Da vet jeg at jeg skal sende gubben på butikken når han kommer hjem fra eksamen!Oh.. jegh ar stooor hviiiit Toblerone i skapet!
*sikle*
Da vet jeg hva jeg skal kose meg med en kveld denne uka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da vet jeg at jeg skal sende gubben på butikken når han kommer hjem fra eksamen!Oh.. jegh ar stooor hviiiit Toblerone i skapet!
*sikle*
Da vet jeg hva jeg skal kose meg med en kveld denne uka
Heia gubben!Da vet jeg at jeg skal sende gubben på butikken når han kommer hjem fra eksamen!
Ja nå spør du godt.. Var det Stategiske allianser og nettverk mon tro?Heia gubben!
Hvaslags eksamen?
Oh! Spennende! Fænsi verre!Ja nå spør du godt.. Var det Stategiske allianser og nettverk mon tro?
Er ikke heeeeelt inni skolegangen hans, later som, men er ikke detOh! Spennende! Fænsi verre!
Baah jeg har akkurat spist mat, og er fremdeles sulten
luksusproblem!
Samme type luksusproblem som i "hvor mange vasker med klær rekker jeg i løpet av dagen idag"?Er ikke heeeeelt inni skolegangen hans, later som, men er ikke det
Vet at han tar master i siviløkonom i det minste da
Oooh, luksusproblem ja..
Nøyaktig samme luksusproblemetSamme type luksusproblem som i "hvor mange vasker med klær rekker jeg i løpet av dagen idag"?
Nå har vi vært ute hele dagen. Helt fantastisk nydelig og varmt. Sparket ball og koset oss. Snart noe varmt mat på menyen før det blir natta på de små. Da skal mor pakke til turen i morgen.
Har har det Vært utrolig varmt i dag. Vi har gått i singlet og spiste ute. Det gjorde vi i helgen også.Vi innledet grillsesongen i dag.
Mor finner frem mat mens far finner frem grillen og ungene hopper på trampolina. Far holder et øye med ungene og maten på grillen mens mor dekker bordet (vi snakker tross alt mai og 12 grader, så vi spiser inne) Gjør det enkelt, et par typer pølser og noen burgere på grillen (lite utvalg på butikken enda) brød, lomper og potetsalat på bordet, kutter opp salat og grønnsaker som kan puttes i brød eller spises til, alt ettersom.
Det er ikke sommer, men det er i det minste vår!
Ohnoes! Hvordan overlever du??Jeg klarte å logge ut fra mobilen.... passordet husker jeg selvsagt ikke... kjapt innom fra pc nå, blir mer senere, nå er det middag, så må jeg få mobilen pålogget igjen... mobil uten bv funker ikke i disse tider
Ah, vi gjorde det igår, med alle de elementene som du skrev, foruten at vi spiste ute. Her var det 20 grader i sola, og vi satte oss på solsida av huset. Deilig!Vi innledet grillsesongen i dag.
Mor finner frem mat mens far finner frem grillen og ungene hopper på trampolina. Far holder et øye med ungene og maten på grillen mens mor dekker bordet (vi snakker tross alt mai og 12 grader, så vi spiser inne) Gjør det enkelt, et par typer pølser og noen burgere på grillen (lite utvalg på butikken enda) brød, lomper og potetsalat på bordet, kutter opp salat og grønnsaker som kan puttes i brød eller spises til, alt ettersom.
Det er ikke sommer, men det er i det minste vår!
Mannen lo av meg.Ohnoes! Hvordan overlever du??
Ah, vi gjorde det igår, med alle de elementene som du skrev, foruten at vi spiste ute. Her var det 20 grader i sola, og vi satte oss på solsida av huset. Deilig!