**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Bare å varme opp, i morgen begynner skravlingen!

JEG GLEDER MEG :D :D :D Og kristihimmelfartsdagen er jo midt i skravlekonken! Da har jeg friiiii!

Jeg også, men ungene også.

Jeg også, men ungene også.

Haha ja kan ikke sette av hele dagen til skravling da. Vi skal ha folk her, men jeg får vel skravla litt for det om!

Jeg skal bake denne idag, må nok sette igang!
369126-12-1306180401678.jpg

Den så god ut.

Er på jobb jeg, og lurer på om jeg er sanndrømt. Drømte at jeg sto med positiv g-test i natt :p så bare å håpe nå da.

Det var en fristende kake det!!!

God morgen damer. Dere skal i dag da? Barna mine er oppe, har spist, er stelt og leker. Vekke pappa i huset snart så vi får Kjørt han på jobb. Skal bare kose oss i dag og slappe av. I morgen ettermiddag skal vi starte den ti timer lange turen til konfirmasjon med bil. Men alltid kjekt å reise litt. ;)

God morgen damer. Dere skal i dag da? Barna mine er oppe, har spist, er stelt og leker. Vekke pappa i huset snart så vi får Kjørt han på jobb. Skal bare kose oss i dag og slappe av. I morgen ettermiddag skal vi starte den ti timer lange turen til konfirmasjon med bil. Men alltid kjekt å reise litt. ;)
jeg tenkte jeg skulle gire opp til Termingruppekrigen, og så skal jeg gå meg en tur, er så deilig vær ute! :D

Dele oppskrift i alle fall?

Veldig.

Jeg kan jo ikkje bake sånn da, sønnen vår tåler ikke egg.. Savner det...

Ååå, så kjedelig :/ Må dere alltid lage kaker uten egg, eller kan dere lage med til bursdagen bare han ikke kan smake akkurat den kaken ?

Vi har alltid selve KAKEN uten egg, men kan ha andre kaker med, mamma har diabetes og spiser ikke sjokoladekake som er det han vil ha, etc.

Men sånn vafler på en søndag, ei kake på 17. Mai etc lager vi jo ikke mange, så da blir det uten.

Får håpe det nærmer seg bursdagstider etterhvert, kanskje du får prøvd deg på denne og :) Evt hinte til at noen andre i familien/venner/naboer må invitere deg på kake :D

Ah bursdagtider. Jeg fyller 30 neste uke (like sjokka som dere!!:p ) og ønsker meg en liten bursdagkake av mann og barn.. spent på om det dukker opp noe fra butikken eller om de lager noe selv.. holder en knapp på det første :p

ÅÅÅ, Gratulerer på forskudd :D
Må da kunne forvente hjemmelaget bursdagskake på 30 års dagen vel? Det hadde jeg gjort..(lenge til jeg blir 30, men skal jaggu forvente det:P)

Lenge siden jeg ble (blir 34 til sommeren) og husker ikke hvem som baket kaken, denne gutten vår ble et år to uker senere, så min dag ble ikke så stort feiret egentlig.

ÅÅÅ, Gratulerer på forskudd :D
Må da kunne forvente hjemmelaget bursdagskake på 30 års dagen vel? Det hadde jeg gjort..(lenge til jeg blir 30, men skal jaggu forvente det:p)
Haha, da har du ikke møtt mannen min.
Verdens flotteste, men noen kakebaker, det er han ikke :p
(på den annen side, jeg håper jo selvsagt ;) )

Lenge siden jeg ble (blir 34 til sommeren) og husker ikke hvem som baket kaken, denne gutten vår ble et år to uker senere, så min dag ble ikke så stort feiret egentlig.
Hehe, jeg er ikke så mye for feiring av slike ting selv jeg da, men fikk beskjed at det skulle feires, så da så :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp