**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har faktisk ikke sett at det var en egen skravletråd her engang jeg :p

Hva skal man gjøre uten en skravletråd, liksom? Selv til vanlig, så trenger vi denne!

Hoho den så god ut! Smashkake faktisk! Man kan lage kaker av alt nå til dags..! Men jeg er ikke noen kakebaker egentlig :p Derfor passa den kaka jeg lagde igår veldig bra, den skal jo se litt herpa ut.
Bare si joooooo! :D
KÅmån! :D

Smartpost!
Skvis den ned i en boblekonvolutt!

Haha jaja, du får skrape den ut med skje! Sånn som posten behandler varene så kan du sikkert spise den med sugerør! :D

Har alle lagt seg?

neida! ;D Våken ennå, nattevakt så her går det i kaffiiii!!!! arrrribaribaaa

Sovnet kl åtte i går :( skulle pakke og skravle. Helvetes blod mangel altså. Skikkelig kjipt.

Håper du blir bedre, får du ikke noe?

God morgen til deg, sier god natt om en time igjen ;)

Rise and shine jenter, i dag er det meldt 18 (!!) grader i Bergen! Hører jeg noen si griiiiilliiiiings?? hehehehe

Håper du blir bedre, får du ikke noe?
De har ikke fått journalen min fra Norge ennå. Trenger blod igjen. Får innmari sterk jern intravenøst også som eg burde fått før eg ble gravid nå. Men det spørs hvor lenge eg må vente på behandling. Vi har pratet om at vi mulgens må flytte tilbake til Norge om de ikke begynne å få ut fingeren her. Eg treng så pass mye oppfølging at dette går på helsen løs. To måneder uten medisinsk hjelp nå.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp