**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Blir en lang dag ja. Våknet halv fire med tannverk :( nå begynner paracet og virke, men de minste er våknet ;) blir fagmann på de i dag. Skal komme meg til tannlegen å så skal jeg sove :) mamma som har vondt å er sur vil vi ikke ha :p

Blir en lang dag ja. Våknet halv fire med tannverk :( nå begynner paracet og virke, men de minste er våknet ;) blir fagmann på de i dag. Skal komme meg til tannlegen å så skal jeg sove :) mamma som har vondt å er sur vil vi ikke ha :p
Fagmann er lik dagmamma ;)

Da var d helg gitt.. Gleder meg til Idol i kveld ;)

ÅÅÅÅÅH!!! Krangla med gubben, og det er bare teit, men jeg kjenner jeg koker inni meg enda!!!

ÅÅÅÅÅH!!! Krangla med gubben, og det er bare teit, men jeg kjenner jeg koker inni meg enda!!!
Uff sånt er kjipt og vondt. Prøve å aldri legge meg sinna på mannen men det skjer. :eek: håpe det går bra med deg.

Uff sånt er kjipt og vondt. Prøve å aldri legge meg sinna på mannen men det skjer. :eek: håpe det går bra med deg.

Ja nei vi legger oss ikke som uvenner.. Men urk

Haha ja makeupsex er bra greier det også! Men vi har ikke kranglet "hardt nok" til det :P
Ha ha nei det er vel kanskje like godt. Drømme om å få sove i natt, men kan nok glemme det. Sov 3.5 timer i natt og tannverk blir bare verre å verre. Hoven i ansiktet nå og hele siden dunker. Skal bli en dyr fornøyelse i morgen på tannlege vakten men fy flate det skjer ja.

Herlighet, unner ikke min verste fiende en gang slik tannverk, det er jo helt forj*vlig!

Jeg kan Google:p nellik i tannen skulle være helt fantastisk, men det fant eg ikke. Hadde det vært jul kunne eg tatt en appelsin fra ungene ha ha. Ellers å legge tobakk ned i tannen. Det fant jeg jo dessverre i huset mitt :( det lindret faktisk litt men ble jo Dritt kvalm. Så nå må jeg spy i stede, men Faen heller det.

Håper det går bedre med tannen din nå, at du har fått kommet deg til tannlegevakt eller noe sånn.

Tannverk er pyton!

Håper det går bedre med tannen din nå, at du har fått kommet deg til tannlegevakt eller noe sånn.

Tannverk er pyton!
Fikk penselin ja. Må ta kontakt med ordinær tannlege på mandag. Betennelse i tannen, tannkjøtt og kjeven. Knakk en bit for en stund siden. I går var helt grusomt. Men det hjalp å spyle kjeften med vodka. Ble vel kanskje to shot glass til sammen men gjorde susen. Vondt i dag også men klare meg til eg får tettet hullet om det ikke blir verre. Kjøpt meg bil i dag. Herlig å ha noe som starter når eg ønske det he he

ikke kombinere bil og vodka....

betennelse i munnen er ikke noe godt.

Jeg måtte i fjor trekke en visdomstann fordi den hadde brutt delvis gjennom tannkjøttet, ikke nok opp til at den kom gjennom, det var ikke mulig pga vinkelen, men nok til at det kom seg mat ned der... Det endte med betennelse, og skylling hos tannlegen sist svangerskap, og "løfte" om at "neste gang du kommer, etter fødselen, da skal den ut". Neste gang jeg kom hadde jeg et hull som ble prioritert, og neste gang igjen gravid igjen, og så neste gang... DA ble tannen et tema igjen, Jeg hadde innen den tid kronisk betennelse i tannkjøtt og kjevebein, men det var faktisk ikke kronisk vondt,bare kronisk irriterende og periodisk vondt.

Men tanna måtte ut, og da var der såpass med betennelsesgruff at jeg gikk derfra med antibiotikakur også, og det er i alle fall godt å være kvitt den, tenk, jeg har aldri mer vondt baki der, det har jeg periodisk hatt sikkert de siste ti årene. Betennelser i alle fall de siste fem, vet jeg. (hva som gjorde vondt før den tid vet jeg ikke, jeg trodde det var det at jeg holdt på å få tannen, men det viste seg jo at det var betennelse i senere tid i alle fall)

Tannverk er auau!

Ja grusomt. Nei bil og vodka har

Jada gikk litt fort igjen ha ha. Bil og vodka går ikke sammen ;) veldig glad i lappen min å kjøre jo taxi inni mellom så litt avhengig av den ja:p

Hellu... Sola skinner, jeg har bursdag :p satser på at dagen bare blir bedre. Jobbe etterpå og deretter hjem til de beste gutta i verden. Positiv tenking = positiv el-test = positiv g-test ;) håper vi..

Hellu... Sola skinner, jeg har bursdag :p satser på at dagen bare blir bedre. Jobbe etterpå og deretter hjem til de beste gutta i verden. Positiv tenking = positiv el-test = positiv g-test ;) håper vi..

Gratulerer med dagen!! :D

Bare å varme opp, i morgen begynner skravlingen!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp