**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er det nydelig Vær over alt nå? Så godt å varmt. Orker ikke sitt inne.

Ja nå spør du godt.. Var det Stategiske allianser og nettverk mon tro?
Oh! Spennende! :D Fænsi verre!

Baah jeg har akkurat spist mat, og er fremdeles sulten :p
luksusproblem!

Oh! Spennende! :D Fænsi verre!

Baah jeg har akkurat spist mat, og er fremdeles sulten :p
luksusproblem!
Er ikke heeeeelt inni skolegangen hans, later som, men er ikke det :P
Vet at han tar master i siviløkonom i det minste da :)

Oooh, luksusproblem ja.. :D

Er ikke heeeeelt inni skolegangen hans, later som, men er ikke det :p
Vet at han tar master i siviløkonom i det minste da :)

Oooh, luksusproblem ja.. :D
Samme type luksusproblem som i "hvor mange vasker med klær rekker jeg i løpet av dagen idag"? :p

Jeg kan dele oppskrift når jeg kommer hjem fra jobb! Jobber til sju.

Jeg klarte å logge ut fra mobilen.... passordet husker jeg selvsagt ikke... kjapt innom fra pc nå, blir mer senere, nå er det middag, så må jeg få mobilen pålogget igjen... mobil uten bv funker ikke i disse tider

Nå har vi vært ute hele dagen. Helt fantastisk nydelig og varmt. Sparket ball og koset oss. Snart noe varmt mat på menyen før det blir natta på de små. Da skal mor pakke til turen i morgen.

Sånn, back in business, mobil og pc.

Nå har vi vært ute hele dagen. Helt fantastisk nydelig og varmt. Sparket ball og koset oss. Snart noe varmt mat på menyen før det blir natta på de små. Da skal mor pakke til turen i morgen.

Vi innledet grillsesongen i dag.

Mor finner frem mat mens far finner frem grillen og ungene hopper på trampolina. Far holder et øye med ungene og maten på grillen mens mor dekker bordet (vi snakker tross alt mai og 12 grader, så vi spiser inne) Gjør det enkelt, et par typer pølser og noen burgere på grillen (lite utvalg på butikken enda) brød, lomper og potetsalat på bordet, kutter opp salat og grønnsaker som kan puttes i brød eller spises til, alt ettersom.

Det er ikke sommer, men det er i det minste vår!

Mor finner frem mat mens far finner frem grillen og ungene hopper på trampolina. Far holder et øye med ungene og maten på grillen mens mor dekker bordet (vi snakker tross alt mai og 12 grader, så vi spiser inne) Gjør det enkelt, et par typer pølser og noen burgere på grillen (lite utvalg på butikken enda) brød, lomper og potetsalat på bordet, kutter opp salat og grønnsaker som kan puttes i brød eller spises til, alt ettersom.

Har har det Vært utrolig varmt i dag. Vi har gått i singlet og spiste ute. Det gjorde vi i helgen også.

Jeg klarte å logge ut fra mobilen.... passordet husker jeg selvsagt ikke... kjapt innom fra pc nå, blir mer senere, nå er det middag, så må jeg få mobilen pålogget igjen... mobil uten bv funker ikke i disse tider
Ohnoes! Hvordan overlever du?? :P ;)

Ah, vi gjorde det igår, med alle de elementene som du skrev, foruten at vi spiste ute. Her var det 20 grader i sola, og vi satte oss på solsida av huset. Deilig!

Ah, vi gjorde det igår, med alle de elementene som du skrev, foruten at vi spiste ute. Her var det 20 grader i sola, og vi satte oss på solsida av huset. Deilig!

I går regnet her. I morgen skal det bli bedre, men ikke stort over 15. Torsdag skal det regne igjen. Må nyte det mens det er.

Hvordan går det her?

Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag

Litt for sakte?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp