**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hehe, jeg er ikke så mye for feiring av slike ting selv jeg da, men fikk beskjed at det skulle feires, så da så :p
Jeg liker å feire, men vi bodde en dagstur unna familiene, som heller markerte sitt første barnebarn...

Haha, da har du ikke møtt mannen min.
Verdens flotteste, men noen kakebaker, det er han ikke :p
(på den annen side, jeg håper jo selvsagt ;) )
Hahaha, gubben min spiser ikke dessert og kake engang.. Hvem spiser ikke kake? :P

Jeg liker å feire, men vi bodde en dagstur unna familiene, som heller markerte sitt første barnebarn...
Ah, sånn å forstå.

Synes alle fortjener litt feiring jeg da!
Kan feire litt for deg i helga, da er det venninnekveld med god mat og tur på byen <3

Hahaha, gubben min spiser ikke dessert og kake engang.. Hvem spiser ikke kake? :p
Ehm.. jeg :p jeg er ingen kakespiser.. Elsker godis, og elsker å bake og lage ting, men akkurat kaker, neeh :p

Spiser du ikke dessert heller? :O Tror du og mannfolket mitt går overens :p Jeg vil ha tull, han bare kjøper :p
Oh joooda, dessert spiser jeg.. bare..kakegreiene.. neh.. aldri likt.. men det SER jo så forbasket godt ut :p

Ah, sånn å forstå.

Synes alle fortjener litt feiring jeg da!
Kan feire litt for deg i helga, da er det venninnekveld med god mat og tur på byen <3

Nå har vi flyttet og har mange gjester på alle bursdager. Utenom mannen, han foretrekker bare de nærmeste, ikkje hele slekta mi, da er det bare foreldre og søsken. Hans familie fortsatt andre siden av landet, hender noen kommer likevel, det er i ferien.

Oh joooda, dessert spiser jeg.. bare..kakegreiene.. neh.. aldri likt.. men det SER jo så forbasket godt ut :p
Guttungen blir 3 om et par uker, jeg skal bake snopekake.. Tror det er mer for min egen del jeg lager den.. mmmmm! :P

Guttungen blir 3 om et par uker, jeg skal bake snopekake.. Tror det er mer for min egen del jeg lager den.. mmmmm! :p
Hallo!
This post is WORTLESS without pics!! :p
(eller oppskrift ktnxbai!)

Nå har vi flyttet og har mange gjester på alle bursdager. Utenom mannen, han foretrekker bare de nærmeste, ikkje hele slekta mi, da er det bare foreldre og søsken. Hans familie fortsatt andre siden av landet, hender noen kommer likevel, det er i ferien.
Her må vi dele alle bursdager i 2, evt ha doble bursdager. Svigerfamilien i Sverige 1 helg og min familie en annen helg.

DSC_03701.jpg
"

MmmmmMMMmmmm Snopekake :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp