**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Kom akkurat hjem fra skitur!! Kjøpte oss ski igår :p Så masse tilbud! Vi fikk jo full pakke med smøring og alt til 2500 kr! Deilig å gå på ski, er mange år siden sist, iallefall for gubben. Ble mer pauser enn tur egentlig da :p Men vi kosa vårs!
Ååå så kjekt da!! :D det er veldig kos å gå på ski igrunn ja! :) men som deg, maange år siden hehe :)

Ååå så kjekt da!! :D det er veldig kos å gå på ski igrunn ja! :) men som deg, maange år siden hehe :)

Tihi ja, det har vært en årelang prosess å overtale Herr Johnsen til å kjøpe ski :P Vi dura bare rundt på isen i 10 cm nysnø så det var ikke noe krevende rute akkurat :) Men det ga mersmak! Så etter jobb i morgen blir det tur igjen ettersom det er meldt så fint vær da, og dritt resten av uka.

Hei :-)
Er helt ny her, men har venninner som er helt frelst av BV. Da hadde jeg også lyst å prøve :-)
Jeg er i første PP nå. Jeg og samboeren bestemte oss for å gi litt F... nå, men så har begge blitt kjempe klare for å bli gravide. Så er veldig spent på om uka kommer som vanlig ;-)

Jeg har også hatt en "noe mindre aktiv på bv-periode" av diverse årsaker.

Det blir nok ikke så mye den neste uka heller, hektisk på jobb, mye grunnet mye fravær fra jobb (begravelsen på tirsdag er grunnet geografi en heldags-tur, i ei uke hvor jeg hadde trengt hver en time på jobb... Vel, det ordner seg.)

Men det positive, dersom jeg stresser og styrer og ikke analyserer hvert et tegn hele uka, så er jeg vips, når denne neste uka er omme, 7-8 dpo, og det er jo derfra det begynner å bli spennende, så regn med action fra meg da...

Hei damer, jeg kommer nok til å ta en pause fra bv en stund fremover nå.. skal bare fullføre de IKM-trådene jeg har liggende også skriver jeg meg opp på neste IKM-uke før jeg blir litt inaktiv en god periode. Kanskje helt frem til IKM neste måned?

Merker jeg blir litt bitter når jeg ser alle som blir gravide og det synes jeg ikke er fortjent - for alle her inne fortjener det!

Skriver nok et litt mer utfyllende innlegg før jeg tar turen.. men nå er dere forberedt :)

Kommer til å savne deg, særlig blandt temperene.

Kommer til å savne deg, særlig blandt temperene.

Jeg kommer til å fortsette som temper, bare ikke aktivt på forumet. Er hvertfall ut denne uken nå og muligens litt ut i neste uke for å følge med på restene av IKM uke 12.
Så grafen min vil jo stadig forandres så du vil nok se spor av meg likevel på førstesiden ;)

Bare å sende pm om du vil skravle Sara :) Søta <3

Hei damer, jeg kommer nok til å ta en pause fra bv en stund fremover nå.. skal bare fullføre de IKM-trådene jeg har liggende også skriver jeg meg opp på neste IKM-uke før jeg blir litt inaktiv en god periode. Kanskje helt frem til IKM neste måned?

Merker jeg blir litt bitter når jeg ser alle som blir gravide og det synes jeg ikke er fortjent - for alle her inne fortjener det!

Skriver nok et litt mer utfyllende innlegg før jeg tar turen.. men nå er dere forberedt :)

Kommer til å savne deg! Men jeg skjønner du trenger en pause. Jeg har vært mindre aktiv selv, fordi jeg blir smågal av å fiksere så mye på dette :P

Kommer til å savne deg! Men jeg skjønner du trenger en pause. Jeg har vært mindre aktiv selv, fordi jeg blir smågal av å fiksere så mye på dette :p

Du er søt da <3
Ja, jeg tenker jeg trenger en pp hvor vi BARE prøver og slapper av.. ikke ser på alle andre som strever eller blir gravide. Trenger litt pause kjenner jeg. Nå har vi bikket 1 år også så nå føler jeg for en forumspause :)

Kommer forhåpentligvis sterkt tilbake ;)

Du kommer sterkt tilbake vettu, i terminforumet! :D

Jeg fikk positiv El test( digital fra CB) den 19 mars. Har testet med billigstrimler før og etter, for hadde bare en sånn fra CB igjen. Før ble streken sterkere og sterkere desto nærmere jeg kom den 19. Etter på har den fortsatt vært sterk, nå er den så og si positiv igjen. ( har vanskelig for å tolke dem:P ) mannen sa de var like sterke). De pleier å bli svakere og svakere desto nærmere jeg er TR, så dette er litt merkelig.

Noen av dere som har brukt EL tester som graviditetstester før? Jeg testa med meg doc morris i går, og den ble selvsagt negativ. Men synes bare det er litt rart med de EL testene=)

Hørt om flere som har fått positive el tester men negativ g tester. Er nok bare en graviditets test som kan gi deg skillet svar.

Bah. Det er alt jeg har å si! Bah.

:P

Hjemme etter påskeferie, med mensen på hell. Da blir det avslapping frem til imot el-tider! =)

Hatt en lang lang dag. Jobbet hele natten. Sov fire timer og så to og en halv time til Gardermoen for å vinke jenta mi hjem til far. Samme tur tilbake. Masse kos og kyss med de to minste frem til nå. Men de legger seg som en drøm mine. Det blir liksom kveld til slutt. Nå blir det film og middag på meg. Bare rukket sen frokost :eek: dagen til resten av dere da?

En hel dag ut med andre mennesker og barn, leking for snuppa og skravling for meg. Deilig vær, og godt selskap! <3 <3 <3

Var på vei til jobb i dag, men våknet med den kanon hodepinen.. Er tett i nesen, og da tetter bihulene seg med en gang.. ååååå. Jeg som trodde jeg sku slippe sånt nå som jeg går på nesespray..... jaja. Håper bare d er i dag, og at resten av uken går som planlagt :)

Håper du er bedre.

nja, egentlig ikke.. men men.. Begynner bli vandt til dette, men gleder meg til jeg skal til spesialisten igjen, for noe må gjøres! :) skal til frisøren i måren å fornyes, OG vekten går bare nedover, så nå tenker eg at kroppen sikkert snart må være klar for å bli gravid igjen :P

Jeg har vært skrekkelig lite aktiv, men har ikke hatt nett og pusser opp kjøkkenet! Men NÅÅÅÅ begynner det å gå seg til, så da er jeg sterkere tilbake! Litt redd vi har bomma på el denne perioden, vi får se hvordan tempen er i morgen..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp