Ja herlig. Vi skal kjøre til Bergen i dag for konfirmasjon i morgen.God morgen til deg, sier god natt om en time igjen
Rise and shine jenter, i dag er det meldt 18 (!!) grader i Bergen! Hører jeg noen si griiiiilliiiiings?? hehehehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja herlig. Vi skal kjøre til Bergen i dag for konfirmasjon i morgen.God morgen til deg, sier god natt om en time igjen
Rise and shine jenter, i dag er det meldt 18 (!!) grader i Bergen! Hører jeg noen si griiiiilliiiiings?? hehehehe
Skal kose oss ihjel i varmen idag, fantastisk vær ute nå allerede, måtte denne dagen bli fantastiskGod morgen til deg, sier god natt om en time igjen
Her er meldt 16 i alle fall.God morgen til deg, sier god natt om en time igjen
De har ikke fått journalen min fra Norge ennå. Trenger blod igjen. Får innmari sterk jern intravenøst også som eg burde fått før eg ble gravid nå. Men det spørs hvor lenge eg må vente på behandling. Vi har pratet om at vi mulgens må flytte tilbake til Norge om de ikke begynne å få ut fingeren her. Eg treng så pass mye oppfølging at dette går på helsen løs. To måneder uten medisinsk hjelp nå.
høres kjempelurt u!Vurderer kort dag på jobb...
Da har man fått gjort unna alt til turen. Gleder megVeldig lurt, går snart.
Gjør jo ikke noe på jobb likevel...
Hehe, nei da er det greit å dra hjem igjenVeldig lurt, går snart.
Gjør jo ikke noe på jobb likevel...
gjorde før, men har ikke nok utholdenhet til å spille lenge blir lett lei!!Noen som spiller quizkampen? Jeg suger...
gjorde før, men har ikke nok utholdenhet til å spille lenge blir lett lei!!