**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
"hvordan går det med deg?" spørr mannen og klapper meg på magen.

Det skjer jo ingenting, ingenting, ingenting! Ikke vondt, ikke blod, ikke mens. Bare ingen grunn til å tro at jeg ikke er gravid heller.

Mulig den ikke kommer før i morgen da, jeg har alltid pleid å gå mens 14 dpo, men etter siste fødsel har den tidvis kommet 15 dpo, så kanskje?

Syns halve klassen min fra høgskolen enten har blitt gravide eller har født..! Jada jada vi er i "den alderen" men asså hallo??!

:P

"hvordan går det med deg?" spørr mannen og klapper meg på magen.

Det skjer jo ingenting, ingenting, ingenting! Ikke vondt, ikke blod, ikke mens. Bare ingen grunn til å tro at jeg ikke er gravid heller.

Mulig den ikke kommer før i morgen da, jeg har alltid pleid å gå mens 14 dpo, men etter siste fødsel har den tidvis kommet 15 dpo, så kanskje?

Det virker som om du har en fantastisk mann <3

Ja, det har jeg. Han er god han.

Men skrev jeg "ingen grunn til å tro at jeg ikke er gravid"? Jeg mente selvsagt ingen grunn til å tro at jeg er gravid.

Men nå skal jeg bare ta en avsluttende husarbeidsinnsats og så er det natta. jeg er trøtt. Så får vi se, den kommer vel i natt.

Ja, det har jeg. Han er god han.

Men skrev jeg "ingen grunn til å tro at jeg ikke er gravid"? Jeg mente selvsagt ingen grunn til å tro at jeg er gravid.

Men nå skal jeg bare ta en avsluttende husarbeidsinnsats og så er det natta. jeg er trøtt. Så får vi se, den kommer vel i natt.

Og det gjorde den ser jeg

Fredag kveld og kjæreste tid :) mor er ikke i form men kos i arm kroken og film er ikke feil. Forresten så står okse biff og koscos ris på menyen.

Ikke akkurat den natta, men den kom etter jobb, så da er det i alle fall igang, og ny syklus på plass.

Fredag kveld og kjæreste tid :) mor er ikke i form men kos i arm kroken og film er ikke feil. Forresten så står okse biff og koscos ris på menyen.

Åh det hørtes deilig ut!

Vi kjører taco i kveld, er egentlig fredagsmat, men igår ville mannen ha innbakte pølser :) Så film, taco, potetgull og dip og en ny film <3 Perfekt!

Lørdagskveld, ikke i form, sliten, forkjølet, mensen, ungene er overtrøtte, og jeg gleder meg til å ha fått dem i seng. Da blir det potetgull og "et eller annet på tv" tenker jeg.

Gårsdagens potetsticks smakte MUGG, så jeg har kjøpt nye.

Må bare få denne hylende ungene som ikke ville komme inn (hun tok på seg brorens regnjakke og egne vintersko og slukke ut på altanen)til å akseptere at hun kan leke mer ute i morgen.

Vi skal på ferie i juni *juble* Og jeg som sverga at jeg ikke skulle tilbake til samme stedet to ganger, skal til samme sted, og nabohotellet til det vi lå på i fjor... :P

Ferie... har også lyst på ferie.

Har ikke helt bekreftet når mannen har ferie enda, og komme oss noe sted kan jeg vel nesten bare drømme om...

Jaja. Et annet år?

Vi skal kjøpe oss campingvogn i år;) har så lyst å bare være hele sommeren med familien på camping. Der kan jo jeg og barna være selv om pappaen jobbe:D

Ferie...!
Hadde vært godt å komme seg bort for en liten stund :)
Bare 4 arbeidsdager neste uke!! Juhuii! Ser frem til fri på onsdag ;)

Bare fire arbeidsdager hver uke de neste fire ukene!
Ikke så dumt det, altså!

Jaudå blir en tur til Hellas :D Men hadde ikke takka nei til campingvogn. Vi drømmer oss litt bort i det, så kan jeg være der i ferien med ungene mens han jobber :) Må bare få unger først :P

Jaudå blir en tur til Hellas :D Men hadde ikke takka nei til campingvogn. Vi drømmer oss litt bort i det, så kan jeg være der i ferien med ungene mens han jobber :) Må bare få unger først :P
Jeg har fem, kan alltids låne en til selskap ha ha

Veslemøy sin ticker er i alle fall litt ute av sync... Congratulations on your new baby, som i at "jippi, nå er svanfgerskapet over, babyen er født", men hey, den babyen er jo et år gammel...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp