Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fagmann er lik dagmammaBlir en lang dag ja. Våknet halv fire med tannverk nå begynner paracet og virke, men de minste er våknet blir fagmann på de i dag. Skal komme meg til tannlegen å så skal jeg sove mamma som har vondt å er sur vil vi ikke ha
Uff sånt er kjipt og vondt. Prøve å aldri legge meg sinna på mannen men det skjer. håpe det går bra med deg.ÅÅÅÅÅH!!! Krangla med gubben, og det er bare teit, men jeg kjenner jeg koker inni meg enda!!!
Uff sånt er kjipt og vondt. Prøve å aldri legge meg sinna på mannen men det skjer. håpe det går bra med deg.
Ja er noe Dritt den kranglingen. Sinna sex er braJa nei vi legger oss ikke som uvenner.. Men urk
Ja er noe Dritt den kranglingen. Sinna sex er bra
Ha ha nei det er vel kanskje like godt. Drømme om å få sove i natt, men kan nok glemme det. Sov 3.5 timer i natt og tannverk blir bare verre å verre. Hoven i ansiktet nå og hele siden dunker. Skal bli en dyr fornøyelse i morgen på tannlege vakten men fy flate det skjer ja.Haha ja makeupsex er bra greier det også! Men vi har ikke kranglet "hardt nok" til det
Fikk penselin ja. Må ta kontakt med ordinær tannlege på mandag. Betennelse i tannen, tannkjøtt og kjeven. Knakk en bit for en stund siden. I går var helt grusomt. Men det hjalp å spyle kjeften med vodka. Ble vel kanskje to shot glass til sammen men gjorde susen. Vondt i dag også men klare meg til eg får tettet hullet om det ikke blir verre. Kjøpt meg bil i dag. Herlig å ha noe som starter når eg ønske det he heHåper det går bedre med tannen din nå, at du har fått kommet deg til tannlegevakt eller noe sånn.
Tannverk er pyton!
Hellu... Sola skinner, jeg har bursdag satser på at dagen bare blir bedre. Jobbe etterpå og deretter hjem til de beste gutta i verden. Positiv tenking = positiv el-test = positiv g-test håper vi..