**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
God morgen til deg, sier god natt om en time igjen ;)

Rise and shine jenter, i dag er det meldt 18 (!!) grader i Bergen! Hører jeg noen si griiiiilliiiiings?? hehehehe
Ja herlig. Vi skal kjøre til Bergen i dag for konfirmasjon i morgen.

Rise and shine jenter, i dag er det meldt 18 (!!) grader i Bergen! Hører jeg noen si griiiiilliiiiings?? hehehehe
Skal kose oss ihjel i varmen idag, fantastisk vær ute nå allerede, måtte denne dagen bli fantastisk :D
Vi grillet igår, skal ikke se bort fra at vi griller idag og :)

Her er meldt 16 i alle fall.

Grillet i går, definitivt i dag også

De har ikke fått journalen min fra Norge ennå. Trenger blod igjen. Får innmari sterk jern intravenøst også som eg burde fått før eg ble gravid nå. Men det spørs hvor lenge eg må vente på behandling. Vi har pratet om at vi mulgens må flytte tilbake til Norge om de ikke begynne å få ut fingeren her. Eg treng så pass mye oppfølging at dette går på helsen løs. To måneder uten medisinsk hjelp nå.

Høres ikke bra ut

Her skal vi kose oss jeg og turbotrollet. De har Rusken i bhg idag, etterpå skal de grille pølser og kose seg ute. Elsker barnehagen til vesla <3

App'en er treig

Ooog da er pausa over. Sees etter jobb!

Veldig lurt, går snart.

Gjør jo ikke noe på jobb likevel...

Ho- ho!!! Det er bare meg!!

hjemme.

Klarte det kunststykke å impulsivt invitere min bror med familie til å spise middag sammen med oss. Og fikk min mor på kjøpet oppdaget jeg en halvtime senere når jeg snakket med min svigerinne, for de hadde invitert henne til seg.

Det er snakk om helt enkelt "vi griller, ta med mat og spis hos oss, ungene hopper trampoline mens vi griller" så det er ikke noe stress å lage til, men er jo hakket mindre nett.tid da...

Spisepause!!

Lager mat, rydder hus, dekker bord, passer barn, og skravler. Går så fint så...

Eta middagsgjester om en halvtime, burde vel ha begynt å grille da...

Noen som spiller quizkampen? Jeg suger...

gjorde før, men har ikke nok utholdenhet til å spille lenge :p blir lett lei!!

Tihi, jeg har spilt noen omganger nå, og har vunnet en hel gang. My god i suck..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp