Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke ille det.Jeg sitter og kikker på gamle episoder Big Bang Theory Gøy! Også veit jeg jo hva som skjer, så jeg kan skrive samtidig.
ikke ille det.
Her har turboen funnet iPaden min, så nå ser hun på Lollo og Bernie
Hun er imponerende flink!Herlig når de er bedre på Paden enn jeg er
Hun er imponerende flink!
Det er jo endel av utviklingen. Her i kommunen starter førsteklassingene på et prøveprosjekt som innebærer iPad som et elektronisk penal/lærebøker. Spennende!Vi har iPad i barnehagen også, der har jeg 1 1/2 åringer som ruler iPaden.. Veit ikke om jeg skal bli imponert eller oppgitt
Det er jo endel av utviklingen. Her i kommunen starter førsteklassingene på et prøveprosjekt som innebærer iPad som et elektronisk penal/lærebøker. Spennende!
Hehehe, tror det gjelder å finne en fin balanse der.Joa, men vi gjør oss skrekkelig avhengige av elektroniske duppeditter. Misforstå meg rett, jeg ELSKER elektriske duppeditter!
Hehehe, tror det gjelder å finne en fin balanse der.
Jeg..ikke så flink.. men er streng mot trollet, ikke så mye tv og padder osv. Unntakstilstand når kl er 20:30 og hun venter på pappaen sin (de skal kjøre nattur til Sverige, så hun vil så gjerne sove i bilen)
3 1/2 og steinvilje. Herlig!Naw, søte lille
3 1/2 og steinvilje. Herlig!
Det kommer, både for deg og for meg!Barn er nydelige, jeg vil også ha..!
Det kommer, både for deg og for meg!
I know.....Joa, det kommer men..
Legger unger. Teoretisk. De nekter!!@
I know.....
Det er så utrolig kjipt hvor lett håpet tennes!Jeg blir merkelig smådeppa første dagene med tanta.. Sist ble jeg veldig oppstemt og klar for ny dyst, men nå er jeg bare lei meg. Hun kom jo en dag for seint og rakk å så håp i meg..!
Det er så utrolig kjipt hvor lett håpet tennes!
Prøving er en stor og lang berg- og dalbane med følelser. Beste jeg kan si til deg er: hold deg fast og bli med på turen, det blir tru det elelr ei lettere å takle skuffelsene etter hvert. <3