**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg er kvalm. Jeg vet at det trolig skyldes at jeg er trøtt og spiser lite, men jeg er kvalm. Enda over to timer igjen av dagen oppå jobb. Lenge

Jeg la meg kl 20 i går! Var skikkelig kvalm og svimmel-- Begynte nesten tro jeg var matforgiftet eller noe. (bestilte pizza med noen kolleger i går).. Men er myye bedre nå.. Så satser på d ikke var no :P

Jeg har klart meg uten å kaste opp, men jeg er fortatt kvalm og utilpass, så det passer meg fint å være hjemme med sykt barn i dag. Jeg eier ikke matlyst, så jeg aner ikke hvordan jeg skal få i meg frokost, men jeg forsøker i alle fall å gå i guttungen mat. Strengt tatt spiser han bare pålegget, så jeg lykkes visst ikke helt med det heller, men pølse er da mer enn ikke noe...

Jeg har klart meg uten å kaste opp, men jeg er fortatt kvalm og utilpass, så det passer meg fint å være hjemme med sykt barn i dag. Jeg eier ikke matlyst, så jeg aner ikke hvordan jeg skal få i meg frokost, men jeg forsøker i alle fall å gå i guttungen mat. Strengt tatt spiser han bare pålegget, så jeg lykkes visst ikke helt med det heller, men pølse er da mer enn ikke noe...

Huff, ikke godt når man skal være i ulage! Håper det går fort over :)

I dag er jeg endelig bedre, har klart, om enn ikke uten innsats, å spise ei hel skive til frokost, er uvel, men ikke kvalm. Har vært kvalm siden onsdag, så det er på tide å bli bedre!

Hoi!! Ny uke nye muligheter jenter!! :D

Bare for å spore heeeelt over på noe annet her, angående el-testing, hvilke nettsted er å anbefale å kjøpe disse testene fra? :)

Jeg har kjøpt mine på billigetester.no, mener jeg å huske det heter ihvertfall!
Nå har jeg kjøpt en haug av de billigste :) Begynte med noen dyrere og ikke så mange, men man blir jo litt testoman da!

Jeg har kjøpt mine på billigetester.no, mener jeg å huske det heter ihvertfall!
Nå har jeg kjøpt en haug av de billigste :) Begynte med noen dyrere og ikke så mange, men man blir jo litt testoman da!

hihi wooopwop da var el og g tester i hus!! :D Let the fun begin hehehhehe ;) Jeg kan godt forstå man blir testoman!! Har ennå ikke kommet til det stadiet, men ser for meg det blir vel ;) heheheh

Trøsteklem.

Det fortjener du

I dag er det en bedre dag, litt irritabel kjenner jeg.. men det er 1 uke før TR eller en evt. pos. test så det har vel sin naturlige forklaring.. kjenner jeg hadde trengt den oppturen med en spire nå.

Men har det ikke klaffet så får det bli prøving på nyttårsbebis istede.. :)

Jeg må blåse ut litt.. er så lei nå, lei lei lei... :confused::eek::oops:

Merker det er grådig labert her for tiden ja! Selv føler jeg meg litt laber, prøver å ikke tenke på alt rundt prøvingen så mye kjenner jeg! menne, helt vanlig søndag, daffing på sofa og bare nyte å ikke gjøre noe ;) enn du da??

Merker det er grådig labert her for tiden ja! Selv føler jeg meg litt laber, prøver å ikke tenke på alt rundt prøvingen så mye kjenner jeg! menne, helt vanlig søndag, daffing på sofa og bare nyte å ikke gjøre noe ;) enn du da??

Skjønner deg Godt, har selv vært mindre aktiv siden SA'en.. Søndagen tilbringes i senga med iPaden. Halsvondt, slækk og hodeverk.. Ikke feber heldigvis, men alikevel ikke i form. URK...

Skjønner deg Godt, har selv vært mindre aktiv siden SA'en.. Søndagen tilbringes i senga med iPaden. Halsvondt, slækk og hodeverk.. Ikke feber heldigvis, men alikevel ikke i form. URK...

Ja, det blir nok mye bølgedaler i ivrighet på forumet kjenner jeg, men jeg føler jeg har kommet meg bra nå humørmessig, ferdig med tr for noen dager siden og el testene ligger klar (for første gang) så nå kjenner jeg at jeg går rundt å er spent på om jeg faktisk har el eller ikke, tror det kan gjøre pp'en mye lettere håper jeg :)

Hehe, men din søndag hørtes digg ut bortsett fra vondtene!! Det er jo dette søndagen skal brukes på da, slappe av :) :) bygge opp ny energi til ny uke :) Håper du ikke blir syk nå da, og at du blir fort helt god igjen!! :D

Ja, det blir nok mye bølgedaler i ivrighet på forumet kjenner jeg, men jeg føler jeg har kommet meg bra nå humørmessig, ferdig med tr for noen dager siden og el testene ligger klar (for første gang) så nå kjenner jeg at jeg går rundt å er spent på om jeg faktisk har el eller ikke, tror det kan gjøre pp'en mye lettere håper jeg :)

Hehe, men din søndag hørtes digg ut bortsett fra vondtene!! Det er jo dette søndagen skal brukes på da, slappe av :) :) bygge opp ny energi til ny uke :) Håper du ikke blir syk nå da, og at du blir fort helt god igjen!! :D

Skal på jobb i morgen så har ikke tid å bli syk.. ;)
Har dårlig samvittighet overfor 5 åringen som ikke har særlig selskap.. :(

Skal på jobb i morgen så har ikke tid å bli syk.. ;)
Har dårlig samvittighet overfor 5 åringen som ikke har særlig selskap.. :(

Ja så var det den også, ikke alltid det passer å bli syk nei! :P Menne, barn har jo litt godt av å kjede seg også :)

Kom akkurat hjem fra skitur!! Kjøpte oss ski igår :P Så masse tilbud! Vi fikk jo full pakke med smøring og alt til 2500 kr! Deilig å gå på ski, er mange år siden sist, iallefall for gubben. Ble mer pauser enn tur egentlig da :P Men vi kosa vårs!

SULTEN!!!!!!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp