**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg mener den også er 25. Dette med 10 er nytt, det fantes ikke da jeg fikk forrige. da var billigstrimlene på 25 "de mest sensitie" vi hadde.
Ok for står jo at en kan teste opp til seks dager før forventet mens med den. Tror den er kommet siste året med dette eller så?

google forteller meg at rfsu er 20, altså litt mer sensitiv enn 25. Men fortsatt, 6 dager etter EL er rett og slett utopi altså.

Egget er normalt sett ikke festet engang etter 6 dager, og fra det fester seg går det et par dager til hcg er ti, i blodet, og deretter enda en dag eller to før det er det tilsvarende i urinen, og med en senstivitet på 20 må det fordoble seg, altså enda et par dager før den kan slå ut. Om egget fester seg 5 dpo, som er noe av det tidlgste jeg har lest noen troverdig kilde si det kan være, så vil dette da være rundt 10-11 dpo.

google forteller meg at rfsu er 20, altså litt mer sensitiv enn 25. Men fortsatt, 6 dager etter EL er rett og slett utopi altså.

Egget er normalt sett ikke festet engang etter 6 dager, og fra det fester seg går det et par dager til hcg er ti, i blodet, og deretter enda en dag eller to før det er det tilsvarende i urinen, og med en senstivitet på 20 må det fordoble seg, altså enda et par dager før den kan slå ut. Om egget fester seg 5 dpo, som er noe av det tidlgste jeg har lest noen troverdig kilde si det kan være, så vil dette da være rundt 10-11 dpo.
Prøvde å lete i dag på hvor lang tid det tar før hcg går over i urinen etter egget har festet seg. Om det skulle skje ett mirakel (det er lov å håpe) og blod dråpen i går var en feste blødning så lurer jeg på når jeg kan forvente å få en positiv test? Jeg produsere jo tregt hcg også. Vil så gjerne ha positiv test (rive meg i håret, frustrert):eek:

Symptom fri igjen i dag ha ha. Nei da får eg bare vente på mensen. Før kl er syv har eg rydda masse. Hengt opp klær og tatt oppvasken. Hadde besøk i går kveld å gidder ikke drive hus arbeid da. Er jo ikke sånn at det forsvinne for meg ;)

Juhu damer!! Hvordan går det med dere? Klarer dere å tenke på noe annet enn babymaking? :P

Juhu damer!! Hvordan går det med dere? Klarer dere å tenke på noe annet enn babymaking? :P
Går veldig dårlig i å tenke på noe annet dessverre. Prøve å under trykke alle symptomer nå. Tror ikke eg skal ha mensen i morgen slik eg trodde heller. Ikke noe mensen kropp her. Slank med glød er absolutt ikke meg rett Før mensen så er nok i hvert fall noen dager til enda ;)

Går veldig dårlig i å tenke på noe annet dessverre. Prøve å under trykke alle symptomer nå. Tror ikke eg skal ha mensen i morgen slik eg trodde heller. Ikke noe mensen kropp her. Slank med glød er absolutt ikke meg rett Før mensen så er nok i hvert fall noen dager til enda ;)

Tihi jeg er som en oppblåst bolle rett før mensen, og håret er flatt og henger rett ned :P Blir oppblåst rundt el også! Irriterende...

Tihi jeg er som en oppblåst bolle rett før mensen, og håret er flatt og henger rett ned :P Blir oppblåst rundt el også! Irriterende...
Slik som meg det. Kan gå opp så mye som fem kg, få ett par mensen kviser og svette noe jævlig. Håret ser ut som ett fugle rede som en ikke kan få orden på. Føler meg alt annet enn sexy de dagene, men noe annet enda heldigvis ha ha

Nå har jeg baket kanel i svingene og laget pizza horn til i morgen. Tenker det blir masse fornøyde barn da :)

Så flink du er da!

Åh det hørtes deilig ut! :D Jeg har såååå lyst til å henge opp de nye gardinene på kjøkkenet, også mangler vi lister.. :( Mannen vil ikke kjøpe idag fordi han ikke orker.. Buuuuh

Vært på ett par ettermiddag møter og fikk ikke hente barna før kl syv. Har savna de sånn :( å nå er det jo natta alt. Godt jeg kan ta det igjen i morgen :p ellers vasket hus til mamma i dag. Fire katter. Uff snakk om hår altså.

Spise, sove,spise sove, spise sove. Dårlig sirkel gitt. Ikke rart eg legge på meg før mensen :p

Jeg er skikkelig fysen allerede nå jeg, to dpo! Skulle tro jeg snart hadde mensen :P

Jeg er skikkelig fysen allerede nå jeg, to dpo! Skulle tro jeg snart hadde mensen :P
He he vært noen ting jeg bare ikke klare meg uten. Som is kaffe. Men da drikk eg mye mindre vanlig kaffe og får dekket sukker behovet mitt ha ha

Kommer denne mensen snart da?

Spotter stadig, men bare rosa og brunt (stort sett "hudfarget" så jeg ser det ikke på fingeren, men når jeg tørker den på papiret) men mensen, nei den ser jeg ikke enda. Jeg venter og venter og venter på den, det hadde jo vært greit om den kom igang, sånn at jeg fikk begynt på pp6 og vente og telle og lure på om det blir EL rundt dag 14 eller dag 20 denne gangen.

Kommer denne mensen snart da?

Spotter stadig, men bare rosa og brunt (stort sett "hudfarget" så jeg ser det ikke på fingeren, men når jeg tørker den på papiret) men mensen, nei den ser jeg ikke enda. Jeg venter og venter og venter på den, det hadde jo vært greit om den kom igang, sånn at jeg fikk begynt på pp6 og vente og telle og lure på om det blir EL rundt dag 14 eller dag 20 denne gangen.
Vente mensen selv eg og er ganske lei. Vært en dårlig hele perioden nå med kraftige mensen smerter som minner om rier. Hadde eg bare kunnet få mensen nå så det slapp taket :mad: hissig er eg også

Der fant vel ikke katta til mamma ut at den skulle føde når vi var katte passere. Stressa? Nei da. Lettere panikk ha ha

Hvorfor blir ALLE gravide?!?!?!?!! Jeg vil også..!!!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp