Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kjenner vel kroppen din godt også, jeg er akkurat inne forstått med at det Gjør ikke eg ha ha. Ryddet etter barna og fått ordnet det som må gjøres før kvelden. Gjort klar grill mat til natt mat ha haNå ser vi fotball, etterpå skal vi rydde litt, pakke ut litt fra det uendelige lageret av flyttekasser hvor vi nå har innført en "minst en kasse hver i uka" regel sånn at vi skal ha fått tømt det til sommeren...
Deretter legge oss, og sikkert våkne minst 5 ganger og lure på om det er morgen enda, jeg skal teste i morgen, og grugleder meg, siden jeg har så lyst å se to streker, og er så sikker på å se bare en, mens jeg egentlig samtidig har så mange småtegn jeg håper betyr noe...
Uff hadde du så vondt? Hadde ikke med siste eg før helt helt på slutten, men fikk spy i ni måneder er veldig spent på testen din men skjønner det er tidelig og ikke sikker en graviditet vil slå ut uansett hvor sensitiv den er da. Men krysse fingrene for degJeg kjenner i utgangspunktet kroppen min ganske godt, sånn syklusmessig og sånn, men dette er jo bare pp5 i denne ruden, og før det hadde jeg altså ikke mens på nesten tre år, så det er nå liksom ikke sånn at jeg helt husker hvordan dette mensengreiene oppelves, bare at jeg husker at det egentlig ikke er mulig å si noe om graviditet utfra tegn før denne vises på test.
Men, men... egentlig på en måte håper jeg nesten at jeg ikke er gravid, for i så fall KAN ikke dette trøbbelet jeg kjenner i hofter og bekken ha med bekkenløsning å gjøre. ER jeg gravid kommer jeg til å gå på tå hev og grue meg og lure på om det faktisk er det, og forberede meg på et vesentlig heftigere angrep enn sist...
Uff hørtes ikke bra ut. Håpe det ikke er noe alvorlig da, men hormoner eller noe slikt. Håpe på bildet av ett par streker og ei Veldig blid dame.Og ja, testing i morgen er tidig, så det er slett ikke sikkert det slår ut selv om den er sensitiv, så derved så skal jeg prøve å ikke gå helt i dørken om/når den bare viser en strek.
Ikke alle som står opp kl seks nei ha ha.Det vet jeg ikke enda, mannen sover, vi har ikke stått opp enda
Uff. Ønsker deg masse lykke til med videre testing. Om ett par dager så er det nok større sannsynlighet for å se noe resultat.Normalt sett så. Men ungene er ikke hjemme.
Testen var negativ.
Det vet jeg ikke enda, mannen sover, vi har ikke stått opp enda
Hvordan går hcg Vært hos deg før når det gjelde testing? Krysse fingrene for en positiv tirsdag testNei, når vi for første gang siden vi fikk barn har barnefri, så vekker jeg ikke mannen, da lar jeg ham sove, altså. Han våknet jo av seg selv før ni, så det var jo ikke som om han sov bort hele dagen heller...
Testen var negativ, og underveis i ventingen innså jeg at jeg venter jo ikke mens på tirsdag, men på torsdag! Ja, jeg visste at jeg var 10 dpo og at det var veldig tidlig, jeg på en måte hadde bare likevel innbilt meg at ikm var på tirsdag så jeg ville vel knapt rekke å teste igjen før mensen kom.
Så innså jeg at, hey, joda, det er jo TORSDAG (eller muligens til og med fredag) som er ikm, så jeg har god tid, jeg skal nok rekke flere.
Vet ikke når det blir testing igjen, i morgen eller tirsdag eller onsdag, ikke onsdag forresten, da skal mannen bort og reiser sikkert før vi andre er våken omtrent, så sikkert senest tirsdag da.
Skulle jo tro en bare kunne teste ett par dager før enn vanlig. Siden det fordoble seg. Men hva er rfsu sin? Den har bare slått positivt på meg dagen etter forventa mens.Jeg har testet positivt et par dager før ikm begge gangene, men har vel aldri prøvd 10 dpo, men så har jeg ikke hatt så sensitive tester heller da.