Bare å varme opp, i morgen begynner skravlingen!
JEG GLEDER MEG Og kristihimmelfartsdagen er jo midt i skravlekonken! Da har jeg friiiii!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å varme opp, i morgen begynner skravlingen!
Jeg også, men ungene også.
Nam! Kan du ikke komme hit og lage til meg også??Jeg skal bake denne idag, må nok sette igang!
jeg tenkte jeg skulle gire opp til Termingruppekrigen, og så skal jeg gå meg en tur, er så deilig vær ute!God morgen damer. Dere skal i dag da? Barna mine er oppe, har spist, er stelt og leker. Vekke pappa i huset snart så vi får Kjørt han på jobb. Skal bare kose oss i dag og slappe av. I morgen ettermiddag skal vi starte den ti timer lange turen til konfirmasjon med bil. Men alltid kjekt å reise litt.
Haha, da har du ikke møtt mannen min.ÅÅÅ, Gratulerer på forskudd
Må da kunne forvente hjemmelaget bursdagskake på 30 års dagen vel? Det hadde jeg gjort..(lenge til jeg blir 30, men skal jaggu forvente det)
Hehe, jeg er ikke så mye for feiring av slike ting selv jeg da, men fikk beskjed at det skulle feires, så da såLenge siden jeg ble (blir 34 til sommeren) og husker ikke hvem som baket kaken, denne gutten vår ble et år to uker senere, så min dag ble ikke så stort feiret egentlig.