdom rundtomkring de siste ukene! :( Menne, om han blir syk så gjør det ingenting sålenge han orker en "runde i ringen" ;) Får håpe dere får lagt inn aksjer til tross for sykdom da :D
Hehe.. jaa, jeg krysser fingrene for at han holder seg oppegående ;)

Uff, ja, er litt sånn jeg føler det også nå..... :( Immunforsvaret er ihvertfall også heeeelt på bærtur. For kan ikke huske sist jeg gikk 2 uker uten å være forkjølet eller noe lignende.... Kjedelig......

Stå på krava!!

Den berømte skravle tråden er virkelig ikke mye brukt :p hva har damene har gjort på i dag utenom og prøve? Jeg har tatt siste del av flytte lasset og alt er på plass her i Sverige nå. Huset er vasket, barna badet og lagt. Nå levende lys, kaffe og Celine Dion i bak grunnen. Husmor tid uten mann og barn :rolleyes:

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp