**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, du snakker jo med erfaring ser jeg. Vi har bare prøvd siden januar :) Får dere hjelp? PP 41 virker urettferdig.
Vi får hjelp fra Riksen. Er inne i vårt andre ivf-forsøk nå.
Jeg snakker endel om at jeg "kommer til å bli gravid i sommer", det er fordi vi skal ha nytt innsett om 3 ukers tid. Vi har hatt 3 innsett, og jeg har blitt gravid på de 2 siste, så her er det ikke OM jeg blir gravid, men NÅR =) Denne gangen er ønsket å kunne beholde det hele veien til mål! Og det skal vi klare! :D

Vi får hjelp fra Riksen. Er inne i vårt andre ivf-forsøk nå.
Jeg snakker endel om at jeg "kommer til å bli gravid i sommer", det er fordi vi skal ha nytt innsett om 3 ukers tid. Vi har hatt 3 innsett, og jeg har blitt gravid på de 2 siste, så her er det ikke OM jeg blir gravid, men NÅR =) Denne gangen er ønsket å kunne beholde det hele veien til mål! Og det skal vi klare! :D

Spira skal klore seg fast helt til målstreken! :D Du virker som ei skikkelig positiv og herlig jente! :D

Spira skal klore seg fast helt til målstreken! :D Du virker som ei skikkelig positiv og herlig jente! :D
Hehe, ja. Hva annet kan man gjøre? Man kan grave seg ned, eller klatre seg oppover. Jeg er sta, og liker en utfordring. Såeh, vi gir oss ikke så lett :p :D
Eh.. det heter vel takk også O.o :)

Hehe, ja. Hva annet kan man gjøre? Man kan grave seg ned, eller klatre seg oppover. Jeg er sta, og liker en utfordring. Såeh, vi gir oss ikke så lett :p :D
Eh.. det heter vel takk også o_O :)
Selvsagt skal dere ikke gi dere.

Og så, jeg kommer til å skravle om mye rart nå altså!

Det er hun. Det har jeg skjønt i dag! (sånn siden jeg "oppdaget" henne nå)

Ja, jeg har oppdaga dama de siste timene jeg også :P Vanskelig å overse!

Det er hun. Det har jeg skjønt i dag! (sånn siden jeg "oppdaget" henne nå)
Periodebruker, husker jeg vi snakka noe om det forrige skravlekonk :p

2365, jeg satte meg et mål om 2500 i dag, så jeg må stå på!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp