**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hehe.

5 unger og prøver på nr 6 ja. Friskt! Men hvorfor ikke? For min egen del tenker jeg at det er uaktuelt. Ønsker egentlig 2 barn (har 1 søster selv), men vurderer 3, slik at barna har flere søsken. Sambo har 3 søsken, og jeg ser hvor mye gøy de har sammen og så utrolig hyggelig det blir i familieselskap når man er flere!!! :)

Jeg ville ha (som min man uttalte det) et fotballag med innbyttere. Altså minst 4 stk. Meeeen nå har jeg roa ned til 3 :P

Funnet ut at jeg trenger seks stk ;) skal ha de vil å bere kisten når eg blir gammel og dør :p

Funnet ut at jeg trenger seks stk ;) skal ha de vil å bere kisten når eg blir gammel og dør :p

Haha, ja du får sagt det du!
Men er sikkert ikke dumt å tenke litt på fremtiden også! Har man mange barn, er det flere som kan komme på besøk når man selv er gammel og skrøpelig. Hos mormoren min blir dørene rent ned (mamma har 5 søsken), mens farmor sitter mye alene (pappa har 1 bror - som i tillegg bor langt unna).

Haha, ja du får sagt det du!
Men er sikkert ikke dumt å tenke litt på fremtiden også! Har man mange barn, er det flere som kan komme på besøk når man selv er gammel og skrøpelig. Hos mormoren min blir dørene rent ned (mamma har 5 søsken), mens farmor sitter mye alene (pappa har 1 bror - som i tillegg bor langt unna).
Jeg er selv vokst opp med fire hel søsken og tre halv brødre :p er dog bare jeg som velger å følge trenden med masse barn :p alltid vært glad for så mange leke kamerater og nå som voksen elske eg de enda mer. Men kaos når alle er samlet til jul da osv ha ha, men veldig koselig :)

Om kroppen vil det, så er det jo bare å føde i vei da!

Da har mor vasket huset og skrubbet komfyr. Barna er badet og klare for en ny dag. Her skal hele familien på bil treff og far brife med anlegget:rolleyes: blir nok morro for gutta i hvert fall. Jeg og minsten holder oss nok nærme maten vi som vanlig ha ha :p

Biltreff altså. Ja er vel en typisk dag for det 1.mai!!
Her i huset er "vi" mest opptatt av fotball...

jeg troooor vi traff el denn pp.. Men virker ikke som d hjalp likevel.. :/ siden kroppen er full i pms symptomer som vanlig..... Er syk også. så flaks at det er 1.mai i dag ;)

Da har vi sett en masse rå amerikanere. Elsker gamle biler. Vi har grillet og koset oss. Innom bestemor og bestefar på vei hjem. Slitne barn nå ja:) blir kos med barne tv og div før natta. Lang dag, men kos.

Har samme smerter i ryggen som jeg hadde da jeg var gravid i fjor... Hva skjer a?!
Kjennes nesten ut som kynnere... :O

Confused! Er jeg ikke gravid nå, så undrer jeg på hva kroppen KLUSSER med!!!

Har samme smerter i ryggen som jeg hadde da jeg var gravid i fjor... Hva skjer a?!
Kjennes nesten ut som kynnere... :O

Confused! Er jeg ikke gravid nå, så undrer jeg på hva kroppen KLUSSER med!!!
Da krysser vi fingrene for at du ER gravid da! ;)

Krysser fingrene for deg.

Her har vi bare vært hjemme, tatt livet med ro, ryddet litt i huset, vasket MASSE klær (to unger i bhg som stadig leker i vanndammer genererer litt mer klesvask enn jeg klarer å holde tritt mer egentlig) og nå sitter ungene i badekaret før kveldsstellet.

Er så sliten idag, sov til 11:30 O.o Og vært utslitt siden :p

Er så sliten idag, sov til 11:30 O.o Og vært utslitt siden :p
Jeg har sovet mye de siste dagene og Vært døds trøtt. Hos meg var det nok bare mensen gitt som resulterer i blod mangel. Nå sende de journalen min denne uken over så jeg håper de vil fortsette gi meg blod her i Sverige uten noe mer tull.

Blodmangel må være slitsomt!

Blodmangel må være slitsomt!
Til tider. Slitsomt når en er dame i hvert fall, men nå skulle jo livmoren min vært fjernet så når neste er født skal den vekk. Men jeg har hatt sykdommer fra jeg var født så jeg vet jo faktisk ikke hvordan det er og være frisk;) men jeg har livs glede og livs kvalitet på det livet jeg har fått så jeg er blant de heldige uansett :D

Våkna med tidenes strekk eller noe bak på side flesket.. Herregud så vondt d gjør å bøye seg.. Flaks at je er 50% sykemeldt ut uken, for er søren ikke lett å jobbe i bhg med sånn plager som dukker opp..... :p

Våkna med tidenes strekk eller noe bak på side flesket.. Herregud så vondt d gjør å bøye seg.. Flaks at je er 50% sykemeldt ut uken, for er søren ikke lett å jobbe i bhg med sånn plager som dukker opp..... :p

Nei, sånne smerter bør holde seg langt unna i det yrket! *skriver under på*

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp